Vaig ser a Figueres i la veritat és que dubto molt que a aquestes alçades de temporada hi hagi algún equip que estigui jugant millor que nosaltres. Ahir vam passar per sobre del Figueres, així de senzill. Ara bé, el que és de calaix és que hem d'afinar de cara a porta. No podem fallar tantíssimes ocasions i ser una mica més vius, i aprofitar millor les nostres armes.
De totes maneres, lo dit, el nivell demostrat ahir és de cine, l´equip va jugar per bandes, va crear moltíssimes ocasions i crec que en definitiva, hem der ser, per força, positius, optimistes. Iván Diaz, Juanma Cruz o Cañadas van ratllar a un nivell altíssim ahir i un equip que surt a Segona B amb l'onze que vem sortir nosaltres és senzillament IMPOSSIBLE que perdi la categoria.
Som millors que el Reus, Logroñés y Huesca, depenem de nosaltres mateixos i amb aquesta santa afició, que vagi per endavant ahir va estar encara més espectacular que l´equip, sublime diria jo, única a la categoria, no fallarem. A la Nova Creu Alta, i aquí coincideixo amb molts de vosaltres, el proper diumenge ha d'estar a reventar. Crec inclús, que amb la presència de públic que segur que hi haurà, s'hauria d'apostar per fer un mosaic, o repartir deu mil globus si és necessari, però hem de fer entre tots que l´ambient sigui espectacular i un infern pel rival. Hem de fer de l´estadi una olla pressió i guanyar el partit inclús abans de que comenci. Estic convençut que l´ambient serà el de les grans ocasions, i no podem fallar. Ni televisió, ni ponts de la Salut ni punyetes!!! TOTS A L´ESTADI EL PROPER DIUMENGE I SORTIR D´UNA PUNYETERA VEGADA DEL DESCENS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Depenem de nosaltres mateixos i guanyant som fora i poder dir això en aquests moments té molt de mèrit, i més quan tot just fa un mes estàvem morts i enterrats. SOM-HI!!!!!!
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL FC I LA SEVA AFICIÓ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!