Autor Tema: 3 PARTITS 9 PUNTS  (Llegit 1266 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
3 PARTITS 9 PUNTS
« el: 07 de Maig de 2006, 21:27:45 pm »
aquests ha de ser el lema i creure'ns-lo nosaltres i l'equip, un bon dia es va proposar l'expediciò a Vilatenim i ahir va fructificar, abans la marxa arlequinada ...  i ara aquest 9 punts que ens donen la permanència perquè dels de baix cap ho aconseguirà
SOM EL SABADELL :bandera :bandera

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
Re: 3 PARTITS 9 PUNTS
« Respondre #1 el: 07 de Maig de 2006, 21:31:13 pm »
ombre alomejor con 7 puntos ya es suficiente...

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #2 el: 07 de Maig de 2006, 21:31:55 pm »
Pro el 9 millor, per si un cas!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #3 el: 07 de Maig de 2006, 21:32:40 pm »
si guanyem a Santako  com bé ha dit el mutio 9punts   i no hi podem renunciar

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 07 de Maig de 2006, 21:47:34 pm »
Jo penso que amb 41 punts farem promoció de permanència, i fins i tot sumant-ne 40 podriem aspirar a no baixar.
Crec que la jornada vinent, determinarà moltes coses, i crec que així acabarà.

Sabadell  37
Reus        36
Logroñés 36
Osca        36

I si és així a Santa Coloma potser no hi cabem  :veryangry:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 07 de Maig de 2006, 21:53:41 pm »
dioooooooos a mi algun dia em donara algo al camp :-\ sino guanyem al huesca me da algo! i si guanyem a SANTACOLOMA totom! seriem mes de 1000 arlekinats...i weno que dir a lultima jornada...mes de 9000 arlekinats contra el llevant.b....
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #6 el: 07 de Maig de 2006, 22:21:01 pm »
Em de seguir la tonica q portem amb el Fernandez, si us i fixeu no em sigut capaços de guanyar 2 partits seguits en aquestes últimes jornades de resurrecció, ara ve mirem el balanç:

alcoyano 0 - 1 SABADELL (victoria)
SABADELL 0 -0 alacant (empat)
recreacion 0-2 SABADELL ( victoria)
SABADELL 1-1 Reus (empat)
SABADELL 4-1 saragossa b (victoria)
figueres 0- 0 SABADELL (empat)
 SABADELL- osca (victoria!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
gramanet- SABADELL (empat)
SABADELL-llevant b ( victoria!!!!!!)

i d'aquesta manera sumaríem 7 dels 9 punts possibles, q és el q espero i crec q aconseguirem ( ojala fos un 9 de 9 pero no crec) penso q sumant aquests 7 punts és possible q estiguem en posicions de PERMANENCIA q és l'objectiu q m'he marcat per sobre d'Osca i Reus q espero q no sumin més de 4 punts en els 3 partits q els queden; el Reus no té perque sumar més de 4 punts i l'Osca dsp de perdre amb el Sabadell tampoc, ara ve logroñés posiblement 6 puntets si q els pugui fer en aquestes 3 jornades.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #7 el: 07 de Maig de 2006, 22:35:42 pm »
Em de seguir la tonica q portem amb el Fernandez, si us i fixeu no em sigut capaços de guanyar 2 partits seguits en aquestes últimes jornades de resurrecció, ara ve mirem el balanç:

i d'aquesta manera sumaríem 7 dels 9 punts possibles, q és el q espero i crec q aconseguirem ( ojala fos un 9 de 9 pero no crec) penso q sumant aquests 7 punts és possible q estiguem en posicions de PERMANENCIA q és l'objectiu q m'he marcat per sobre d'Osca i Reus q espero q no sumin més de 4 punts en els 3 partits q els queden; el Reus no té perque sumar més de 4 punts i l'Osca dsp de perdre amb el Sabadell tampoc, ara ve logroñés posiblement 6 puntets si q els pugui fer en aquestes 3 jornades.

