Autor Tema: ADIOS PITERMAN, HASTA NUNCA!!!  (Llegit 2719 cops)

0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
ADIOS PITERMAN, HASTA NUNCA!!!
« el: 13 de Maig de 2006, 23:52:57 pm »
Me alegro enormemente que el Espanyol se haya salvado. Me alegro más aun de que haya sido en el ultimo minuto, (ojala nuestro Sabadell se salvara de la misma manera, aunque si es antes mejor). Y me alegro aun más que ello haya provocado el fracaso del proyecto Piterman. Gente como Piterman no merecen estar en la primera division del futbol español. Hasta nunca Piterman!!!
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: ADIOS PITERMAN, HASTA NUNCA!!!
« Respondre #1 el: 14 de Maig de 2006, 00:05:20 am »
Los que tendrían que estar en segunda son los jugadores del depor, que ninguno ha protestado el gol q les han metido y eso que era en fuera de juego. Por su actitud tb durante el partido me da q estaban un poco comprados pq tb se estaban jugando el poder ir a la intertoto y no han hecho ni el wevo.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 14 de Maig de 2006, 00:06:30 am »
Tendrá problemas para salir de Mendizorroza hoy. No me extraña, el único momento en el que el Alavés ha funcionado este año ha sido cuando el no pintada nada en el banquillo, y precisamente por eso echó al entrenador, porque Piterman no dirigia...
Yo me quedo con un cántico de la afición cuando ha cambiado a Rubén Navarro por Jandro: Ni **** idea, Piterman ni **** idea, ni **** idea...  :ejem

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #3 el: 14 de Maig de 2006, 00:21:19 am »
DIMITRI VETE YA !! DIMITRI VETE YA !! DIMITRI VETE YAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA !!

Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #4 el: 14 de Maig de 2006, 10:32:19 am »
Esperem k kap club mes hagi d'aguantar un impresentable com akest!! :veryangry:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #5 el: 14 de Maig de 2006, 12:20:16 pm »
Els Vitorians tindran molt que agraïrli a un tal Gomez Navarro que amb la absurditat de les societats anónimes esportives ha portat a molts clubs mes problemes dels que pretenía sol.lucionar entre d'altres la possibilitat de que algú com el Piterman es pugui apropiar d'un club i fer amb ell el que li doni la real gana en contra de tota la massa social que es la veritable raó de ser del club.
Gracias Gomez Navarro por habernos ****** la vida a muchos clubs con tu modelo de S.A.D. y por hacer que se acentúen las diferencias entre los economicamente mas poderosos y los menos pudientes y por permitir que cualquiera pueda hundir un club sin que nadie pueda impedirselo y sin tener que rendir cuentas por ello.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 14 de Maig de 2006, 12:27:07 pm »
I si Piterman ve cap a Sabadell :icon_question:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #7 el: 14 de Maig de 2006, 13:09:43 pm »
Perque aixó succeïs la fundació li hauría de vendre les accions donç dubto molt que aquest tipus estigues disposat a posarse al capdevant d'un club sense tenirne el control absolut. Si aixó succeïs sería l'enéssim escandol en aquest club donç si la fundació es va fer "dipositária" que es com els agrada a ells que es digui, va ser precissament per evitar situaccions d'aquest tipus. De totes maneres amb las que hem tingut que veure per aquestes terres jo ja no posaría la ma al foc per gairebé ningú.

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #8 el: 14 de Maig de 2006, 13:14:53 pm »
ome si vingues aki sabadell ens faria un favor ; puja a primera!! jajaja
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

ferni20

• Visitant
« Respondre #9 el: 14 de Maig de 2006, 13:15:12 pm »
Los que tendrían que estar en segunda son los jugadores del depor, que ninguno ha protestado el gol q les han metido y eso que era en fuera de juego. Por su actitud tb durante el partido me da q estaban un poco comprados pq tb se estaban jugando el poder ir a la intertoto y no han hecho ni el wevo.

