Autor Tema: TODOS CON LA GRAMA!!!!!!  (Llegit 2788 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: TODOS CON LA GRAMA!!!!!!
« Respondre #20 el: 07 de Maig de 2006, 13:13:56 pm »
vamos gramaneeeeeeet!!! :ok a por ellos!!!

me parece muy triste tener que acer esto, por no aver exo los deveres ayer... :ejem
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #21 el: 07 de Maig de 2006, 13:32:40 pm »
Tiempo de descuento y todo sigue igual 1-1. Aprieta Grama, aprieta!!
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #22 el: 07 de Maig de 2006, 13:40:37 pm »
Final del partido. No pudo ser, empate de la Grama y el Logroñes, los riojanos se quedan a 2 puntos nuestros. Es imprescindible y obligatorio ganar al Huesca. ¡¡¡Todos a la NCA!!!
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

ferni20

• Visitant
« Respondre #23 el: 07 de Maig de 2006, 13:41:45 pm »
FINAL    GRAMANET 1-1 LOGROÑES

un altre resultat en q no comptavem, una jornada que havia d'haver acabat amb nosaltres portant Totalment d'acord amb tu, company. puntet al logroñes i que em acabat a -2 punts respecte del logroñés, q malament pinta això, és més la victoria de la grama hauria comportat que la Grama es quedés a 1 victoria d'entrar matematicament al play off i aixi doncs podriem anar a sta coloma amb la grama ficada dins del play off, pero no, al final anirem a sta coloma amb la Grama jugant-se gran part d lliga.... i espera, q encara ens la pot liar el Reus aquesta tarda a Osca, mare meva, torno a veure el tema moooooolt pero q mooooooolt negre.  :-\  :snore:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #24 el: 07 de Maig de 2006, 13:47:08 pm »
Ja arribats al punt de que hem de guanyar tot el que ens keda i veient que el logronyes tindra 36 punts, prefereixo que guanyi el reus akesta tarda i tenirlos amb 36. La setmana que ve tenen rivals molt dificils logronyes i reus, així que si guanyessim a l'osca els podriem sobrepassar en 1 punt i ells estarien en triple empat a punts per sota. No crec que siguin capaços de guanyar els 2 partits que els keden cap d'ells, bueno potser l'osca si que ho te bastant facil, pero tot i així els trobo molt irregulars. També dic això tenint en compte que a final de temporada ens afavoriria un triple empat amb reus i logronyes i fins i tot un quadruple empat si guanyem l'osca i fins i tot si empatem crec. La majoria denfrontaments entre ells han acabat en empat mentre que hem guanyat 2 partits a logronyes, hem empatat els 2 del reus i hem empatat 1 contra osca i esperem que li haguem guanyat 1. Semblarà una tonteria pero jo crec que si avui no se'n va l'osca i guanyem a osca i grama tindrem la promoció de permanencia com a minim assegurada abans de l'ultima jornada.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #25 el: 07 de Maig de 2006, 13:49:44 pm »
que els donin *** ***:

al figueres per 0 a 1

a la gramanet per 1 a 1

desprès juguen contra nossaltres i ens apreten amb primes a tercers i putejaments varis.

Nomès us dic una cosa: arrieros somos...     Aqui ni equips catalans no hòsties: a dessitjar el pitjor a tota aquesta merdeta d'equips catalans: Gramanet -ja ens la ha jugat dos anys seguits- Espanyol B, Figueres, Barcelona B, Badalona, Nàstic...   Crec que em d'anar a muerte, i si fem baixar algun d'ells millor. Aqui l'únic que ha ajudat una miqueta va ser el passat any el Peralta, amb un porter que ens deia "tranquilos, perder tiempo, que así estamos salvados los dos". Els demès, molt catalans però molt c******.

Dessitjo al Figueres que desapareixi, al Nàstic que foti el ridícul a Primera Divisió, l'Espanyol que baixi a segona i el B que es quedi a tercera. Dessitjo a la Grama que torni a fracassar i al Barça que perdi a París.

