Autor Tema: Sabadell - Osca --> confirmat per TV3  (Llegit 4965 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
  • Gènere: Masculí
Re: CE SABADELL- SD HUESCA PER TV3?
« Respondre #20 el: 06 de Maig de 2006, 11:08:52 am »
que vengan los del tirachinas a celebrar nuestra permanencia contra el huesca
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Sabadell - Osca --> confirmat per TV3
« Respondre #21 el: 07 de Maig de 2006, 21:56:13 pm »
Maleits  :ko
Si no hi ha cap canvi d'última hora les càmeres del Canal 33 hi seràn a partir de les 17 hores.

DEMOSTREM I OMPLIM EL CAMP FINS A LA BANDERA --> QUE VEGIN QUE ESTAN 3RS PER LA CUA SOM LA MILOR AFICIÓ.
Apart que no m'agrada que hi vagi la tele, doncs tampoc m'agrada perque no sabrem, segurament, fins a les 8 com acaben Reus i Logroñés que començaran a les 18.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
Re: Sabadell - Osca --> confirmat per TV3
« Respondre #22 el: 07 de Maig de 2006, 21:58:05 pm »
JODEEEERR!!!

Weno pos enga a hacer publicidad y k cada socio llebe a los aficionados k kieran!!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #23 el: 07 de Maig de 2006, 21:58:50 pm »
totalmente confirmado (carrusel deportivo dixit)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #24 el: 07 de Maig de 2006, 22:05:21 pm »
ENTRADA GRATUITA PER TOTHOM  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #25 el: 07 de Maig de 2006, 22:07:18 pm »
Uffffff por la tele..... weno, haber seamos sensatos, no tiene nada q ver el resultado nuestro con la presencia de la TV, lo q si q perderemos afición en el estadio, espero q no mucha y que haga buen dia...
Lo q está claro q tenemos q hacer una buena campaña de "publicidad" de este partido, y seria bueno tal como se a dicho en otros post, mas q regalar entradas creo q informar con carteles por toda la ciudad  d lo q nos estamos jugando con algun tipo d frase como: EL SABADELL DE TOTS ET NECESITA, y sobretodo informar del precio d las entradas q supongo q será de 2 euros, así espero q con lo q nos estamos jugando rocemos los 9-10 mil espectadores la semana q viene contra el Huesca y a partir d entonces, la puntilla la deben poner los jugadores.

Desconnectat manolo_alicante

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #26 el: 07 de Maig de 2006, 22:10:46 pm »
Ojalá lo pasen por canal 33 para poderlo ver desde Alicante.Aqui si que nos va la vida de verdad.Hasta hace nada estabamos desauciados y ahora hasta podriamos evitar la promocion,Para que luego digan que no servia de nada cambiar de entrenador,cosa que se debió incluso hacer mucho antes,pero bueno ahora lo unico que importa es la salvacion y no esta ya muy lejos. :bandera :scut :anims

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #27 el: 07 de Maig de 2006, 22:37:27 pm »
Jo també proposo entrada gratuita per tothom!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #28 el: 07 de Maig de 2006, 22:42:46 pm »
Jo no crec que falti gent pel fet d'haveri tele, és més jo crec que hi haurà la millor entrada de l'any fins ara si ens encarreguem entre tots de portar amics i familia al camp. Creieu que algú es kedará a casa només per no haver de pagar 1 o 2 euros? Jo no ho crec pas eh? No crec que l'afició del sabadell sigui tan agarrada  :laugh:

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #29 el: 07 de Maig de 2006, 22:46:49 pm »
com sempre tvfar$a apareix en els millors moments!!!
encara que no ia excusa i em de wañar, i de pas acavar duna puñetera vegada amb el p*** gafe televisiu!!! :****
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

ferni20

• Visitant
« Respondre #30 el: 07 de Maig de 2006, 22:47:25 pm »
Jo no crec que falti gent pel fet d'haveri tele, és més jo crec que hi haurà la millor entrada de l'any fins ara si ens encarreguem entre tots de portar amics i familia al camp. Creieu que algú es kedará a casa només per no haver de pagar 1 o 2 euros? Jo no ho crec pas eh? No crec que l'afició del sabadell sigui tan agarrada  :laugh:

birri a veure, en cas que faci bon temps doncs està clar q ningu es quedarà a casa, pero pensa q no tothom qui té intenció de venir té el Sabadell tan a dins com nosaltres i algun q altre si estigués el temps amb amenaça de pluja doncs es quedaria a casa, està clar q nosaltres encara q plogui sapiguent el q ens juguem doncs ens possarem un xubasquero i agafarem el paraigües i vindrem pero d'altre gent no, i menys donant-lo per TV, ara repeteixo q amb 7000-8000-9000 o la gent q sigui em de guanyar aquest partit.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #31 el: 07 de Maig de 2006, 22:50:51 pm »
A veure, jo sempre parlo de si hi hagués bon temps. Si no hi hagués bon temps ja sabem que passaria com el dia contra el barça b pro amb algo més de gent (molta més, això si). I per lo q diu el resistencia... trankiiiiiiiiiiiiii iilo que estamos en época de romper malas rachas, si se rompe esta kerrá decir que realmente merecemos seguir un año más en esta categoria. Es más, la otra mala racha q romperemos será la de no ganar 2 partidos seguidos ya verás ;)

