Autor Tema: Tema Banderes  (Llegit 5201 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Re: Tema Banderes
« Respondre #40 el: 14 de Maig de 2006, 23:08:59 pm »
Jo mai he comprat aigua a l'estadi..pero pel que tinc entes no la donen amb tap, no?. Que no ho se eh, pero si la donen amb tap es una vergonya..
A mes, avui m'he fixat (al quart d'hora que he stat sperant x sortir..) i tenim un bar que es diu.."Bar NorT"...wenu..no s'hauria de canviar akest nom?...M'he fixat avui eh..

Avui m'he fixat q les ampolles q venen a l'estadi els i treuen el tap i s'el queden al bar, així com si demanes una Coca cola t la posen en vas de plàstic i no et donen la llauna.
dons jo et puc asegurar que avui he comprat al bar que dona a la part de olimpia 6 ampolles d´aigua petitas amb tap. Es mes, a la mitja part ja no ens quedava aigua i he comprat 4 ampolles mes, i me las han donat amb tap.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #41 el: 15 de Maig de 2006, 19:44:22 pm »
totes les personalitats estan a la seguretat...tenim al "Lokillo" i al porter "d'Aquí no hay quien viva" el gran Emilio!

I et descuides al 'Bombilla', un que es va rapar desprès de prendre el sol.  :icon_mrgreen:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #42 el: 16 de Maig de 2006, 10:11:00 am »
Doncs respecte al tema de les portes, veien la que es podia haver montat, vaig trucar a un responsable del club mentre esperavem per sortir. Tot i que no vaig poder parlar amb la persona que volia, posteriorment em van trucar, dient-me que 'ja sé perquè em trucaves', disculpant-se i explicant-me que l'error va ser donat pel cap de seguretat, que simplement es va oblidar de nosaltres :snore:. Afortunadament no va passar res, només vam fer una mica de cua, però la situació hagués pogut ser una altra en cas de força major :no:.
Ens ho hem de fer mirar...

Pel tema del Lokillo, com dieu, ell simplement feia la seva feina, tot i que si no haguéssim estat pendent d'ell uns mil ulls, be que s'hagués posat aquella aigua entre pit i esquena :icon_exclaim: :Paletas:
(Quina calor, per 10 :icon_exclaim: :Hecho_polvo: :bigcry: <-- suant )
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #43 el: 16 de Maig de 2006, 20:31:23 pm »
totes les personalitats estan a la seguretat...tenim al "Lokillo" i al porter "d'Aquí no hay quien viva" el gran Emilio!

I et descuides al 'Bombilla', un que es va rapar desprès de prendre el sol. :icon_mrgreen:
Jo akest tambe le clixat!! I hi ha un altre k te cara de jugador de basket, tipo Sabonis! :Paletas:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #44 el: 18 de Maig de 2006, 17:43:07 pm »
Tot això es per seguretat i per llei, no pots sortir i entrar del camp com si fossis a casa teva. I lo q dius de les banderes doncs ja ho he dit alguna vegada, si ets del sabadell no sé pq has de posar una bandera catalana. Que passa que vas a fer política o vas a animar el teu ekip? Millor animem tots el nostre ekip, siguem del partit politic que siguem, tinguem els pensaments que tinguem i sense discriminar ningú per cap altre tema extern i que no ve a cuento a dins dun camp de futbol.

No em fas riure amb les teves tontaries. M'estàs dient que no puc portar el camp un dels 3 símbols d'identitat del Sabadell, el quals estan reflexats en el seu escut?
L'escut del Sabadell ho deixa ben clar, per si no ti has fixat (i encara que tu no t'agradi) hi ha un bandera catalana, la qual identifica el club com un club català; hi ha una ceba que l'identifica amb la ciutat de Sabadell (segons tu tampoc puc portar un bandera de Sabadell?); i evidentment també hi ha una bandera arlequinada blanc i blava, la qual és el símbol de l'entitat.

Per això no puc arribar entendre com em dius que no puc ensenyar a la Nova Creu Alta un dels símbols de l'escut del Sabadell.
Pq si no t'agrada l'escut el nostre club diga-ho obertament. T'agrada més l'escut del Terrassa o del Real Madrid? Escut escèptics que no identifiquen  res?

Per molt que diguis jo sempre anirè al camp amb la meva bandera arequinada (amb l'ecut al mig) i la senyera.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #45 el: 18 de Maig de 2006, 18:04:53 pm »
Tu al camp ves i porta el que et dongui la gana, com si hi vols anar en calçotets. Si no has volgut entendre el que he dit m'és igual, segur que hi ha d'altres que saben què he volgut dir.