Ja que ens ténen tant d'amor, els hi torno de la mateixa manera.

salut!
« Darrera modificació: 08 de Maig de 2006, 21:34:21 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #26 el: 07 de Maig de 2006, 13:57:17 pm »
Un empatat de la grama avui contra el logronyes no es del tot dolent, aixi anira a per totes la setmana k ve a reus, lo cual ens va be i si guanya alla ja ho te practicament fet. Tambe em de estar pendents del partit d'akesta tarda, llevant b-Alacant, d'aki si surt un empat perfecte, aixi el llevant b tambe tindra k anar a per els 3 punts al camp del logronyes. Jo espero k logronyes i reus empatin la setmana k ve  :yes: Per un altre part, el resultat k mes ens interessa es l'empat del osca-reus, em de tindre a l'abast al osca com sigui per guanyar-los akesta setmana k ve i passar-los, significaria k sortiriem del descens directe. A mes em de tindre en compte k contra el osca te un partit contra el peralta, ekip ja de tercera, i k contra mes abans els tinguem per sota millor.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #27 el: 07 de Maig de 2006, 14:01:10 pm »
Em sembla que el kitanovsky s'ha enfadat...

ferni20

• Visitant
« Respondre #28 el: 07 de Maig de 2006, 14:37:53 pm »
que els donin *** ***:

al figueres per 0 a 1

a la gramanet per 1 a 1

desprès juguen contra nossaltres i ens apreten amb primes a tercers i putejaments varis.

Nomès us dic una cosa: arrieros somos...     Aqui ni equips catalans no hòsties: a dessitjar el pitjor a tota aquesta merdeta d'equips catalans: Gramanet -ja ens la ha jugat dos anys seguits- Espanyol B, Figueres, Barcelona B, Badalona, Nàstic...   Crec que em d'anar a muerte, i si fem baixar algun d'ells millor. Aqui l'únic que ha ajudat una miqueta va ser el passat any el Peralta, amb un porter que ens deia "tranquilos, perder tiempo, que así estamos salvados los dos". Els demès, molt catalans però molt c******.

Dessitjo al Figueres que desapareixi, al Nàstic que foti el ridícul a Primera Divisió, l'Espanyol que baixi a segona i el B que es quedi a tercera. Dessitjo a la Grama que torni a fracassar i al Barça que perdi a París.

Ja que ens ténen tant d'amor, els hi torno de la mateixa manera.

salut!

Si senor si senyor  :clap  :clap , això d'ajudar-se els equips catalans entre ells és un mite total, si els ignorants som nosaltres, d pensar q anirem a Figueres i ens deixaran guanyar i ens faran el passadís tmb, i q anirem a Sta Coloma i ens aplaudiran tmb, dessengayeu-vos! si volem aconseguir algo ens ho tindrem q suar nosaltres, i si no ja sabem q toca: maletins també!  jo fa temps q no soc partidari d'apoyar als equips catalans, total tots ells ens voldrien veure a Tercera i com més aball millor, així doncs tal com tu dius al Barça q el trepitjin a París, l'Español q baixi i el Nastic si es q puja no pateixis q el ridicul el farà per si sol, si no ja voras com a la jornada 20 ja estarà a Segona A d nou.

ferni20

• Visitant
« Respondre #29 el: 07 de Maig de 2006, 14:46:13 pm »
Ah, i no tornem més a parlar d'aquest tema perque crec q ja va fer prou el pena l'any passat el Llevant queixant-se de que el Villarreal els habia guanyat a la última jornada d lliga i els enviaba a Segona, tot això dsp de burlar-se del Mallorca i de fer el partit vergonyós q van fer a la jornada 37 contra el Barça en el Ciutat de Valencia, aixi doncs van acabar baixant ells i el mallorca es va salvar jeje.
Un altre exemple passarà aquest any, ja veureu com si l'Espanyol baixa a Segona culparà al Barça de no haber-se deixat guanyar ahir al Nou Camp, els culés no en tenen la culpa de la situacio actual de l'Español ni molt menys d q l'Español tornés a fer el ridícul per 725ª o 726ª vegada en els derbis contra el Barça..... en fi SOM EL SABADELL i ens hem de saber salvar solets, no esperar caramboles ni q ningu ens ajudi.. sinó ja veureu a l'ultima jornada com corre el filial del llevant b per a guanyar-nos encara q no s'hi juguin res, ja veureu.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #30 el: 07 de Maig de 2006, 15:33:48 pm »
jo he estat a sta coloma aquest matí. Hem anat 5 arlequinats a veure el partit... Més o menys igual que ahir, moltes ocasions i res. I encara gràcies  :disappointed: