Autor Tema: VALORACIONS ASSAMBLEA  (Llegit 2835 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
  • Gènere: Masculí
VALORACIONS ASSAMBLEA
« el: 05 de Maig de 2006, 21:07:33 pm »

De fet no he estat a la famosa reunió, però he sentit bastantes coses per la radio.

De fet, avui m'he arribat a donar compte de lo manipulada que està Radio Sabadell, dient que l'Ajuntament ara dóna ple suport a l'equip, just quan les coses al futbol en general comencen a no anar be.

De fet, el nostre estimat futbol base juga en una ciutat esportiva amb set camps de futbol de gespa -cinc artificials i dos natural-, amb unes piscines climatitzades i un gimnàs amb les darreres tecnologies incorporades. Va home va, que el consistori posi ja dos camps de futbol de gespa que necessitem amb urgència.

Crec que ha estat una reunió que ha servit de ben poc. De fet el que interessa es, un cop finalitzat aquest calvari, que pasarà a partir de juny. Primer de tot qui seguirà al capdavant i després, qui posarà els calers. L'Ajuntament no ho crec, encara que Radio Sabadell digui misa.

Suposo que seguirem igual. De poc val el gran ajut que poguin fer uns socis si el pressupost és de 100 kilos. Necessitem un bon pressupost i que la directiva actual, que ja ha pagat -i molt cara- la novatada, vagi amb quatre cames per fer un bon equip.

Necessitem que vingui d'una vegada Julià Garcia o, a males, l'entrenador d'enguany de la Gramanet, que és de Sabadell. Necessitem d'una vegada que el club obri les portes a la ciutat, amb preus populars tot l'any. Necessitem que el proper any, l'objectiu del futbol base sigui que tots els equips pugin de categoria. TOTS.

Per això calen calers, cal un projecte de futur. I cal persones molt capaces per arreglar un desastre que començà amb l'Arroyos de president. El futbol base necessita ressucitar.

Finalment es demana el recolçament de l'afició. Si volen, amb mi poden comptar però en el que conec i se fer. Si no malament anem. Jo conec el tema de campanyes de socis una miqueta, ja que he treballat en campanyes de promocions per discoteques i algun petit event esportiu. Conec perfectament que la gent vol marro i marro és el que hem de donar.

El meu projecte es obrir el Centre d'Esports a la ciutat, per que fa anys que vam tancar les portes a causa d'uns imports abusius per anar a veure partits horribles de segona B. Necessitem que la gent de Sabadell torni a fer seu l'equip, ara nomès fa gràcia. Necessitem una campanya barata, ben feta i que doni grans resultats, i no la del passat any que ens va costar una millonada.

Crec, sincerament, que cal posar el ganxo amb els preus. De fet, del pressupost una petita part  (11%) prové dels socis. Hem de jugar amb les xifres per fer que ens sorti el maxim de rentable.

- Si baixem preus ve mes gent i ens compensarà les pèrdues. Quedarem iguals.
- Si ve més gent al camp, farem cantera per a un futur.
- Si ve més gent al camp, la motivació dels nostres jugadors serà major que quan som 1500 al camp. Rentabilitzem punts.

La meva proposta és:

Carnet de soci:  29 euros per a tothom.
Accès vàlid nomès als gols. Carnet no numerat.

carnets numerats:
(per treure't qualsevol seient, abans cal pagar carnet soci)

Seient Lateral:  80 euros
Seient Tribuna Baixa: 210 euros
Seient Tribuna Alta: 240 euros

Els de tribuna no perdem. Els socis de tota la vida volen estar numerats, dificilment deixaran de pagar els 80 euros.

Entrades:

Gols: 2 euros - Lateral: 8 euros - Tribuna: 20 euros

Crec que cada partit podria haber una asistència de més de 5000 espectadors. Si anés be l'equip, es podrien pujar les entrades fins a 5 euros i podriem arribar com sempre ha passat, als 10000.

Si voleu comptar amb mi, ja sabeu on trobar-me. Ara si, o es fa una cosa bestia i ben feta, o fem "un Sabadell de tots" a llencem la tovallola ja.

