Autor Tema: PATÉTIC EL PÚBLIC DE BADALONA !!!  (Llegit 5597 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat seballut

• Aleví
  • Missatges: 31
PATÉTIC EL PÚBLIC DE BADALONA !!!
« el: 22 de Maig de 2005, 20:39:02 pm »
Espero que tothom s´enrrecordi d´aquest cafres de Badalona, que han insultat la nostre afició i que algún dia els tornem la pilota >:(.Ara soc anti-Badalona!!! :veryangry:.Visca el Sabadell!!!  :bandera

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: PATÉTIC EL PÚBLIC DE BADALONA !!!
« Respondre #1 el: 22 de Maig de 2005, 20:42:01 pm »
m**** badalona  :veryangry: :veryangry: :veryangry:

pero trankils q la temporada q ve tornarem i els hi fotrem menjar akestes paraules !!  :veryangry: :veryangry: :veryangry:

a més, els he timat i m'he comprat entrada juvenil amb 22 anys i barba !!! foteuvos inutils del badalona  :veryangry: :veryangry: :veryangry:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #2 el: 22 de Maig de 2005, 20:45:13 pm »

Lo de Tercera a tercera ens ho han fet a varios llocs com a Castello . Hi ha gent que li agrada empipar els demes . Eeeee que depen de nosaltres ,si guanyem no baixem potser promocio pero no baixem .Visca el Sabadell
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #3 el: 22 de Maig de 2005, 21:11:20 pm »

De imbècils i fills... n´hi ha per arreu inclús a Catalunya. Tot i així al lloc on jo estava la gent ha estat la mar de correcte, menys un home que ens ha cridat a tercera i obiament l´hem insultat, però la resta de gent molt correcta inclús donant-nos sort pel proper partit. Tot i així com diu el refrany: "arrieros somos y en el camino nos encontraremos" i potser alguns que tans ens cridaven la propera temporada resaran perquè els ajudem.

wimpi

• Visitant
« Respondre #4 el: 22 de Maig de 2005, 21:58:54 pm »
Hola,

no es x fer de advocat del diable o tocacollons... pero recordo ke el partit Sabadell - gandia de l'any que ens vam classificar xl playoff d'asciens (ke per cert vam wañar 1-0 amb gol de Sala), a les acavalles del partit, durant algun temps la nostra aficio arlekinada va cridar-lis: a 3ª a 3ª......

crec ke son coses "normals" que es diuen als camps de futbol... ncara ke no sigui etic o correcte....

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #5 el: 22 de Maig de 2005, 22:00:47 pm »

a més, els he timat i m'he comprat entrada juvenil amb 22 anys i barba !!! foteuvos inutils del badalona  :veryangry: :veryangry: :veryangry:

Vec que ja no fa falta que tafeitis per ferte pasar per 1 d 17 anys!! :laugh:
Hola,

no es x fer de advocat del diable o tocacollons... pero recordo ke el partit Sabadell - gandia de l'any que ens vam classificar xl playoff d'asciens (ke per cert vam wañar 1-0 amb gol de Sala), a les acavalles del partit, durant algun temps la nostra aficio arlekinada va cridar-lis: a 3ª a 3ª......

crec ke son coses "normals" que es diuen als camps de futbol... ncara ke no sigui etic o correcte....

NO nomes ens han dit aixo...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 22 de Maig de 2005, 22:20:32 pm »
Informo que alguns socis del Badalona s'han emportat una multa i denúncia per tirar petards!

Sempre ens quedarà molestar!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 22 de Maig de 2005, 22:44:14 pm »
Hola,
No cal anar tan lluny. La temporada passada una part de l'afició ho va cridar durant la promició de descens contra el Peña Sport.

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #8 el: 22 de Maig de 2005, 23:21:08 pm »

Está clar que "l'afició" del Badalona no está acostumada a tractar amb aficions de veritat i per això aquesta actitud durant el partit.

Es d'imbecils cridar contra els interessos d'un equip de la teva terra, que al cap i a la fi també son dels teus interessos, pero que jo almenys prefereixo anar a Badalona que a Gandia o a Yecla.

Salutacions !!

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #9 el: 22 de Maig de 2005, 23:22:04 pm »
Lo de "a tercera, a tercera" és de mal gust i de mala educació, però se sol dir en aquest casos a l'equip que està amb l'aigua al coll.

Sortint un moment del món futbolístic, a Badalona   O0 (amb tots els meus respectes) molts ja saben que Sabadell com a ciutat li trepitja els talons en nombre d'habitants, i que en alguns aspectes, Sabadell supera clarament a Badalona. No cal fitxar-s'hi gaire per a veure-ho (aspecte de ciutat, inclús extensió, cultura, categoria, etc.). Potser aquests petits detalls, també han influit una miqueta (o no...).