Soy simpatizante del Depor pero apesar d todo creo q tienes razon, es vergonzoso lo q a hecho este equipo esta temporada en primera, especialmente en los partidos en Riazor donde se a sacado un balance de 5 victorias, 6 empates y 8 derrotas, para un equipo de la categoria del depor perder casi la mitad d partidos en casa es algo inperdonable, y todo viene por culpa de no saber fichar ni tener una plantilla equilibrada para poder estar entre los 4-5 primeros de la liga,. Creo q el entrenador Caparrós es un buen entrenador pero quizas este proyecto se le a quedado muy grande, acostumbrado a entrenar a un equipo de mitad d tabla como era el Sevilla antes de su gran azaña de esta temporada, y d los jugadores ni hablemos, no se puede ir a Europa con media plantilla totalmente acabada ( Tristan, Manuel Pablo, sergio, munitis molina...) y con la otra media de jugadores del filial, q si q estoy deacuerdo q se saque provecho d un filial pero tmp tanto, y menos un equipo q aspira a algo mas q la permanencia..... en fin tienen lo q se merecen.... la permanencia y si la cosa no cambia quizas se vuelva a Segunda mas adelante y se demuestre q todo lo q pasó en la Champions 03-04 fue casualidad.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #10 el: 14 de Maig de 2006, 13:17:05 pm »
ome si vingues aki sabadell ens faria un favor ; puja a primera!! jajaja
Jo akest paio no el vull veure ni en pintura per la NCA! :****
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #11 el: 14 de Maig de 2006, 13:18:18 pm »
Analitzan fredament a piterman, com a "entrenador" no te un mal historial... va pujar el Palamós de 3a a 2a B, va mantenir al Racing a 1a, va ascendir al Alavés de 2a A a 1a A... el que passa que és molt estrafulari, molt xupa cameres, etc...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #12 el: 14 de Maig de 2006, 14:45:46 pm »

Soy simpatizante del Depor pero apesar d todo creo q tienes razon, es vergonzoso lo q a hecho este equipo esta temporada en primera, especialmente en los partidos en Riazor donde se a sacado un balance de 5 victorias, 6 empates y 8 derrotas, para un equipo de la categoria del depor perder casi la mitad d partidos en casa es algo inperdonable, y todo viene por culpa de no saber fichar ni tener una plantilla equilibrada para poder estar entre los 4-5 primeros de la liga,. Creo q el entrenador Caparrós es un buen entrenador pero quizas este proyecto se le a quedado muy grande, acostumbrado a entrenar a un equipo de mitad d tabla como era el Sevilla antes de su gran azaña de esta temporada, y d los jugadores ni hablemos, no se puede ir a Europa con media plantilla totalmente acabada ( Tristan, Manuel Pablo, sergio, munitis molina...) y con la otra media de jugadores del filial, q si q estoy deacuerdo q se saque provecho d un filial pero tmp tanto, y menos un equipo q aspira a algo mas q la permanencia..... en fin tienen lo q se merecen.... la permanencia y si la cosa no cambia quizas se vuelva a Segunda mas adelante y se demuestre q todo lo q pasó en la Champions 03-04 fue casualidad.

Categoría del Depor?? A ver si te vas a pensar que el Depor es como el Valencia o el Atleti... que el Depor ha sido de Segunda o de Tercera toda su vuda... porque tuviera sus 3 o 4 años de estar arriba en la Liga no significa que esté así siempre... su epoca pasó y lo importante es que pueda seguir en Primera... que ya es bastante

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #13 el: 14 de Maig de 2006, 14:55:12 pm »
Bueno yo en realidad no kería entrar en debate con esto del depor, solo kería destacar eso, que su actitud ayer no fue todo lo correcta que podría haber sido. Esta temporada ha sido un desastre teniendo en cuenta las temporadas anteriores pero sigo pensando que es un ekipo "atractivo" para los buenos jugadores ;)

ferni20

• Visitant
« Respondre #14 el: 14 de Maig de 2006, 15:11:39 pm »

Categoría del Depor?? A ver si te vas a pensar que el Depor es como el Valencia o el Atleti... que el Depor ha sido de Segunda o de Tercera toda su vuda... porque tuviera sus 3 o 4 años de estar arriba en la Liga no significa que esté así siempre... su epoca pasó y lo importante es que pueda seguir en Primera... que ya es bastante

