Autor Tema: TREN ARLEKINAT  (Llegit 4319 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
TREN ARLEKINAT
« el: 18 de Abril de 2006, 09:32:51 am »
Molt bona la proposta de "resistencia". Crec que seria un altre puntasso despres de la ja popular caminata arlekinada de terrassa. si seguim a aquest cami, encara haurem de peregrinar a peu a santa coloma de gramanet (i no a montserrat) i fer els 15 kms. que separen les dues ciutats (nomes tres hores a peu).

pero anem pas a pas. diumenge 30 visitem figueres i "resistencia" ha fet una proposta molt guapa. a figueres tots sabem que, en cas de no perdre amb el reus i saragossa, en cas de seguir vius, tots sabem que mes de 200 arlekinats apareixeran com bolets a Vilatenim. Hi hauria la opcio dels autocars i cotxes i quedar tots en una platjeta per liarla. Pero tambe hi ha la opcio d una marxa arlequinada amb tren.

PROPOSTA 1 = tren

cal 200 persones per que ens posin un tren? Doncs fem-ho! Proposo a la directiva que ens ajudi a fer-ho. Ens hem de posar en contacte amb ells per que ho preparin. Son 16 euros cada un mes 10 de l entrada. Vilatenim es nomes a 1 km de l estacio.

sortida: diumenge 7 de l estacio de renfe de sabadell sud. segurament sera aquesta estacio per que disposa de vies mortes per tenir parat un tren. la sortida a les 11 del mati i arribada a figueres sobre la 1.30.

dinar prop de l estacio i patejada fins vilatenim. partit a les 6.

tornada: nomes acabar, a peu fins a l estacio de figueres i sortida del tren a les 21 hores. arribada a sabadell sobre les 23 h.

PROPOSTA 2 = autocars i platjeta

sortida a les 9.30 hores de l estadi amb bus o cotxe particular. viatge fins a la platja de roses. acampada arlequinada a pla platjeta i dinar arlekinat. Per als que aneu amb el vostre cotxe, quedariem just al troc de platja que hi ha davant mateix de l ajuntament de Roses. Ens trobariem per les banderes que portariem clavades i invadirem aquesta poblacio. La platja esta be per la ubicacio, per les terrasses properes per resguardar-se una miqueta del sol (no ens hem de cremara ara) i dels llocs per menjar.

Sortim de la platja a les 4.30 per arribar a Vilatenim a les 5.15 aproximadament (tenint en compte que el partit comená a les 6). Partit i tornada cap a sabadell a les 8.30 h. Arribada a la capital del valles sobre les 10 de la nit.

MOLT IMPORTANT: tornar amb el boti.

===========================

jo trobo mes epica la primera proposta, pero realment m agrada mes la segona -si plou tocara els...-

poseu el vostre nom per sabeu quans us hi apunteu, indiferentment la proposta.
al costat del vostre nom, poseu (T) si preferiu tren o (AP) si preferiu autocar i platja.

Desconnectat kitanovsky

• President
Re: TREN ARLEKINAT
« Respondre #1 el: 18 de Abril de 2006, 09:34:46 am »

1.- Kitanovsky (AP)
2.- Kitanovsky (AP)

Desconnectat Urko_4ever

• Infantil
  • Missatges: 216
« Respondre #2 el: 18 de Abril de 2006, 14:20:31 pm »

1.- Kitanovsky (AP)
2.- Kitanovsky (AP)
3.- jordi_pi (t)
A 1r O 3a SOM  el SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #3 el: 18 de Abril de 2006, 14:40:40 pm »
ep!
no corraguem tant, primer s'han de saber els presupostos, de les dues "propostes", la 1a kitanosvky no arrivara als 10 euros per persona aixo ia tu puc dir jo perque a partir de 15(em sembla) fan el descompte del 40% en tots els bitllets, aixo per començar, despres que l'hora de sortida es impensable, m'explico ia gent que el disabte nit, treballa o surt de festa etc..o que al demati de diumenge te cosetes a fer, a més, el tren no va directe de sabadell a figueres, per collons a de fer transbord a sants, a! i com que el tren es només per nosaltres, no pararia en cap parada o sigui que aniria directe a figueres, o sigui retallem temps(bastant temps) per anar i tornar, encara que suposo que per que no xoquem aniriem canviant de velocitat etc etc etc...
crec que aixo de la llista auria de ser com a molt orientatiu, pero quedan 2 partits encara, avans del del figueres, i la cosa pot variar, i molt!...

