He estat veient el resum del Figueres- Sabadell del dissabte i la veritat, tot el que diuen els aficionats q es va desplaçar a Vilatenim en referencia a l'actitud dels jugadors del figueres es queda curt veient el que he vist, lamentable, vergonyós, antiesportiu, antifutbolístic, trist, patètic etc.. el q arriben a fer els jugadors del Figueres per un P.. maletí; crec q la imatge d'un equip de futbol sigui el Figueres sigui un altre val moooolt més q un simple maletí, i crec q dsp d'aquesta actitud aquest equip ja s'ha guanyat amb pes la nostra enemistat, espero q la temporada q ve si ens mantenim a Segona B, el dia que els rebem a la NCA els rebem amb forces xiulets, i q mai pero maaaaai acceptem cap tracte ni ajudem a aquest equip per a res, encara q jugui amb el Terrassa.
Jo hem pensava q simplement s'habien dignat a posar-nos el partit difícil i a intentar guanyar com a professionals, pero el que he vist a la repetició no és aixo, he vist a 11 persones disposades a fer qualsevol tipus d'espectacle menys futbol per a perdre temps i no perdre el puntet, només els faltava aixecar les mans com les aixequen a la fi del partit PA-TE-TIC.. diuen q no tenen afició doncs no m'extranya, el dia q el meu equip faci alguna cosa similar tmb em repensaré no tornar al camp.