Eeeep! Veig que al meu bus havia algun espia  :icon_mrgreen: Aquesta teoria la vaig plantejar en "la tertulia" del bus, de tornada de figueres

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 07 de Maig de 2006, 22:43:02 pm »

Eeeep! Veig que al meu bus havia algun espia  :icon_mrgreen: Aquesta teoria la vaig plantejar en "la tertulia" del bus, de tornada de figueres

Jejeje doncs no perque ahir no vaig poder anar a Figueres, aquests comptes m'han sortit aquest matí mirant els ultims resultats del Sabadell, pero ojo!! q son bons eh, aixo de sumar 4 punts de cada 6 possibles és una bona ratxa per a no empatxar-te d'èxit i estar sempre amb aspiracions.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #9 el: 07 de Maig de 2006, 22:45:37 pm »
Va ferni20, que m'han dit que ets pitjor q l'ana rosa quintana amb lo del seu mític llibre   :laugh:   Ara fora conyes, jo crec que guanyarem 2 partits i empatarem 1 tb, per quin ordre? No ho sé, pero espero que l'empat no sigui precisament contra l'osca  :laugh:

ferni20

• Visitant
« Respondre #10 el: 07 de Maig de 2006, 22:53:03 pm »
Va ferni20, que m'han dit que ets pitjor q l'ana rosa quintana amb lo del seu mític llibre   :laugh:   Ara fora conyes, jo crec que guanyarem 2 partits i empatarem 1 tb, per quin ordre? No ho sé, pero espero que l'empat no sigui precisament contra l'osca  :laugh:

jajajajajaja sí, sí jo m'entero de totes les converses quan vaig al camp del SBD jeje... no se si ens salvarem o no pero està clar q aquest any haurem patit com c..... perquè us asseguro q portem una temporadeta q excepte el partit amb el saragossa b tots els altres partits e estat amb els nervis d punta fins al min 90. ahir la nit vaig estar apunt d'apagar la radio dels nervis q tenia quan quedaven 5 min pel final i això q jo possiblement sigui un dels aficionats més tranquils de la NCA.. pero uff m'estic plantejant posar una paradeta d camamillas a la NCA de cara a l'any q ve q segur q té èxit!!! per cert en cas de perdre amb l'Osca encara tindriem opcions no?

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #11 el: 07 de Maig de 2006, 23:12:14 pm »
que ningu contesti! No cal ni pensar això. (Que si ho penso, encara em posso més nerviós  :icon_mrgreen: )

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #12 el: 07 de Maig de 2006, 23:31:36 pm »

La victòria del Reus a Osca és de "doble filo";

Ens facilita la possibilitat de salvar-nos fins i tot de la promoció.

Ens col.loquem més aprop del descens directe, PERQUE JA NO DEPENEM DE NOSALTRES.

Conclusió llògica:

SI TREIEM ELS 9 PUNTS, ESTAREM SENSE CAP DUBTE SALVATS DE TOTS  (Que amb 43 punts, ja té delicte la cosa....)

SI TREIEM 7 PUNTS  (Estadística i futbolísticament el més llògic,  jugarem la promoció, sempre i quant Llevant B i Gramanet facin bons els pronòstics i no perdin a Logroño i Reus respectivament)

SI TREIEM 6 PUNTS,  CREC QUE NO MANTINDREM LA CATEGORIA.  (Els 40 punts sempre els he considerat insuficients).

Atenció doncs, que el Diumenge juguem i juguem fort a tres camps a la vegada....

I gràcies que puguem estar fent càlculs, perquè una "ratxa" com la de l´anterior entrenador de 5/36, és simplement "dinamitar" per complert la temporada.  Un altre any, per favor, els experiments amb gasiosa.

A seguir patint doncs.....   No sabíeu el que volia dir "Som el Sabadell"?.   Ara bé,també és veritat que el compte sol acabar bé.

Y SI LEES ESTO, ORIFE, LA COMIDA YA NO PODRA SER, PERO UN PAR DE "CAÑAS" LAS TIENES SEGURAS, SI MARCAS EN LOS 3 PARTIDOS QUE QUEDAN.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.