Autor Tema: Sabadell-Osca Ens hi va la vida de veritat  (Llegit 2317 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
Re: Sabadell-Osca Ens hi va la vida de veritat
« Respondre #20 el: 08 de Maig de 2006, 04:52:14 am »
La idea dels castellers em sembla genial! Llàstima q crec que qui ha d'estar no hi serà per portar-ho a terme. El mosaïc ,si es comença a preparar ja, crec q és molt viable, i no de 5000, si no de 10.000, contant els gols.  :tongue3:

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 08 de Maig de 2006, 07:42:44 am »
el que em de fotre son menys monsergues. cal omplir l'estadi: cada un de nossaltres ha de fer els deures i dur entre 3 i 5 persones cada un al camp. A més, cal animar i no fer com sempre, que ens estem callats. Només val animar i si l'àrbitre es passa una miqueta *****-se en la seva mare i tirar-li quatre cosetes al camp. Pressió, necessitem molta pressió. Que surtin cagats i amb la cua entre cames. En aquestes ocasions, a l'enemic ni aigua. Ens hi va el pa.

Els castells i les històries per un altre dia.

Hem de rebre al Huesca amb una xiulada general. Tota la gent que vingui a l'estadi ha de saber que cada cop que el Huesca toqui la pilota, igual que el Figo: xiulada general. I una rere l'altre. Ha de ser un d'aquells partits èpics on es guanya per collons.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
  • Gènere: Masculí
« Respondre #22 el: 09 de Maig de 2006, 00:46:40 am »
jo ho dic com una proposta més per atreure gent al camp i aprofitar la diada de la salut per implicar més a la ciutat. Crec que només amb coses aixi podem omplir el camp. I amb 16000 persones es que guanyem segur. Si el ajuntament és mogués una mica i ens ajudés estaria molt bé.
El dilluns a les 11 del mati actuen els castellers, gegants, bastoners a la Salut. Perque no s´els pot convidar a que actuin també diumenge a la Nova Creu Alta? Donaran molt ambient, color, soroll i atrauran molta gent. Podrien fer uns castells abans del partit i que el enxaneta portés una bandera o samarreta arlekinada o una pancarta dient que ens salvem. I els timbalers ,els bastoners i els grallers quefacin tot el soroll del món. O els diables o el que sigui.No sé alguna cosa aixi que es mostri que tota la ciutat està amb ells i sigui un acte més de la Salut.
Jo és que vull fer tot el que pugui per salvar-nos i totes les idees em semblen poques. Per si un cas he enviat un correu als castellers de Sabadell i si els sembla factible enviaré un altre al club per si es volen posar d´acord
« Darrera modificació: 09 de Maig de 2006, 01:25:26 am per hicks »