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #32 el: 07 de Maig de 2006, 23:22:57 pm »
una pancarta vien grande que ponga:

TERRASSA Y TV3 LA MISMA m***** ES
                          o
           tv3 FORA DEL VALLES

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #33 el: 08 de Maig de 2006, 05:00:48 am »
una pancarta vien grande que ponga:

TERRASSA Y TV3 LA MISMA m***** ES
                          o
           tv3 FORA DEL VALLES

JO crec q seria molt millor.

ALMUNIA ESTAMOS CONTIGO. FORÇA ARSENAL.  :Paletas:

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #34 el: 08 de Maig de 2006, 07:37:14 am »
fenícaro: has donat al clau.

o un altre que digués...  TV3, RECORDEU QUE L'ESPANYOL TAMBÉ HA SIGUT CAMPIÓ. Per que si comparem l'atencio a un i altre equip sent tots dos campions de tornig nacional ens hi caguem.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #35 el: 08 de Maig de 2006, 23:46:10 pm »
ME **** EN LA p***!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ME KEDO SIN PARTIDO  :**** :**** :**** :**** :**** :**** , todo pq por la p*** tv3 se tiene k jugar a las 5  :**** :**** :**** :**** :**** , si fuera a las 6 me daba tiempo de salir de montmelo y ir pero a las 5 nooooo.
espero k animeis mucho y animos k ganarmos  :anims
PS: :**** :**** :**** :**** :****

GUILLERMO

• Visitant
« Respondre #36 el: 09 de Maig de 2006, 02:50:10 am »
   :anims  y          p  u  t   a   tv 3     y     p   u  t   a  tv3   p   u   t    a   tv3

GUILLERMO    :bandera  :bandera   :bandera   :bandera   :scut 

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #37 el: 09 de Maig de 2006, 10:31:35 am »
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #38 el: 09 de Maig de 2006, 10:31:55 am »
Amic Kitanovsky jo crec que ja fa moooolt de temps que esta clar que esportivament parlant aquesta cadena porta un nom que no li correspon que es Televisió de "CATALUNYA" donç en aquest tema no pot ser mes tendenciosa i partidista i ni tan sols s'esforça en dissimular que es una televisio entregada al poder del Barça, que traspua culerisme per tots els seus poros i que tot el demes nomes es toca per la minima cuota a la que com a televisió pública es veuen obligats a tocar.
El Barça no ens enganyem es mes que un club, es un centre de poder gairebe tant o mes gran que la propia generalitat i se li ha de rendir tribut per el que pugui "caure", d'aquí que als de TV3 nomes els falti sortir en antena amb la bufanda i la bandera blaugrana i saltant damunt la taula del plató com uns Boixos Nois mes.
Es escandalosament desproporcionada la cantitat d'hores que aquest mitjá teoricament adreçat a tots els catalans dedica al Barça.
Es una agressió constant a aquell qui sent catalá no professi una estimació al Barça  o al futbol en general el fet de que de cada 10 vegades que sintonitza la cadena 9 s'estigui parlant d'aquest equip encara que nomes sigui per parlar de futileses nomes per omplir minuts en blaugrana pero no ens enganyem, no son els únics, la emissora RAC 1 la nit del títol va emetre programació especial tota la nit fins que va sortir el sol i el dia que juga el Barça es gairebe impossible sintonitzar una emissora de radio catalana que emeti un altre cosa, tot plegat d'una desmesura absoluta.
Hem cambiat una dictadura per un altre pero jo proposso a tothom inclosos els jugadors que el diumenge ens oblidem de que els de TVBarça estan aquí, que anem a l'estadi que animem a rabiar per aconseguir els tres punts que es el que ens interessa de debó i de passada que tot catalunya pugui veure que allo del "Barça is not Catalonia" no es sols un eslógan i que mes enllá de Les Corts i Sant Joan D'Espí tambe ja vida encara que no s'ho creguin.
« Darrera modificació: 09 de Maig de 2006, 10:35:13 am per La ceba mecànika »

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #39 el: 09 de Maig de 2006, 14:01:42 pm »
vaya m**** pero aixo no es ressestira i tv3 vaya manera de toca el collons no  jo  fare una crida  a tots el aficionats perque no es quedin acasa visca el c. e.Sabadell :bandera :scut