Ens salvarem!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: VALORACIONS ASSAMBLEA
« Respondre #1 el: 05 de Maig de 2006, 21:16:14 pm »
Acabo d'arribar de la reunió per resumir en una paraula ha sigut LAMENTABLE

- Primer el pique entre els ex-directius i els directius actuals ha sigut penos tots tenen la seva raó

- Llavors tambe quan estava parlan el soci Joan Arnella ha saltat (crec que és de la junta) i li ha dit cridant "Arnella mientes mas que pestañeas" quina pena inclus els directius que hi  havian a la taula li han dit que calles

- Tambe he trobat a faltar el Gerent del club

Resumint ha sigut lamentable i penos

P.D. per cert m'han dit que hi ha un grup de persones que estan disposades a gafar el club però estan esperan que la fundació els hi digui alguna cosa

Ara nomes ens queda guanyar demà

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #2 el: 05 de Maig de 2006, 21:32:35 pm »
La teva proposta està bé, Kita, però jo vull el meu seient numerat al gol de l'Olímpia, i tu no me'l dones, ( o no ho he  entés bé)  ;)

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #3 el: 05 de Maig de 2006, 21:59:19 pm »
El que diu l'amic kitanovsky sobre la campanya de socis està molt i molt bé. Quan ho va dir ja vaig intentar que ho llegis tothom perquè em sembla una gran idea. Es aixi com vindrà la gent al camp...

La teva proposta està bé, Kita, però jo vull el meu seient numerat al gol de l'Olímpia, i tu no me'l dones, ( o no ho he entés bé) ;)

Al gol d'Olímpia no hi ha seients... per tant no pots tenir seient numerat a l'Olimpia. El que vol dir kitanovsky de numeració és pel carnet... que cadascú tindrà el seu numero d'antiguitat. El número de soci, vaja. Això et donarà accès també al lateral (on sí hi ha seients). Que tu una vegada amb el teu carnet de soci amb el teu numero de soci vols seure al gol de l'Olímpia, doncs com vulguis!!!

Desconnectat kuskus

• Aleví
  • Missatges: 57
« Respondre #4 el: 05 de Maig de 2006, 22:16:29 pm »
Mireu, controlada la ràdio, el diari o qui sigui, aquí el que està clar és que mai estem contents amb el que hi ha.
Un que si l'Ajuntament menteix, un altre que si faltava el gerent, l'altre que si...
Va home va. Anem a les reunions i callem. L'únic que ha parlat ha estat l'amic Sabadell i només se li ha ocorregut parlar dels paperets que no es deixen entrar al camp.

Però que volem? Que hi ha gent disposada a entrar amb diners? A on? On estaven avui? Aquí una cosa és clara. Els diners surten d'on surten i com va dir l'altre dia el Xavi Andreu a la RS (manipulat també ell?) si hi ha millors idees que surtin d'una vegada. Que és molt maco dir jo faria, jo donaria, però això sí, que em vinguin a buscar.

A mi també m'han parlat d'aquest grup que voldria entrar. Un dels implicats seria Joan Arnella (amic de la RS, per tant, manipulat també, no? i l'altre Joan Soteras. On era avui Soteras? On eren els que diuen que faran, però mai fan res.
Mireu, el club està tocat en lo esportiu. Estem d'acord. I en lo econòmic també. Però aquí cap dels que té dos duros fa res per evitar això.

Per tant, que això acabi, els que hagin de marxar que marxi, i els que s'hagin de quedar que es quedin, però no ataquem per atacar. Ja m'agradaria veure't a tu 'Kita' que haguessis fet a la reunió. Per què no vas un dia a la RS demanes parles i amb el teu nom i cognoms expliques el que vols explicar i dius tot el que vols dir?

RS (manipulada???), de que et sorpre'ns? però si és de l'Ajuntament. Jo sempre dic que si l'escolto és perque parlen del meu club i punt. I com he dit altres cops, i quin mitjà no està manipulat? Potser el DS no és taambé la veu del seu amo??? O veus que parlin malament algun cop del Bushtos. Però i el Canal Català i el Més Sabadell aquest. Què no se'ls hi veu el plumero polític. I fora de Sabadell. Què passa amb els mitjans?

Mireu, deixem-nos dels mitjans i dels periodistes. Fan i diuen el que volen i ffora. Però jo del que em queixo és dels qque no ddonem ( i m'incloc jo) la cara i després venim al fòrum a parlar de tot el que no tenim c... de dir en públic.

Bona nit a tot@s i demà a pel Figueres que és realment el que toca

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #5 el: 05 de Maig de 2006, 22:54:03 pm »
La reunió a aclarit ben poques coses a tots els assistents.