Per cert Birri, no es diu "promoció de descens" si no "promoció de permanència" . Per un moment, has semblat del diari "Sport" on curiosament i erroniament, també ho diuen així...
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 22 de Maig de 2005, 23:24:24 pm »
És indignant que dessitgin el descens d'un club de la terra enlloc del d'un de fora.

Total, un dia els cau el camp i passa una desgràcia.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #11 el: 22 de Maig de 2005, 23:28:19 pm »
Per cert Birri, no es diu "promoció de descens" si no "promoció de permanència" . Per un moment, has semblat del diari "Sport" on curiosament i erroniament, també ho diuen així...
Perdoni vostè si l'he ofès, el cas és desviar l'atenció del que realment preocupa.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 22 de Maig de 2005, 23:30:48 pm »
Perdoni vostè si l'he ofès, el cas és desviar l'atenció del que realment preocupa.

Total, la promoció perillosa :Paletas: . L'altre promoció, és la dels :angel:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #13 el: 22 de Maig de 2005, 23:34:08 pm »
Es q si ens posem a filar tan prim... què més dona dir una cosa o una altra si tots ens entenem? què més dona dir promoció de descens, de permanència,  o dir promoció per evitar el descens? La gent ja comença a fer com la temporada passada, estem tan nerviosos que a la minima ja saltem per qualsevol cosa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #14 el: 23 de Maig de 2005, 16:22:36 pm »
Voleu que us difui la diferencia? La Peña Sport i el Gandia tenen el mateix de catalans que jo de russos. En canvi, Badalona i Sabadell estem a 20 kms. Però bueno... jo afegeixo un altre refrany al refranyer del forum: "DONDE LAS DAN, LAS TOMAN" ;)
A mi uns homes se m'apropen i em diuen... amb qui juguem els de badalona aquesta setmana? Es q no m'he assabentat... (portava una samarreta taronja i burdeus amb l'escut del sabadell... res, que no cantava gaire ;) ) Li vam dedicar un SABADELL SABADELL!!!! pero bueno. Després, es veu que va anar continuant els collons, que si no crideu tant, k si kina aficio, k si noseke. Total, van marxar d'alla pero ncara anaven dient, k konsti k no ens anem xq vosaltres ens feu fora! jaja Aixo passa per tocar els collons possan-te al mig de l'afició de l'altre equip.

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #15 el: 23 de Maig de 2005, 19:20:41 pm »
Es molt normal sentir aquestes coses en un partir de futbol, es un esport molt calent que calenta a la gent, no ens hem de posar al seu nivell i llestos.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 23 de Maig de 2005, 20:11:22 pm »
Es molt normal sentir aquestes coses en un partir de futbol, es un esport molt calent que calenta a la gent, no ens hem de posar al seu nivell i llestos.

I que ho diguis. Fins i tot la meva dona que no enten gens de futbol, va cridar i tot als últims minuts que algun jugador del Bandalona perdia temps en el servei de banda!

binèfar

• Visitant
« Respondre #17 el: 25 de Maig de 2005, 21:08:20 pm »
 :bandera :scutTan de bò ens salvem i l'any que ve el hi puguem tornar tot. El què més greu em sap és que siguin catalans com nosaltres, pq si ens ho diuen d'altres no fa tan mal.
DIUMENGE TOTS AL CAMP!!!!!!!!!!!

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
« Respondre #18 el: 27 de Maig de 2005, 00:54:53 am »
M'estranya el que dieu, no dubto que sigui veritat, però entre l'any passat i aquest he anat 5 vegades al camp del Badalona (ho tinc a menys de 10 min en cotxe) i sempre hi he estat ben rebut. No sé quina mania li pot tenir al Sabadell la gent d'allà, no crec que sigui res en contra vostre sinó que com que mai han vist tants seguidors visitants al seu propi camp s'hauran crescut, però ja us dic, sempre que he anat a l'Avinguda de Navarra hi ha hagut bon rollo.

L'any passat vaig estar-hi el dia de l'ascens contra el Vila-real B, amb el camp totalment ple. Ho dic perquè recordo un seguidor del Sabadell prop d'un còrner que portava la samarreta arlequinada i va estar animant el Badalona, i també érem molts seguidors amb la samarreta quadribarrada del Sant Andreu, gent del Palamós, de l'Europa (que s'hi jugava la permanència)... Tot el futbol català animant el Badalona i ara resulta que cridaven contra un equip català!
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #19 el: 27 de Maig de 2005, 00:58:35 am »
El que passa és que el futbol és un esport de passió.
I a vegades eixa passió mos perd...
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!