doncs bé les pautes a seguir son les seguents:
-dema tornaré a trucar a renfe i que em diguin exactament els preus, perque els nens de 4 a 11 anys paguen menys i suposo que mes d'un n'iaurá si finalment aixo es fa...mirare la manera mes economica o torno a dir, perque aviam si menteneu i si algu vol dir la seva que ho digui, diria que n'hi ha dos opcions(diria eh) una es, anar desde sabadell-nord fins a figueres, dir que al ser un tren nomes per nosaltres, no pararia en cap parada i el trajecte es reduiria considerablement mira quan costa això si el tren pot anar desde sabadell-nord fins a figueres directe!, l'altre seria fer transbord a sants, pero clar avans e dit lo de la t-10 pero e estat pensant i suposo que tambe ens faran el 40% de descompte en aquest trajecte llavors no serien els 3euros(mes o menys) que avia calculat per persona per cada 5 persones(15euros que es el que mes o menys val el t-10), llavors seria mes barat encara o sigui que dema quan agi trucat i o tingui tot parlat(nomes informació) o posare al forum, i aniré a les oficines del club per explikar-ho, que se n'asabentin amb temps i que prenguin les mesuresconvinents, perque si finalment es fa quan arrivem a l'estació de figueres aurem de caminar possiblement per carretera, i al ser una gran desplazament a peu, els mossos auran de pendre mesures com quan lo de terrassa!
Bé doncs això es el que ser fins ara, escampeu la veu, que no em de ser 200-240 em de ser MÉS!
una anecdota, al anar a informarme a l'estacio em diu la noia, que sereu uns 10-15??? jo no savia com dir-ho perque no es penses que mestava quedant amb ella, i li dic no no...podriem arrivar a ser 200
, la cara de la noia i la del segurata que estava alla escoltant...sense comentaris...