Autor Tema: XABI ALONSO I EL SABADELL  (Llegit 833 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
XABI ALONSO I EL SABADELL
« el: 01 de Maig de 2006, 23:12:01 pm »
Doncs si... com sabeu, el seu pare, Periko Alonso, va jugar aqui al Sabadell, i al seu space de msn, el seu fill Xavi Alonso s'enrecorda:

21 abril

Xabi Alonso - 21 de abril de 2006

"Mi familia siempre ha sido una verdadera familia de fútbol y desde que nací he estado involucrado en este deporte. Mi padre jugaba en la Real Sociedad por entonces. Luego fichó por el Barcelona por tres años y estuvo tres más en el Sabadell, así que la familia se mudó a Barcelona durante seis años. Inevitablemente, mi hermano Mikel y yo entramos en el fútbol poco a poco – con papá, entre amigos, luego entrenando, después con partidos cada fin de semana. Cuando volvimos a San Sebastián, tanto Mikel como yo empezamos a jugar con un equipo llamado Antiguoko, que era un equipo local de allí. Éramos un buen equipo, ambos disfrutamos mucho y mejoramos enormemente. Naturalmente nuestro padre ayudó – pero mucho más como padre que como entrenador o jugador. Ni era obsesivo ni estaba encima de nosotros todo el tiempo.

Siempre he jugado con Mikel, a pesar de que es un año mayor que yo, y fichamos por la Real Sociedad juntos de jóvenes. Jugar con tu hermano es como jugar con cualquier otro compañero de equipo excepto que te entiendes ese punto mejor, lo que ayuda – y no, ¡no nos peleábamos! A pesar de que ambos jugamos en el centro del centro del campo, tenemos estilos diferentes: él cubre más terreno que yo y se ofrece al ataque más. Aún está en la Real Sociedad y está jugando muy bien. Estaría muy bien si fuera seleccionado por la selección española y pudiéramos jugar juntos otra vez. El está jugando bien también, así que ¿porqué no? "

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: XABI ALONSO I EL SABADELL
« Respondre #1 el: 01 de Maig de 2006, 23:15:23 pm »
d'on las tret aixo??? :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 01 de Maig de 2006, 23:32:52 pm »
De fet Xabi Alonso, a punt va estar de fitxar pel Sabadell no fa massa anys.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #3 el: 02 de Maig de 2006, 00:16:47 am »
De l'espai de MSN de Xabi Alonso. Es una xorrada que han inventat els del MSN. Han pagat a 6 jugadors, un de cada selecció forta (Ronaldinho, Xabi Alonso, Buffon, Owen...) perque vagin fent com una mena de resum del que fan cada setmana o una cosa d'aquestes, i penjen 4 fotos seves.
Suposo que no ho escriuran ells mateixos, però si que sortirà de la seva boca.
De fet, diuen que Xabi Alonso es txuri urdin, però que el seu segon equip es el sabadell, pq quan era un nano petit, estava sempre a la nova creu alta veient al seu pare i jugant pels passadissos...