Autor Tema: MALAURADAMENT UN 0.....  (Llegit 3060 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
MALAURADAMENT UN 0.....
« el: 22 de Maig de 2005, 22:58:18 pm »
UN 0 en tot avui:

Afició: malgrat kom sempre , ens hem desplaçat en gran
          nombre. Molt anulats a l'hora d animar l'ekip.
Afició del Badalona: Malgrat hem anat amb bones intencions , ens hem trobat una afició no gaire amiga..Sens dubte , en un futur u pagaran.....Per poder parlar , abans has d saber amb ki et fikes...
Hooligans: Avui faig auto critika d la meva penya..A part del s******** d sempre amb la bandera del toro , avui e d dir ke el rendiment del meu sector a stat insuficient incloent el fet d permetre els insults dels badalonins.
L'ekip: FATAAAAAL!!!!! Molt em temu el pitjor , no han tingut ni la dignitat d saludar als seguidors ke hem anat a animarlos , fins ara teniem una magia especial ke ens permetia no fallar kuan l'afició stava amb lekip a les situacions limit , po axo s'ha acabat , es el pitjor ekip ke hem tingut mai!!
Millor callo , stic indignat i diria bestieses grosses , millor ke ressem i esperem , pk ens espera una setmana dura...potser la ultima

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: MALAURADAMENT UN 0.....
« Respondre #1 el: 22 de Maig de 2005, 23:07:27 pm »
En part tens molta raó:

Afició: Pocs hem animat. Jo ara estic sense veu, no puc parlar. Era dels pocs que animava a la banda, a part dels 2 bombos i 5 o 6 més, a partir del 2-1 la gent estava amb la boca tancada. Només han cridat amb el 3-2. Que trist!

Afició del Badalona: Sempre hi han quatre subdotats que diuen tonteries. Total, algun soci del Badalona té ara una multa i una denúncia per llençar petards. Regal patrocinat per els Mossos d'Esquadra.

Hooligans: A part del s******** que tu comentes, avui no heu tingut el dia, amb el tercer, heu perdut corda, i no us heu animat altre cop fins a mitja segona part. Però almenys, heu animat.

L'ekip: A partir de l'1-0, si de l'1-0, hem desaparescut. A part de que a la primera part no hem estat gairebé al seu camp, amb el 1-0, ens hem enfonsat (curiòs, eh!). La segona part, almenys hem posat les boles sobre la taula.

Ah! I no estic gens d'acord amb el que dius que no han saludat, i que ho trobes malament. Jo perdent no tinc ganes de dir res a ningú. Tu has vist en Dot? Crec que estava a punt de plorar. Així no crec que tinguin ganes de saludar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #2 el: 22 de Maig de 2005, 23:26:01 pm »

Gràcies a dèu que molts encara sabeu diferenciar els veritables membres del grup Hooligans Valles dels cuatre s********s que pel fet de posarse al costat nostre es pensen que hi formen part activa del grup ...

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
« Respondre #3 el: 22 de Maig de 2005, 23:28:29 pm »

Ah! I no estic gens d'acord amb el que dius que no han saludat, i que ho trobes malament. Jo perdent no tinc ganes de dir res a ningú. Tu has vist en Dot? Crec que estava a punt de plorar. Així no crec que tinguin ganes de saludar.

El Jordi Dot es dels pocs que es salva alhora de sentir els colors blanc i blau de la samarreta arlequinada ...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 22 de Maig de 2005, 23:29:05 pm »
Gràcies a dèu que molts encara sabeu diferenciar els veritables membres del grup Hooligans Valles dels cuatre s********s que pel fet de posarse al costat nostre es pensen que hi formen part activa del grup ...

Tinc 29 anys i els col.... pelats d'anar a animar el  :scut . La diferència està en els partits en la NCA, pagant el normal, que veniu els autèntics i els partits d'1€ que ve la purria a tocar el que no sona.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
« Respondre #5 el: 22 de Maig de 2005, 23:34:24 pm »

Tinc 29 anys i els col.... pelats d'anar a animar el  :scut . La diferència està en els partits en la NCA, pagant el normal, que veniu els autèntics i els partits d'1€ que ve la purria a tocar el que no sona.

