final 1-2, bé, ja tenim el q volieu, estar a 2 punts d la salvació directa, pero baixem una posició i ens passa el Reus.
Jo francament no m'agrada gens q ens passi el Reus, aixo ens fa tenir q esperar q punxi un equip més, clar q tenir a l'osca a 2 puntets és pràcticament un somni per a nosaltres, ara ve ja podem guanyar la setmana q ve a l'osca, i no ens pensem pas q l'osca q rebrem serà similar al saragossa b la setmana passada, no ens confonguem..... el q sta clar q a la segona b no podem fer masses pronòstics vist el q s'ha vist aquesta setmana, i que pot passar d tot, la veritat.... ara recordeu q som 4 equips per a lluitar per una plaça de SALVACIO DIRECTA i una de promoció, i q nos ara per ara som els qui o tenim pitjor dels 4 equips i el calendari més dificultós.
Bé ferni, no fa que tinguem que esperar que punxi un equip més.
Estem igual, perque si guanyem a l'Osca els passem 1 punt i l'average. Per tan´"només" haurien de fallar Reus i/o Logriñés.
I si un d'aquests 2 ha de guanyar i l'altre empatar, que sigui el Reus qui guanyi, perque li tenim l'average a favor al Logroñés. Ara amb el Reus està empatat l'average -número de gols-.
Si mireu el calendari, Gramanet i sobretot Llevant B, han d'anar a MORT a vèncer el proper diumenge, si no començaran a tenir-ho malament pel play-off.
La setmana vinent, jo crec que si guanyem estarem fora del descens directe.