Autor Tema: ¡¡ENHORABUENA CULES!!  (Llegit 4708 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
  • Gènere: Masculí
¡¡ENHORABUENA CULES!!
« el: 04 de Maig de 2006, 19:03:19 pm »
Bueno, pues aunque no me gusta que gane el barça tengo que felicitar a todos los culés que hay por el foro porque son los justos campeones, tienen un juego espectacular y creo que como sigan asi ganaran muchos titulos todavía. Felicidades.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: ¡¡ENHORABUENA CULES!!
« Respondre #1 el: 04 de Maig de 2006, 19:23:29 pm »
weno aunque no me guste reconocerlo, un saludo a todos los culés del foro, de paso tambien un saludo a los barrenderos, y de más personas de BCN-neta... :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 04 de Maig de 2006, 19:37:40 pm »
de más personas de BCN-neta... :clap

:laugh:
Doncs si, jo crec que el Barça ha sigut l'equip més regular i que millor futbol ha fet aquesta lliga, MOLT per sobre dels altres equips.
Felicitats a tots els culés, en els quals m'incloc  :beer2
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #3 el: 04 de Maig de 2006, 19:51:05 pm »
Jo us donc l'enhorabona! Pro una kosa, no podrieu ser una mica mes silenciosos ??? Es k no em vaig poder dormir fins les 2 o les dues i mitja i akest matí feia una kara...
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #4 el: 04 de Maig de 2006, 19:57:50 pm »
La lliga estava cantada, era qüestió de dies, ara el veritable objectiu de tot culé ha de ser la final de la champions.

Enhorabona al Barça pel titol de Lliga !!  :clap  :clap  :ok
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 04 de Maig de 2006, 20:10:43 pm »
Ja vindrà París...
Arsenal...
Almunia...
pròrroga...
penalts...

Als que no m'han deixat dormir fins a les 2.30, que patiu molt.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #6 el: 04 de Maig de 2006, 20:19:12 pm »
Ja vindrà París...
Arsenal...
Almunia...
pròrroga...
penalts...

Als que no m'han deixat dormir fins a les 2.30, que patiu molt.
:ok :icon_mrgreen: K pateixin tan com he patit jo!!! >:D
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #7 el: 04 de Maig de 2006, 20:53:04 pm »
Com van dir a Rela Madrird Tv ( ho vaig escoltar per un zappig a la radio... no sóc ni merengue ni tan friki..)

Ya vendrán días mejores, como el 17 en París.  :laugh: :laugh: :laugh:

Força Almúnia.

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 04 de Maig de 2006, 21:41:11 pm »
Jo també soc anticulé, pero no puc posar cap pega a la lliga q acaba de guanyar el Barça, la lliga no a tingut color y han sigut els clarissims favorits a guanyar la lliga des d'un inici, han fet un futbol elèctric i fenomenal durant tota la temporada, està clar q tmb han tingut una gran dosis d sort, suposo q sort del campió q tmb els a fet sumar molts punts... el que està clar q es l'unic equip q se l'ha a merescut i que Valencia, Madrid, Depor hauran d treballar molt per a evitar q l'any q ve la lliga torni a ser un monòleg blaugrana...... de totes maneres la lliga es una cosa i la Champions una altre, ARSENAL A PER ELLS!!!!!!!!! aixi la nit del dia 17 tots els sabadellencs podrem dormir en pau sense sentir aquella gent cridant q se les donen d futboleros i dsp no saben ni on està situada la NCA :p

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #9 el: 04 de Maig de 2006, 22:18:13 pm »
venga ya quedan menos para que yegueis a 29 :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: ,
fuera bromas, felicidad que o lo mereceis  :beer2

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #10 el: 05 de Maig de 2006, 10:54:25 am »
Em sembla molt bé que guanyin la lliga i ho celebrin de contents que estiguin.

El que ja no puc admetre es que es dediquin a destrossar cotxes com el de un client meu que tornant la dona de treballar (es infermera) es va trobar al mig del merder a Barcelona i li han destrossat el cotxe (se li van pujar al sostre, li han trencat el parabrises, li han arrencat els retrovisors.....) i la dona amb un atac d´histéria encara va poder arribar a Sabadell.
Ja li he dit que li foti una denúncia al Barsa. D´acord que no tenen la culpa directa dels aldarulls que han provocat 4 arreplegats (que n´eren molts més) però crec que han d´assumir que tot el dany que li han provocat i tots els altres danys (lo de l´optica donava una imatge tercermundista indigna d´un club com el Barsa) ja que si no haguessin guanyat res no hagués passat. I per altres ocasions ho tinguin en compte.
Qué podría pasar si guanyen la final de la Champiñons?