No m'has de dir res a mi que porto també una pila d'anys renovant cada principi de temporada el carnet de soci, pagant una suma de diners considerable, per després veure (o soportar) que pràcticament regalen les entrades, pero això s'hauria de parlar més fredament en un altre ocasió ...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 22 de Maig de 2005, 23:36:25 pm »
Ja, però en situacions com aquestes, si no ho fan així, al Vallès molta gent passa del  :scut .
Si estiguessim a Segona 'A', la cosa canviaria.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #7 el: 23 de Maig de 2005, 16:15:15 pm »
Jo estic d'acord en q va ser 1 gest q no em va agradar gens el fet q no saludessin a l'afició. 1000 persones desplaçades i no son ni per apropar-se a saludar-los. Estic d'acord en q estiguessin fotuts, pero m'agradaria dir una pregunta... retòrica. Qui esta més decebut i més fotut, els jugadors que l'any que ve marxaran a l'equip que li doni més pasta (ep, que es lògic, eh? Es la seva feina, i es el que han de fer) o els afeccionats que continuen any rere any animant a l'equip, amb jugadors, entrenadors i directius diferents, i que de veritat senten els colors?? Per cert, a la radio va trucar 1 afeccionat parlant d'aquest tema. Va dir que l'unic q va saludar va ser el Dot, i pq alguns afeccionats van anar i li van dir, ves a saludar a la teva afició! Però bueno...
I parlant dels que senten els colors, us vau fixar qui va marcar els 2 gols? GENÍS i XAVI MUÑOZ. Es a dir, dos de la casa.  :yes:

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #8 el: 24 de Maig de 2005, 12:59:08 pm »
YO ESQUE SEMPRE EH VIST ALS HOOLIGANS AQUELLS J** QUE CRIDEN I INSULTEN
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #9 el: 24 de Maig de 2005, 13:12:25 pm »
TAMBÉ JA SER QUE LA GENT HOOLIGANS IGUAL=PELATS QUE NO TINDRIA QUE SER AIXÍ ÉS CLAR :no:
HONOR AL SABADELL

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
« Respondre #10 el: 24 de Maig de 2005, 22:24:47 pm »
TAMBÉ JA SER QUE LA GENT HOOLIGANS IGUAL=PELATS QUE NO TINDRIA QUE SER AIXÍ ÉS CLAR :no:

No entenc pas el teu missatge ...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #11 el: 25 de Maig de 2005, 00:24:22 am »
m'imagino que l'erik haura volgut dir que no tots els hools sou skins  ???

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #12 el: 25 de Maig de 2005, 14:12:53 pm »
si dic que tota la gent creu els hooligans son aquells que insulten i no es així pero els arlequinats korps que son un subgrup o algo?

PD: Als partits al gol sud hi ha  8 que sempre insulten un es el rapat aquell es junteu amb aquest? :o
HONOR AL SABADELL

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #13 el: 25 de Maig de 2005, 14:14:17 pm »
llavors els korps son els que dic jo que sempre estan al costat de la porteria insultan  :yes: no?
HONOR AL SABADELL

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #14 el: 25 de Maig de 2005, 14:21:15 pm »
Crec que es una vergonya tenir aquest 5 tios a badalona que va passar us enrecordeu no? avergonyen al centre d'esports  :no:sabadell per no dir  que gracies a ells cada partit que juguem tenim un enemic més :veryangry:
HONOR AL SABADELL

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #15 el: 25 de Maig de 2005, 23:16:18 pm »
El que passa és que en una penya sempre hi han seccions, i algunes d'elles son més provocadores i tocapilo... .
Fa temps hagué la secció covadonga, que eren també uns energúmens similars.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
« Respondre #16 el: 26 de Maig de 2005, 22:59:32 pm »
El que passa és que en una penya sempre hi han seccions, i algunes d'elles son més provocadores i tocapilo... .
Fa temps hagué la secció covadonga, que eren també uns energúmens similars.

La secció Covadonga és una secció mitica dins el grup, eren i molts d'ells continuen sent socis del Sabadell. No els comparis pas amb aquests paios que estan ara amb una moda passatgera ...