Autor Tema: Hem perdut emails pendent de contesta...  (Llegit 1150 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • Gènere: Masculí
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
Hem perdut emails pendent de contesta...
« el: 08 de Maig de 2006, 23:23:15 pm »
Lamentablement, hem perdut (*) totes les dades (emails, direccions...) que teniem enmagetzemades i/o pendents de contesta enviades a WEBMASTER@CESABADELL.ORG.

Entre material pendent -i perdut-, recordo:

-Email de LABTEC, con una fotografia de la temporada del ascenso (creo)
-Fotografies per a la seccio ARLEQUINATS PEL MON.
-Amigo REBOTE, como siempre, lo mas antiguo  -y pendiente  :-[ - en mi bandeja de entrada, seguian siendo tus documentos para la seccion HISTORIA.

Totes les adreçes del MAILING ARLEQUINAT tambe s'han perdut.

Aixi doncs, companys i amics, agrairiem molt que si veu enviar un mail i no heu rebut contesta o ens veu fer arribar qualsevol tipus de material per a la web, ENS HO TORNEU A ENVIAR a webmaster@cesabadell.org

Gracies i disculpeu les molesties.

(*) Perdut? be, exactament m'han jurat i perjurat que no pero... pero... no apareixen  :-\ Recentment he canviat placa base i processador en el meu pc i m'hi han tingut d'instalar de nou l'xp. M'han creat un usuari nou, amb lo que crec -i diuen- que no s'ha borrat res ja que trobo documents i programes amb l'usuari anterior. El problema es que no se trobar-ho i el nou nevegador de correu, el thunderbird -genial!- tampoc ho troba per importar-ho.
Si algun tecnic o anima caritativa controla el tema dels arxius i les bases de dades generades per l'outlock express, se li agrairia molt un cop de ma  :yes:
Visca el CE Sabadell!