Crec que hem caigut en una beneïda monotonia pel que fa l'afició, que fa veguem com a normals, habituals o fins i tot esperables, molts dels esdeveniments que envolten a la nostra massa social. M´explico.
Hi ha una dita castellana que diu allò de "no hay que por mal que por bien no venga". Això és exactament el que crec que ha passat en el Sabadell. Quan em refereixo al mal, em remeto a les males temporades que portem, a punt de perdre la categoria. És de calaix que a tots ens agradaria deixar d´una vegada aquests mals enrera, però malgrat tot crec que n´hem pogut treure quelcom de positiu. Que portem set o vuit mil espectadors des de ja fa tres o quatre diumenges a l´estadi, o el fet de que es desplacin mes de cinc-centes persones a Figueres, crec que s´ha acabat veient com a quelcom normal, habitual en el Sabadell. Home, en part si que ho és, i segur que els preus populars hi han ajudat moltíssim, però em nego a deixar de ressaltar, destacar i de quina manera la resposta d´aquesta santa afició. Com deia, la ciutat ens ha dit que si, hi ha moltíssima gent que malgrat no ser ni sòcia ni asidua a l'estadi, té una orella parada tot l´any pel que fa a l´actualitat del Sabadell i quen el club passa per un moment trascendental...all
à estan! El Sabadell està viu, però que molt viu, i el més important, la mitjana d´edat d´aquesta afició crec que ens augura un futur brillant. A Figueres hi va viatjar moltíssima gent jove, feia goig veure a nens amb la cara pintada amb els colors arlequinats, quan perfectament podrien estar portant l´artilugi que fa mil del Ronaldinho de torn.
Crec que una pregunta s'imposa i és: Si estan com estem el Sabadell és capaç de moure la massa social que està mobilitzant, el dia que estigui a dalt, el dia que fem les coses bé, que pot arribar a passar?
Només de pensar-ho ja em volta el cap. Per flipar, per agenollar-se, el que està fent aquesta afició s´ha de destacar i molt, som el camp que més gent està acullint des de fa moltíssimes jornades en la immensa majoria de camps de segona B i alguns de segona A. No li treguem el mèrit que té, que en té molt, i aquest diumenge tornem a demostrar, que segur que ho farem, perquè som la millor afició de Segona B, com a mínim. I lo dit, felicitem-nos tots plegats perquè la ciutat ens ha dit que si, que en aquests moments tan delicats, està al nostre costat i que malgrat no ser en la seva majoria seguidors incondicionals del Sabadell, en els moments claus MAI el deixaran sol. Estem vius i tenim futur, ara només cal que algú d´aquesta massa, els que ja hi són o els que estiguin per venir siguin capaços de conduir aquest vaixell amb fermesa i pensant sempre amb el soci, afeccionat de peu que viu, plora, pateix i sent aquests quadres com a quelcom sagrat.
TOTS A L´ESTADI AQUEST DIUMENGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!