Oi que hi havia una gran diferència física entre Tariq i aquest davanter ? semblava un esquifidet de no res i ens va dur de cap tot el partit ell solet. A mí em va agradar molt, no va deixar de lluitar en tot el partit, es va mostrar com una rateta d'àrea i va aconseguir el seu premi.
Trec el tema, perquè a mí em va agradar molt el vila-joiosa. No tenen ningú de l'altre món, però amb un bon central, un mig del camp correcte, i algun davanter amb ganes i olfacte, doncs allà dalt estan.
Per a mí diumenge vàrem seguir sense tenir centre del camp, hi havia un forat més gran que el del Carmel. Juguem tipus reial madrid, de la defensa passa directament als davanters, perque quan agafem la pilota per atacar ja estem a tres quarts del camp contrari.
Si mantenim la categoria, jo crec que amb poquets retocs a l'ekip (sempre que mantinguèssim al Juanma i al Cañadas), és a dir, fitxant un parell de killers i un parell de mitgcampistes de qualitat, tindríem molt de guanyat. Per cert, l'Igor Cuesta va estar molt bé diumenge, semblava que medís 2 metres
Apa, a passar bon dia !!!!!!!