Autor Tema: AUTOCARS GRATIS A VILATENIM!!!  (Llegit 10078 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
  • Gènere: Masculí
Re: AUTOCARS GRATIS A VILATENIM!!!
« Respondre #80 el: 30 de Abril de 2006, 23:11:36 pm »
Xcierto kuando se sabrá exactamente todo??? Osea kuando es la reunión??

ferni20

• Visitant
« Respondre #81 el: 30 de Abril de 2006, 23:17:22 pm »
avui a la NCA erem poc mes de 5000 espectadors.

tema desplaçaments: dubto qu vagin 200 a logroño, 500 a figueres, 700 a mataró o que vinguin a sabadell uns 800, que son els que vam anar a terrassa -contant els que van anar a tribuna-.

crec que mai han fet un desplaçament decent, que mai han anat mes de 2500 persones a novelda, 500 al valencia b, casi 1000 al saragossa b i, si ens remontem a epoques historiques, 4000 a binefar.

som el sabadell, esta clar.

vols dir q avui arribavem als 5000? jo avui e vist força menys gent q fa una setmana, suposo q tmb a fet molt el fet de ser un pont, la tribuna le vist buideta, darrere els gols i havia ambient al gol q atacava el sabadell pero tmp com la setmana passada, i al lateral doncs tmb staba força ple pero tmb hi havia molts seients buits almenys a la zona q staba jo.

Fes-t'ho mirar ferni. La setmana passada deies que erem uns 6.000 quan erem uns 8.000 espectadors. Avui segons RS, estavem entre 6.000 i 6.500

A RS em sembla q els i agrada molt el beure..... la setmana passada al final varem arribar a la conclusió q erem uns 7500, sempre voleu arrodonir jeje, i aquesta doncs debiem ser tirant a llarg 5500 espectadors, no crec q fossim més... aixi q aixo dels 6000-6500 va ser q no.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #82 el: 30 de Abril de 2006, 23:51:38 pm »
A FIGUERES!!!!

a on ens em de apuntar???, a quina ora sortira l'autocar?? :wacky:
l'entrada com si val 15€, amb lautocar i tot no ens podem queixar.... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #83 el: 30 de Abril de 2006, 23:56:27 pm »
Segons paraules de Larrubia a RS, la directiva del CES feltarà autocars gratis per desplaçar l'afició en massa a Figueres dissabte que ve!!!

Larrubia?  :icon_mrgreen:
El tema dels 7 euros... al principi del partit m'ho han dit les penyes, i ho he dit per megafonia, però clar, el presi quan ha acabat el partit, ha dit això del viatge gratuit.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #84 el: 01 de Maig de 2006, 00:23:00 am »
Al forum del Terrassa per una banda s'ens enveja en el tema afició ja q avui per exemple es parla q eren 1900 persones mentre q nosaltres debiem ser uns 4000, pero per l'altre banda ens presumeixen de que ens els desplaçament tenen molta més assistencia d'afició q nosaltres........ espero q la setmana q ve a Figueres i d'aqui 3 setmanes a Sta coloma els fem callar la boqueta al poble veí i q vegin q apart del seu barri tmb invadim altres ciutats.

em d'aconseguir ser els 500 a figueres i 1000 a sta coloma!!

Es desplaça més gent als desplaçaments del Terrassa que els del Sabadell??? Des de quan? Algú té xifres??

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #85 el: 01 de Maig de 2006, 01:01:58 am »
Ui si!!! ells es desplacen molt més, a la NCA gairabé no hi cabem els arlequinats perque estava ple de pendre *** *** egarencs!!! je je je!!! El que s'ha de llegir!!!
je je je

VISCA EL C.E. SABADELL!! :beer2

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #86 el: 01 de Maig de 2006, 11:21:46 am »
ellos a figueras eran unos 50-70...jo ia les digue que nosotros seriamos un minimo de 200...pero aora digo k seremos mas de 500! :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat sbd_18

• Infantil
  • Missatges: 142
  • Gènere: Femení
« Respondre #87 el: 01 de Maig de 2006, 11:30:08 am »
No flipan ni nada, al igual se desplazan mas personas del terrassa k del Sabadell!! ;D
Ellos solo eran 50 en terrassa, nosotros seremos muchissimos mas!! Vamos Sabadell tenemos k hacer figueres arlekinada i demostrarles a los del terrassa k somos mucha mjor aficion (esto ya se sabe) y k ni mucho menos se desplazan mas ellos!!

VISCA EL SABADELL  :scut

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #88 el: 01 de Maig de 2006, 11:34:42 am »
xDDD
esque no hay debate posible...
en fin, en vilatenim seremos mas de 500... seguro
yo estare alli :D