Autor Tema: Seguretat  (Llegit 1694 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Seguretat
« el: 01 de Maig de 2006, 16:38:50 pm »
Ahir quan entrava al camp davant meu hi havia la Maria de les Roses arlequinades i no li van deixar dues bossetes de confeti i ens van dir que eran ordres de LA DIRECTIVA`

Això és una vergonya no deixan entrar ni ampolles d'aigua en canvi a dintre les venen

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Seguretat
« Respondre #1 el: 01 de Maig de 2006, 17:24:22 pm »
Per cinquena setmana consecutiva, vaig ser registrat. Porto 6 cops en 5 setmanes, un rècord difícil de superar :icon_exclaim: :laugh:

Ja m'ho prenc amb catxondeig i tot!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #2 el: 01 de Maig de 2006, 17:25:43 pm »
Ahir al menys eren dones... jjajajajajaajajajaj aj
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 01 de Maig de 2006, 17:50:03 pm »

No, tio, que a mi em va registrar un 'pelat' que havia près el sol abans de rapar-se. El meu pare es pixava, veient-li la lluminositat de la closca, i a sobre va i li diu: 'tranquil, que a la motxila només porta una bomba per els àrbitres', el segurata encara està amb la cara de pànic!

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #4 el: 01 de Maig de 2006, 19:49:28 pm »
Per cinquena setmana consecutiva, vaig ser registrat. Porto 6 cops en 5 setmanes, un rècord difícil de superar :icon_exclaim: :laugh:

Ja m'ho prenc amb catxondeig i tot!

És que Birrero, et tenen fixat perquè els hi vols pendre la porra per posar-la a algun forat dels àrbitres assistents de la banda de general  :ejem  :ejem

:anims :beer2
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #5 el: 01 de Maig de 2006, 19:55:31 pm »

No, tio, que a mi em va registrar un 'pelat' que havia près el sol abans de rapar-se. El meu pare es pixava, veient-li la lluminositat de la closca, i a sobre va i li diu: 'tranquil, que a la motxila només porta una bomba per els àrbitres', el segurata encara està amb la cara de pànic!

Si, si, jo també el vaig veure !!! Quin fart de riure que em vaig fer, ja t'ho vaig comentar. Aquesta setmana vas canviar el bazoca per una bomba  :-X  :laugh:  :laugh:  :laugh:

:beer2  :beer2

La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #6 el: 01 de Maig de 2006, 20:09:40 pm »
A mi també em volien registrar!!  ;D  Havia un xavalet nou, i em diu: que lleva usted en la mochila? I va venir l'altre ràpid, el que sempre està a la porta de tribuna, i li diu: No, no te preocupes, este es el que habla por megafonia  :icon_mrgreen:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #7 el: 01 de Maig de 2006, 21:48:33 pm »
Per cert, mentre que en un camp de 2a B on apenes i van 5.000 persones no deixen entrar una trista bosa plena de paperets, en un camp de 1a Divisió ple a rebentar com es el Reyno de Navarra et deixen fer-te una bona amanida tot farcida d'oli i encara conviden als jugadors a un trago d'oli... :clap
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #8 el: 02 de Maig de 2006, 20:51:06 pm »
Es k com ja he comentat en un altre post gairebe no ens deixen entrar el bombo i els confetis els vam colar km van poder!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #9 el: 02 de Maig de 2006, 22:24:18 pm »
Per cert, mentre que en un camp de 2a B on apenes i van 5.000 persones no deixen entrar una trista bosa plena de paperets, en un camp de 1a Divisió ple a rebentar com es el Reyno de Navarra et deixen fer-te una bona amanida tot farcida d'oli i encara conviden als jugadors a un trago d'oli... :clap

Si, clar a veure qui és el guapo que li diu a un nafarroako que no pot entrar els arreos per a fer-se l'entrepà al camp.  :laugh: Sort que ja se'l devien haver fotut, capaços de tirar-li la botella de sagardo o la de patxarana.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #10 el: 02 de Maig de 2006, 22:38:26 pm »
2 cosetes per donar unes pistes...

a) La seguretat es cosa de la Poli Nazional, que dona les instruccions a la directiva pq al mateix temps, aquests ho comuniquin als seus empleats, es a dir, els "segurates". Crec que aixo podria explicar pq uns diuen que es cosa de la directiva i aquests diuen q es la poli...

b) Us heu fixat que aquest "filtre" de registrar-nos, de no deixar-nos passar res, ve justament despres de l'incident amb alguns membres dels @rlekinats.com?... us enrecordeu? Es van enviar cartes i protestes al Govern Civil, aquests van trucar a la comissaria de sabadell demanant explicacions i, sembla ser o podria ser, que algu d'aquesta comisaria no li va agradar que el truquessin i ara ENS ESTAN PUTEJAN per fer-nos-ho pagar... No us lliga la cosa? jo diria que esta clarissim el pq d'aquest filtre "bestial" nomes a la NCA, no? Potser seria questio d'enviar mes mails al govern civil dient que ens estan fent "pagar" a base d'escorcolls inusualment minuciossos, no?

Ja em direu que us sembla aquesta "trama" conspirativa ;) (i no es conya eh?!)
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 02 de Maig de 2006, 22:42:02 pm »
Ja em direu que us sembla aquesta "trama" conspirativa ;) (i no es conya eh?!)

Totalment probable, la trama exposada.
Jerónimo, espero que el proper cop caiguis amb el clatell al respaldament d'una cadira i valoris més la vida.

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #12 el: 04 de Maig de 2006, 20:20:05 pm »

Doncs et dirè una dada encara més forta:

Vaig assistir al partit de tornada de semifinals de la Champions League entre Barça (Far$a per alguns) i el Milan. Doncs al Camp Nou vaig entrar jo i el meu germà amb un motxilla cada un i cap guarda ens va fer ensenyar el que portavem dins ni ens va fer cap escorcoll ni res. És més, dins el camp vam veure gent amb cerveses en ampolla de vidre i fins i tot els del Milan tenien banderes amb pals de fusta (quan a la NCA sempre em miren el meu pal per veure si està buit per dins).
La veritat és que em va sorprendre molt la poca seguretat que hi havia en partit de Champions amb més de 90.000 espectadors i en canvi per veure un partit de 2aB sembla que vulguis entrar a la seu de l'FBI.

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #13 el: 04 de Maig de 2006, 20:25:45 pm »

Doncs et dirè una dada encara més forta:

Vaig assistir al partit de tornada de semifinals de la Champions League entre Barça (Far$a per alguns) i el Milan. Doncs al Camp Nou vaig entrar jo i el meu germà amb un motxilla cada un i cap guarda ens va fer ensenyar el que portavem dins ni ens va fer cap escorcoll ni res. És més, dins el camp vam veure gent amb cerveses en ampolla de vidre i fins i tot els del Milan tenien banderes amb pals de fusta (quan a la NCA sempre em miren el meu pal per veure si està buit per dins).
La veritat és que em va sorprendre molt la poca seguretat que hi havia en partit de Champions amb més de 90.000 espectadors i en canvi per veure un partit de 2aB sembla que vulguis entrar a la seu de l'FBI.
Tens tota la raó i es indignant! :-\
Grada Jove - La Força Arlekinada