Autor Tema: VALORACIONS ASSAMBLEA  (Llegit 2833 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
  • Gènere: Masculí
Re: VALORACIONS ASSAMBLEA
« Respondre #20 el: 06 de Maig de 2006, 15:26:49 pm »

D'idees n'hi han, i de ganes d'anar a una reunió a dialogar també. Dic que saben on trobar-me per que em coneixen, i si els cal un cop de ma només ho han de demanar. A més, que controlo la lliga de porres que algun de vossaltres participeu. El que passa es que jo tinc una feina que haig de complir, i si m'entero dimecres de que la reunió es divendres a les 7, tinc molt poc marge per muntar-m'ho. Simplement.

El que trobo inadmissible per part dels socis es que vagin a una reunió i que -com es diu aqui- l'únic que es digui es...   "no ens deixen entrar els paperets al estadi". Mandahuevos, que els donin *** *** als paperets. Com si fos un gran problema aquest ara mateix. Em sembla que a més d'un que aqui en aquest forum te molts nassos d'escriure lliurement quan veu els peixos grossos en directe la cosa li ve gran.

Tenia clar que havia de dir allà, i tenia clar a qui li havia de dir. De fet, tenia clar que l'Ajuntament se'ls ha de recriminar la poca implicació amb el club: les instalacions de la base son una autèntica m****, qualsevol poble d'espanya te camps de gespa encara que siguin artificials. Tinc clar que l'Ajuntament ha de fotre pasta al club però sense fotre cullerada.

Tinc clar que els actuals directius ténen uncs collons per estar on son, que aquest any han pecat d'inexperts. Tinc clar que fins que aqui no vingui un Julià Garcia o un entrenador com el de la Grama aqui no tindrem il·lusió. Tinc clar que em de creure més en els jugadors de Sabadell i els vallesans. Tinc clar que cal fer el que calgui per que la Nova Creu Alta no sigui un munt de ciment...    amb totes aquestes idees, hagués anat a buscar constructivament alguna fòrmula innovadora que entre tots tirés aquest vaixell endavant.

Però la feina i el poc temps de marge que he tingut no m'ho han permés. Llàstima, per que en tenia ganes de parlar.

I si un dia em fan anar a Radio Sabadell, s'hi va i punt.

força sabadell !!

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #21 el: 07 de Maig de 2006, 20:13:50 pm »
Tinc la sensació de que aquesta reunió s'ha fet ara perque calia treures de sobre un compromis assumit en el seu día pero que no ens ha tret de cap dubte perque dificilment ens podran parlar de futur aquells qui no el tenen clar donç ara mateix tot esta en el aire  a la espera de com acabem la temporada si amb permanencia o descens.
En cuant al present i mes concretament al tema economic em dona la sensació com ja s'ha dit en un altre post de que la famosa crida del president era mes una estrategia per aconseguir els diners que falten sense tenir que posarlos els mateixos directius ja prou castigats economicament per la vía de la alarma pero tenint asumit de que sino apareixían els acabarían posant ells. El que jo em pregunto es si no tenien un altre forma de articular aixó sense posar la por al cos de tothom en uns moments tan delicats esportivament com aquests. El que es inversemblant es que fa quatre dies estiguessim avocats al desastre amb possible descens administratiu inclos i que s'hagui resolt tot de cop com per art de mágia. Possiblement les intencions hagin sigut bones pero desde fora dona la sensacio de poca seriositat com ho va donar el lamentable pique del president amb el Sr. Vilchez.
El president del Sabadell te tot el dret a defensarse o de replicar si ho creu convenient pero en el seu moment i en el seu lloc i en la seva forma i no ha d'entrar al drap com ho va fer en una reunió com la del altre día donç ha de ser conscient de que es el máxim representant del nostre club i com a tal ha de mantenir una compostura especialment en públic tant ell com els seus directius i aixo ho dic per si el que va ofendre al Joan Arnella es directiu que no ho se. Les postures s'han de defensar amb raons i no amb dequalificacions.
Per últim i per el que fa l'ajuntament "nada nuevo bajo el sol", el mateix discurs que ja venim sentint desde fa temps així que francament d'aquesta reunió poques coses en clar es poden treure i haurem d'esperar al desenllaç del campionat per començar a veure per on respiren tots pero el que si es clar es que esta demostrat el poder de convocatoria que te aquest club i que nomes falta que algú encerti a l'hora de portar el timó i que ens faci aconseguir els éxits esportius que la gent reclama. La 2ª B no es categoría per al Sabadell ni per história ni per afició ni per estadi ni per ciutat. No podem estar per sota de clubs com Badalona, Figueres, Gramanet, Hospitalet etc... es trist veure camps tan inhóspits com el del Figueres on es veu que tant la grada com els voltants no sols fa temps que no els visita ningú sino que ademes has de anar abans al "Coronel Tapioca" per aventurarte a buscar un W.C. o un bar, ple d'arlekinats i que el nostre Sabadell estigui per sota d'aquest club "virtual" on la gent nomes acudeix quan i juga el Barça es a dir un cop cada no se quants anys. Hem de fer un Sabadell que atregui a la gent de Sabadell, que s'el faci seu, que quan un sabadellenc o vallesá vulgui començar en aixo del futbol tingui a la cantera del Sabadell com a referéncia aquest es el nostre repte. El potencial el tenim ara nomes falta algú preparat i disposat per explotarlo.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
  • Gènere: Masculí
« Respondre #22 el: 07 de Maig de 2006, 23:41:09 pm »
ceba...

