Socias no m'agrada... abans era 1 jugadoràs, pero des q va sortit d'aqui... m****. I ara ja no m'agrada com juga. Jo prefereixo al Pintado i a l'Iglesias.
Pero llasitma (pels nostres interessos), k el figueres no baixarà. Es només una estratègia, 1 tactica per trobar els sponsors que necessita. Jo crec, cnt a l'amic manel, q el 17è equip del grup, es a dir, l'ultim de descens directe no baixaria. Sempre i quan el 16è, q es el q fa promocio, no baixi. Pq si baixa, seria el 16è el q es salvaria. Va ocorrer una cosa semblant no fa molts anys, fara 2 o 3, a segona. El Leganés havia quedat 4t per la cua, es a dir, descens a Segona B. Pero el Compos, q havia acabat 9è, va desapareixer, o al menys, va baixar per problemes econòmics, i el Lega va recuperar la categoria. No li va servir de molt, però, pq a l'any seguent van tornar a baixar, aquet kop si k de veritat
Pos aixo, si es fes realitat, aniria d conya, doncs quedaria 1 plaça menys del descens: Penya i Figueres ja estarien, i novelda i girona ho tindrien cruu. Pero wenu, ens salvarem d totes maneres. X cert, entenc la decisió d'aquesta empresa. He estat a Figueres aquest any 1 cop, i l'he vist x la tele varies vegades, i kina pena fan les grades. Les 500 persones aquestes de mitja es fan gracies a quan va el sabadell, el girona i algun més que arrossega afició. Pq de les 200 persones no passen. Sembla regional