3 o 4 años? el depor lleva desdel 1991 en primera i de las 15 temporadas q lleva 10 a estado entre los 6 primeros i de estas 10 en 9 ocasiones a estado entre los 3 primeros, asi q creo q de categoria tienen i bastante, i el hecho de quedar 7º en la clasificacion es considerado totalmente un fracaso esta temporada... i valencia aun pero el atleti desde q ganó la liga el 1996 su mejor clasificación en liga es 5º.. resumiendo creo q el Depor es el 4º mejor equipo d España dsp de Barça, Madrid i Valencia.... pero bueno ja vendran tiempos mejores.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #15 el: 14 de Maig de 2006, 17:25:40 pm »

3 o 4 años? el depor lleva desdel 1991 en primera i de las 15 temporadas q lleva 10 a estado entre los 6 primeros i de estas 10 en 9 ocasiones a estado entre los 3 primeros, asi q creo q de categoria tienen i bastante, i el hecho de quedar 7º en la clasificacion es considerado totalmente un fracaso esta temporada... i valencia aun pero el atleti desde q ganó la liga el 1996 su mejor clasificación en liga es 5º.. resumiendo creo q el Depor es el 4º mejor equipo d España dsp de Barça, Madrid i Valencia.... pero bueno ja vendran tiempos mejores.

91-92 = 17º
92-93 =   3º
93-94 =   2º
94-95 =   2º
95-96 =   9º
96-97 =   3º
97-98 = 12º
98-99 =   6º
99-00 =   1º
00-01 =   2º
01-02 =   2º
02-03 =   3º
03-04 =   3º
04-05 =   8º

Aquestes son les dades de l'última estància a Primera del Depor, com veus, dues ratxetes a dalt, al que em refereixo, que a part d'aquesta ultima dècada el Depor no té categoria de res... i que ara que va avall, oju de no baixar... Ah! I tot això gràcies al Lendoiro, que si no per Tercera estaria...

ferni20

• Visitant
« Respondre #16 el: 14 de Maig de 2006, 23:56:11 pm »
fum.......
no siguis tan durillu, la canalla ha vist el Depor a primera i fent bons papers (  a par de Mònaco   hahahahah)  ultimament,  no recorden que van passar-se vint anys per segona i tercera. Em sembla que la penúltima vegada de va baixar el CES vam baixar junts però nosaltres vam pujar un parell de temporades als vuitanta, a veure si el 2007/08 ens trobem a 2a amb el Depor

¬¬' a segona amb el Depor no ens i trobarem, més q res perquè el Depor no baixarà  :**** :****, el q a d fer el Depor és refer l'equip d nou i deixar-se d viejas promesas i d fitxatxes enganyosos ( d moment ja s parla del fitxatge de Lopo, primer exemple de mal fitxatge per a un bon equip.)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #17 el: 15 de Maig de 2006, 00:01:56 am »
fum, el depor podra baixar, quan el sr.Lendoiro, es cansi, igual que el villareal amb el roche...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #18 el: 15 de Maig de 2006, 00:03:59 am »
fum.......
no siguis tan durillu, la canalla ha vist el Depor a primera i fent bons papers (  a par de Mònaco   hahahahah)  ultimament,  no recorden que van passar-se vint anys per segona i tercera. Em sembla que la penúltima vegada de va baixar el CES vam baixar junts però nosaltres vam pujar un parell de temporades als vuitanta, a veure si el 2007/08 ens trobem a 2a amb el Depor

¬¬' a segona amb el Depor no ens i trobarem, més q res perquè el Depor no baixarà  :**** :****, el q a d fer el Depor és refer l'equip d nou i deixar-se d viejas promesas i d fitxatxes enganyosos ( d moment ja s parla del fitxatge de Lopo, primer exemple de mal fitxatge per a un bon equip.)

No t'enganyis ferni... el que havia de fer el Depor ja ho ha fet. Va arribar a Primera pq el Lendoiro ho va omplir tot de pasta... i ja ha fet un bon paper... ha guanyat algo i tot, cosa molt complicada per equips modestos i petits. Però tot i tenir pasta ja saps que el Depor mai ha fitxat gaire... quan la cosa es compliqui, el senyor Lendoiro tancarà l'aixeta i s'haurà acabat l'època del Depor, i llavors es on et dic que oju es pugui mantenir, que com baixi... tornaran a les andades passantse decades entre Segona i Tercera que es el que ha fet sempre el Depor.