El parlament del president Antonio Larrosa a estat patetic, s'ha limitat a llegir quatre linies que ja tenia escrites. El senyor Ayuso a parlat més pero mai sense mullarse en res i despres ja ni parlarne del 'boxornos' espectacle que han oferit els exdirectius Vilchez i Joan Martinez.

Resumint una mica la reunió que ha durat al voltant de 1 hora, han assegurat que acabarem la temporada amb défici 0 (Ja m'agradarà veure-ho), que l'estadi de la Nova Creu Alta no està en venta ni en els terrenys s'hi faràn edificis i que romanen oberts a qualsevol proposta per tan de plantejar un projecte de futur.

Ayuso semblava q tenia arguments i portava el guió après, Larrosa ha estat incomode tota la tarde, negant amb el cap o afirman en aquest tó xulesc que el caracteritza.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #6 el: 06 de Maig de 2006, 01:30:01 am »
La proposta del Kita em sembla perfecta. Un seient numerat de general sortiria per uns 100 euros, i si no vols seient pots anar al gol que per 30 euros pots veure futbol. L ´unic que no em sembla be es lo de que si volen saben on trobarte. Es que t´han de buscar? No pots anar tu amb la teva opinio, exposarla i si no et fan cas seran ells els que quedin malament? jo trobo que el sabadell som tots i qui tingui una proposta ha d´anar al la directiva i proposarli, no esperar que siguin ells els que ens busquin. El que si que em sembla abusiu son els preus actuals dels carnets de soci. A primera hi ha carnets al mateix preu, es mes, agafant-se a alguna oferta com las que fa l´espanyol arriban a sortir mes barats que aqui. Jo estic amb tu amb la proposta que fas, abaratir carnets i segur que molts que no ho tenen clar es farian socis. Es cert que recaptarien menys calers per soci, pero segur que al final seria el mateix, perque es faria mes gent socia i recaptarian la mateixa cantitat, peró amb la diferencia de que n´hauria mes gent al camp. jo estic amb tu.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
« Respondre #7 el: 06 de Maig de 2006, 06:30:33 am »

Al gol d'Olímpia no hi ha seients... per tant no pots tenir seient numerat a l'Olimpia. El que vol dir kitanovsky de numeració és pel carnet... que cadascú tindrà el seu numero d'antiguitat. El número de soci, vaja. Això et donarà accès també al lateral (on sí hi ha seients). Que tu una vegada amb el teu carnet de soci amb el teu numero de soci vols seure al gol de l'Olímpia, doncs com vulguis!!!

Vale, si és així la trobo molt bé, pq jo havia entés q et donava el nº de seient numerat, no el número de soci......... I ja sé q al gol d'Olímpia no hi ha seients, tinc el cul pelat de seure a la pedra.  ;D . I tb sé que al lateral, davant de tribuna, hi ha seients, pq estic cansat de veure'ls i de pensar  "quan collons els posaran aquí, o és que som aficionats de segona classe?"  ;D  :ok

friend

• Visitant
« Respondre #8 el: 06 de Maig de 2006, 09:16:32 am »
qui tingui alguna idea que vagi i l'exposi i l'estudi aquesta proposta qui l'haig destudiar... pero el q no pot sser es dir: jo tinc una proposta si li interesa ja sabeu on estic... aixo no es implicacio amb el sabadell...qui tingui alguna proposta que la presenti a la fundacio!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #9 el: 06 de Maig de 2006, 10:01:08 am »
Home, jo crec que el tenir un seient numerat sent tan pocs socis (ni encara que fossim 5000 eh?) doncs és treure l'oportunitat a la gent de seure on vulgui i amb ki vulgui que jo trobo que això ara per ara és una de les coses q es fan bé. O ningú s'ho ha trobat això d'anar a un lloc amb uns amics i uns haver de seure a un lloc i els altres a un altre i no poder estar tots junts? O ocupant el lloc d'una altra persona i estar pendent tota l'estona de que no vingui per no haverte de canviar de lloc... I em podrieu dir: doncs vesten a un dels gols... ja, però i si jo vull estar amb els meus amics a general q? ;)

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #10 el: 06 de Maig de 2006, 11:05:15 am »
segun e leido esta madrugada en el diari de sabadell han dicho lo del deficit  cero y que todavia no tenian los 50 millones pero que si nadie los pone los pondran los directivos son unos FANTASMAS para que alarmar a la masa social  si esta todo controlado me huele mal y sobre todo cuando dice me parece que fue es sr. ayuso que la nova creu alta no se vende . no se no se no se lo dicho HUELE MAL y lo de radio bustos sabadell mas penoso
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #11 el: 06 de Maig de 2006, 11:16:35 am »
Fantasmas? Como no los pongan los que nos vamos a ***** somos todos... qué fácil es hablar cuando son otros los q tienen q poner el dinero...