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #11 el: 05 de Maig de 2006, 14:38:38 pm »
Em sembla molt bé que guanyin la lliga i ho celebrin de contents que estiguin.

El que ja no puc admetre es que es dediquin a destrossar cotxes com el de un client meu que tornant la dona de treballar (es infermera) es va trobar al mig del merder a Barcelona i li han destrossat el cotxe (se li van pujar al sostre, li han trencat el parabrises, li han arrencat els retrovisors.....) i la dona amb un atac d´histéria encara va poder arribar a Sabadell.
Ja li he dit que li foti una denúncia al Barsa. D´acord que no tenen la culpa directa dels aldarulls que han provocat 4 arreplegats (que n´eren molts més) però crec que han d´assumir que tot el dany que li han provocat i tots els altres danys (lo de l´optica donava una imatge tercermundista indigna d´un club com el Barsa) ja que si no haguessin guanyat res no hagués passat. I per altres ocasions ho tinguin en compte.
Qué podría pasar si guanyen la final de la Champiñons?

Totalment d'acord, fora bàndals!!!
Però s'ha d'entendre... com no estan acostumats a celebrar res...  :icon_mrgreen:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #12 el: 05 de Maig de 2006, 14:57:16 pm »
que pasara quan nosaltres tornem a 1a??? ;D :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #13 el: 05 de Maig de 2006, 15:40:13 pm »
doncs que 10.000 estarem contents, i la resta de la ciutat estarà fotuda perquè li farem la competencia al bar$a...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #14 el: 05 de Maig de 2006, 18:05:07 pm »
doncs que 10.000 estarem contents, i la resta de la ciutat estarà fotuda perquè li farem la competencia al bar$a...

10.000 estarem contents, a casa, sense fer soroll ni tirar petardos a la nit al carrer, ni fent sonar els pitos dels nostres cotxes fins altes hores de la matinada i sense anar a banyarnos al parc catalunya, ni a la plaça marcet... Va, això no s'ho creu ningú! Estarem tots celebranto com bojos, al iwal que quan akest any aconseguim la salvació, o no? (jo no em penso kedar a casa a celebraro eh? ;) )

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 05 de Maig de 2006, 20:14:02 pm »
Birri, però cap de nosaltres destrossariem res.
Com a màxim aniriem a Terrassa a fer-nos fotos a l'Olímpic amb la samarreta del  :scut

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #16 el: 05 de Maig de 2006, 20:16:03 pm »

10.000 estarem contents, a casa, sense fer soroll ni tirar petardos a la nit al carrer, ni fent sonar els pitos dels nostres cotxes fins altes hores de la matinada i sense anar a banyarnos al parc catalunya, ni a la plaça marcet... Va, això no s'ho creu ningú! Estarem tots celebranto com bojos, al iwal que quan akest any aconseguim la salvació, o no? (jo no em penso kedar a casa a celebraro eh? ;) )

Dintre del mot "content" volia dir tot això que has dit tu ara  :icon_mrgreen: Deia que una part de la ciutat ho celebrarem i l'altre li portara fluixa el que fem, com sempre.
I com bé diu el Birrero, no robaríem a òptiques ni fariem barricades contra els  :police: ...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #17 el: 05 de Maig de 2006, 20:22:15 pm »
Ahhhhhh es veritat, que això només ho fan els culés... Em podeu dir què és el que no farieu vosaltres en concret, però parlar dels demés... ;) No ens enganyem, a tot arreu hi ha algun "desviat" i no em crec que a sabadell no n'hi hagi cap ;)

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #18 el: 05 de Maig de 2006, 20:28:23 pm »
Hi ha un de molt famos q es dedica a saltar als camps d'arreu del món...  :laugh: :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 05 de Maig de 2006, 20:30:02 pm »
Hi ha un de molt famos q es dedica a saltar als camps d'arreu del món...  :laugh: :laugh:

... tiu, que vivia a Sant Quirze! ;D