encara recordo un Figueres-Càdis en una promoció on la Unió no va pujar a Primera Divisió per un trist gol, en un Vilatenim ple a vessar amb 11000 seguidors.

O recordo les tardes en que el meu pare feia d'espia pel sabadell observant l'equip que la propera setmana jugaba contra el Sabadell, en un estadi (segona A) que feia patxoca i on es respiraba futbol.

Ara aqui estem tots dos equips. A mi, que el Figueres estigui per sobre donc... mira. Però arrossegar-nos per camps com Huesca, Peralta, Tafalla, Alfaro, o inclús altres que ni recordo el nom... te collons.

Encara que no pugem, en aquests pobles em de guanyar i fer-nos respectar. La resta no ens porta enlloc.

Un Sabadell no cal que pugi, però mai es pot arrossegar any rera any per la cua d'una Segona B. Dels 13 anys que portem seguits, només 3 em acabat mitjanament be. I el pitjor de tot... 1 play-off d'ascens i 3 de descens.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #23 el: 08 de Maig de 2006, 10:29:14 am »
Estic d'acord amb tu kitanovsky, jo tambe recordo aquells partits a l'Altfar en aquella epoca on tot i estar a segona B els partits es vivien intensament per part de les dues aficions. Tambe es cert que ara es molt mes dificil portar gent al camp en aquestes categories amb la quantitat d'oferta lúdica existent i amb la quantitat de futbol televisat que tenim. Es per aixó que veient com d'altres equips com el Figueres que temps enrera convocaven a tanta gent i que ara s'han quedat practicament "sols" ens hem de sentir orgullosos de que malgrat les miseries esportives a les que ens han avocat el nostre equip encara arrossegui a tanta gent i crec que aixo mereix un esforç per tal de recuperar el respecte del que parlaves.

No es facil pujar de categoria i de exemples d'histórics enfangats en aquesta categoría en tenim molts pero el que no es de rebut es que amb el potencial que tenim aquí vist el que es veu en d'altres clubs nosaltres estiguem entre els pitjors equips catalans de la categoría despres de 13 anys.

Com be has dit un trist play-off d'ascens en tot aquest temps per un club com el nostre es pauperrim i mes si tenim en compte que varem necessitar 7 anys per assolirlo quan aquí tens a un Badalona producte d'una fussió de dos clubs de fa quatre díes amb un terreny de joc que millor ni parlarne sense la tradició futbolera del Sabadell que amb dos anys a la categoría ja es plantará a una promoció d'ascens o una Gramanet que no ha passat mai de aquestes categorías inferiors i que va camí de disputar la seva setena promoció d'ascens desde que es a la categoría.

La nostra trajectoria esportiva aquests darrers anys no resisteix una minima comparació amb la de gairebé cap equip catalá que comparteix la nostra categoría i aixó diu molt poc de com s'ha gestionat un club amb el potencial del nostre. Insisteixo, pujar es molt dificil pero com a mínim nosaltres tindriem que estar lluitant per els llocs de dalt com ho esta fent la Gramanet gairebe cada temporada i si aixo no es així es perque no s'estan fent bé les coses.

Es molt lloable la generositat economica dels que es fan carrec d'aquest club pero crec que aquest any despres de tant de temps demanant un pressupost elevat per lluitar per l'ascens s'ha demostrat que els calers no ho son tot i que possiblement amb una mica menys de calers pero mes ben gestionats es podríen obtenir millors resultats dels que s'aconsegueixen amb molts d'euros pero amb poca capaçitat per gestionarlos correctament.

La afició ja ha demostrat que esta al costat d'aquest colors. Ara nomes falta un minim de coherencia i sentit comú a la gestió perque poguem omplir la Creu Alta per motius mes engrescadors que no l'intentar cada any salvar la categoría. Aquest club i aquesta afició no es mereixen menys.
« Darrera modificació: 08 de Maig de 2006, 10:32:23 am per La ceba mecànika »