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
« Respondre #12 el: 06 de Maig de 2006, 12:43:07 pm »
birri yo solo lo digo por lo escrito en el diari de sabadell que no habra ningun problema que si no salen los 50 kilos ya los pondran ellos, si es asi porque salen diciendo que a lo mejor un descenso federativo yo solo escribo de lo que e leido yo no estube en la reunion nada mas
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #13 el: 06 de Maig de 2006, 12:54:57 pm »
Te lo contestaré facil: si tú estás buscando a alguien para que te ayude a pagar 50 kilos, y dices que si no te los paga nadie ya los pondrás de tu bolsillo... como kieres conseguir ayuda así? La cuestion está en que si esos millones no los pone nadie se acaba bajando sí, ahí no te han dicho ninguna mentira. Ahora, como ultimo recurso pues si, los pondrán ellos, normal que no te lo digan si lo q kieren es no tener q poner tanto ;)

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
« Respondre #14 el: 06 de Maig de 2006, 13:20:18 pm »
por eso e puesto antes que me huele mal. que los sres de la directiva dicen que si nadie los pone los pondran ellos( todo esto segun esta escrito en el diari de sabadell) lo que tendrian que hacer es no decirlo por si hay alguien dispuesto a ponerlos
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #15 el: 06 de Maig de 2006, 13:52:33 pm »

Vale, si és així la trobo molt bé, pq jo havia entés q et donava el nº de seient numerat, no el número de soci......... I ja sé q al gol d'Olímpia no hi ha seients, tinc el cul pelat de seure a la pedra. ;D . I tb sé que al lateral, davant de tribuna, hi ha seients, pq estic cansat de veure'ls i de pensar "quan collons els posaran aquí, o és que som aficionats de segona classe?" ;D :ok

Jeje, ja m'ho imagino que ho saps... era perquè s'entengués millor l'exemple!! Jo també tenia el cul pelat de seure al gol xD Es des d'on es veu millor el futbol!! (defecte professional, sóc porter i crec que ja no se veure el futbol si no es des de la porteria jajaj).

Home, jo crec que el tenir un seient numerat sent tan pocs socis (ni encara que fossim 5000 eh?) doncs és treure l'oportunitat a la gent de seure on vulgui i amb ki vulgui que jo trobo que això ara per ara és una de les coses q es fan bé. O ningú s'ho ha trobat això d'anar a un lloc amb uns amics i uns haver de seure a un lloc i els altres a un altre i no poder estar tots junts? O ocupant el lloc d'una altra persona i estar pendent tota l'estona de que no vingui per no haverte de canviar de lloc... I em podrieu dir: doncs vesten a un dels gols... ja, però i si jo vull estar amb els meus amics a general q? ;)

Birri, jo crec que la numeració no seria del seient... sino la numeració del carnet... que es mantindria l'antiguitat sent soci de general... el carnet que et donaria només accés al Gol no et donaria numero de soci... no crec que es refereixi a un seient numerat sino a la numeració del carnet, a la antiguitat vaja!!

PD: Si es baixen els preus, ens donareu la oportunitat de tornar a ser socis als que ho hem deixat per estar lluny i no poder anar a la NCA i no podem pagar 140€ per no anar al camp, jeje.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #16 el: 06 de Maig de 2006, 14:20:52 pm »
Ah bueno si, tens raó   :ok No m'havia fixat gaire en això de carnets numerats!  :laugh: Així si q s'enten millor...

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
« Respondre #17 el: 06 de Maig de 2006, 14:44:43 pm »
Jo també penso q el millor lloc per veure el futbol és darrera la porteria, i pel mateix motiu q tu. No saps com patia als partits de la copa federació veint-ho desde tribuna. no m'empanava de res.  :Paletas:

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #18 el: 06 de Maig de 2006, 14:48:01 pm »
Es k a mi no m'agrada veure els partits a tribuna!! :no: No hi ha animació!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #19 el: 06 de Maig de 2006, 15:01:19 pm »
Tens tota la raó, sincerament prefereixo General per mi es viu més el partit ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009