Lo dels autocars, si es fes tambe estaria be, encara que no aniriem tots junts, i potset (no o se eh) sortiria una mica mes car, sauria de buscar ia el presupost tambe de l'autocar i comparar...jo com a opinio personal em quedo en que si em de anar a figueres anem en tren, seria mes divertit i una cosa epica en una afició de futbol... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #4 el: 18 de Abril de 2006, 16:08:36 pm »
autocar 60 places = 900 € => 15 €/persona si omplim

renfe directe 240 places = 2575 € => 11 €/persona si l'omplim

jo, tot i el preu, aniria a la platgeta que ja ens toca posar-nos morenos.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #5 el: 18 de Abril de 2006, 18:31:32 pm »
autocar 60 places = 900 € => 15 €/persona si omplim
renfe directe 240 places = 2575 € => 11 €/persona si l'omplim
jo, tot i el preu, aniria a la platgeta que ja ens toca posar-nos morenos.

On has trobat el preu de 900 euros? Amb bardet una sortida en un autocar de 60 places a Olot de 9'30 a 7 de la tarda costa 417€ entre setmana...

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #6 el: 18 de Abril de 2006, 19:13:08 pm »
Pero lo de la platja tambe ho podem fer amb el tren... sortim a les 9 dle mati o aixi i ja esta...

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #7 el: 18 de Abril de 2006, 19:36:40 pm »
pero, la cuestio es que a que em de anar a la platja? no anem a veure el figueres-sabadell? que es mes important?
cada cosa al seu lloc, si es partit partit si un dia es vol fer una kedada per anar a la platja es fa... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #8 el: 18 de Abril de 2006, 21:31:06 pm »
A mi em dona igual kina proposta sigui.  :animsLes dues m'agraden :cheer Pro axo k parleu del dinar com va?
Cadascu se'l porta de casa?  ???
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #9 el: 18 de Abril de 2006, 22:44:10 pm »
claro tio! cada uno se lleva lo suyo como el dia de terrassa i si se lo curran aver si tambien nos dan una cocacola o algo pa beber la directiva!
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #10 el: 19 de Abril de 2006, 19:31:37 pm »
Inicialment això del tren em semblava una gran idea , po ara sok pessimista després de llegir kom stan anant els darrers missatges. Veig a la gent molt despistada!!
1)ke es això de preocuparse del dinar??? dinar es dinaria a Figueres i ja ta!!
2)En l'altre post hi ha un cacao bestial , hi ha gent ke ke es cuestiona preus i més preus i transbordos i més transbordos , coi , no stavem parlant d fer un tren de 240 persones només per nosaltres i directe de Sabadell a Figueres??? pk carai ens preocupem d transbordos i preus del CATALUNYA EXPRESS o regional express???

Es ben facil , esperem ke la renfe ens faci el pressupost d'un tren especial per nosaltres i ja ta!!!I si això ke seria macu e historic no es pot fer , ja pensareu cadascú en platges i plans diversos!!! Per per favor , centrem-nos unicament en el tren especial..

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #11 el: 19 de Abril de 2006, 19:43:15 pm »
Però bueno, tas llegit bé l'altre post? Ja t'han dit que sortiria bastant més car i q és més complicat fer-ho i enten que molta gent akí es jove i es normal que es qüestionin moltes coses per despres no tenir sorpreses. No tothom pot sortir tp a la mateixa hora i veu tan facil la cosa. El tren deu tenir un problema i es q alquiles un tren suposo, això vol dir que si no l'omples el preu del tren deu ser el mateix, això vol dir més calers per  menys persones, això es molt dificil de controlar despres. No crec que sigui bo ara fer les coses a correcuita faltant encara 2 setmanes i pico, s'hauran de valorar diferentes possibilitats dic jo, no?

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #12 el: 19 de Abril de 2006, 19:46:24 pm »
HOOL_ARLEKINAT

aixo del tren especial esta molt, pero que molt dificil ja man dit que es un dineral i encara que l'omplisim ens sortiria per un ull de la cara, l'unica cosa que podem fer, s'hi volem anar amb tren esclar, es lo que ia al pot del PRIMER EQUIP res mes...ara només falta saber si surt a compte fer-ho o no, o anar amb autocars, on si que surtiria compte es a l'hora de anar a santacoloma...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #13 el: 19 de Abril de 2006, 19:53:19 pm »
Una llastima això del tren , po b , per un moment m'oblidava d ke tenim una directiva ke no sta al cas , pk clar , els clubs ke fan això normalment es el club ke fa les gestions. Llastima.