Ara em fico a mirar després del partit del Vilajoyosa. Últims, amb 15 punts, imatge molt dolenta. i Sincerament amb 1 peu a la 3a divisió. Doncs bé, han passat alguns mesos desde llavors. Alguns mesos on s'han sumat 28 punts.
Jo en aquells moments hagués firmat jugar una promoció de permanencia -tan feia l'equip- jugar 180 minuts contra 1 equip d'un altre grup que havia quedat 5è per la cua. Un lloc que en aquells moments era una utopia per nosaltres. Fa algunes jornades on després d'algunes setmanes tornavem al descens, quants no haguessim signat la promoció que ARA depen només de nosaltres. Jo sens dubte fa molt temps jugar-m'ho tot a 1 sol partit contra el Peralta de navrra, que amb tots els meus respectes són molt fluixets. A ells els servirà l'empat i jugaran tots al darrera, però nosaltres jugarem amb 12, pk ara més que mai si k ens ho juguem tot a 1 carta.
Pel que fa al partit d'avui. Doncs bé, s'ha perdut per culpa de 10 minuts. Però si haguéssim emptat a 3 per exemple k hagués passat?
Doncs RES, estariem en les mateixes, potser amb un estat anímic diferent, però numèricament estariem igual que havent perdut. Altre cosa hagues sigut sumar els 3 punts.
Per aixo penso que ningu s'ha de desanimar, perque depenem de nosaltres per no baixar directament, tan sigui a empatats a 46 punts amb Peralta, o empatats a 46 punts amb Peralta, Gramanet i / o Espanyol b. Vaja, que sempre que puntuin grama o espanyol i nosaltres guanyem sempre fariem promocio, sempre i quan no guanyes Osasuna b, k llavors seria Peralta qui la faria i osasuna baixaria.
Bé, tot plegat una mica dificil, pero seguim depenent de nosaltres