Autor Tema: Mundial '06 - Llista Oficial  (Llegit 5374 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Mundial '06 - Llista Oficial
« Respondre #20 el: 15 de Maig de 2006, 19:55:28 pm »
Bé, si en una llista dels millors jugadors d'un país, hi ha jugadors com Sergio Ramos, a mi que em perdonin però és realment fluixet, Antonio López, Marcos Senna, Fernando Torres, Xabi Alonso o Raúl, és que el nivell futbolístic d'aquell país, baix el meu punt de vista és més aviat pobre, molt pobre.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #21 el: 15 de Maig de 2006, 20:07:53 pm »
El Senna aquest no és Brasiler?
Quines coses més estranyes.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #22 el: 15 de Maig de 2006, 20:13:42 pm »
catanha tambe, va jugar amb aspanya! :laugh: morientes si torres no!turnaran a fer, el pena :bola
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #23 el: 15 de Maig de 2006, 21:06:24 pm »
Lo que esta claro es que todos hubiesemos hecho una lista diferente y en España hay 20 millones de seleccionadores diferentes, pero solo uno puede dar la lista definitiva y ese es Luis Aragonés y lo voy a apoyar hasta el final. Haya convocado a quien haya convocado siempre habran diferentes puntos de vista y si hubiese convocado a otros tambien diriamos que porque este no y porque al otro si... esos 23 son los elegidos y los apoyare a muerte. ARRIBA ESPAÑA.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat JosepSBD

• Juvenil
  • Missatges: 409
  • C.E.Sabadell, F.C.
« Respondre #24 el: 15 de Maig de 2006, 23:02:11 pm »

Si, però com està nacionalitzat, podia jugar tant amb Brasil com Espanya.
Espanya l’ha cridat primer, doncs ja sempre jugarà amb la selecció espanyola (sempre que vulgui el mister).

Saluts

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #25 el: 16 de Maig de 2006, 00:38:41 am »
Pernía?? `Però si Pernía no estava convocat en la llista de preseleccionats  :icon_mrgreen:

Es va nacionalitzar, per aspirar a poder anar al Mundial, però l'Aragones, li ha donat "calabazas", com se sol dir. jeje.

Saluts :beer2

Doncs com diu el company adry no estava entre els preseleccionats, per tant, no podia anar a Alemania. Els motius de Luis per no seleccionar a Pernía son molt clars: no va jugar la fase de classificacio i ho veia injust de cara als que sí la van jugar i van cumplir amb les seves espectatives.

No crec que sigui per això, perquè Senna no va jugar tampoc la fase de classificació, només un amistós contra Costa d'Ivori ;)

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
« Respondre #26 el: 16 de Maig de 2006, 13:14:16 pm »

Si sigues un poco el futbol más alla de nuestro querido sabadell, te daras cuenta que la seleccion española no es la primera ni sera la ultima en llevar a un jugador nacionalizado. A mi no me gusta pero es lo que hay y no es una cosa tan extaña.

Ah :icon_exclaim: Si por casualidad tu seleccion preferida es el grupo de amigos ese que se junta para hacer la "costellada" por navidades, te recuerdo que jugaba un tal Iniesta nacido en Albacete.
« Darrera modificació: 16 de Maig de 2006, 13:35:21 pm per liraju »

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
« Respondre #27 el: 16 de Maig de 2006, 13:25:05 pm »
Bé, si en una llista dels millors jugadors d'un país, hi ha jugadors com Sergio Ramos, a mi que em perdonin però és realment fluixet, Antonio López, Marcos Senna, Fernando Torres, Xabi Alonso o Raúl, és que el nivell futbolístic d'aquell país, baix el meu punt de vista és més aviat pobre, molt pobre.

Bien Mutio, es tu opinion. Yo creo que la mayoría de estos seran suplentes pero de todas maneras te recuerdo que Xabi Alonso tiene una copa de Europa, Raul (aunque este acabado) tiene 3 copas de Europa y la suficiente experiencia para llevar un vestuario, Senna semifinalista de la champions, Sergio Ramos y Torres se estan formando como futbolistas...
De todas maneras, si por algo nos distinguimos los socios y aficionados del Sabadell es porque con poco que nos den nos conformamos, y me explico, aunque llevemos 15 partidos sin ganar y queramos echar a toda la plantilla, si ganamos el siguiente ya somos los mejores y queremos a todos los jugadores para la temporada que viene. Es decir, si eliminan a la seleccion en cuartos yo estoy orgulloso de que mi seleccion este entre las 8 mejores del mundo, con eso ya me conformo. Si en algun mundial pasa de cuartos pues mejor que mejor pero yo me conformo con ver a la seleccion española 8ª en las casas de apuestas. Claro que me gustaría que el sabadell ganara la champions y España el Mundial pero me siento orgulloso de estos dos equipos queden como queden y tengan un nivel futbolistico pobre o rico. Saludos.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
« Respondre #28 el: 16 de Maig de 2006, 13:36:01 pm »

Ah :icon_exclaim: Si por casualidad tu seleccion preferida es la catalana te recuerdo que jugaba un tal Iniesta nacido en Santander.

Doncs jo diria que va nèixer a Albacete, a Fuentealbilla

Gracias por corregirme, ya lo he modificado.  :clap

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #29 el: 16 de Maig de 2006, 13:51:37 pm »
I què importa el que tinguin? El que ha d'importar realment es l'estat de forma en el q es trobin ara. Jo hagués fet la llista molt diferent però bueno, per a això existeix un seleccionador, per a que es mulli. Jo tinc confiança en l'aragonés, esperem que no s'ekivoki en l'estil de joc que vol que tingui españa.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #30 el: 16 de Maig de 2006, 13:55:25 pm »
Sota el meu punt de vista, es una llista ultradefensiva, amb 8 defenses i algun que altre centrecampista defensiu i amb tan sols 3 davanters nats i sobretot es molt, massa, jove... Jo hagues portat al Moro i hagues fet fora algun defensa com Ibañez o Juanito...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
« Respondre #31 el: 16 de Maig de 2006, 13:59:23 pm »
I què importa el que tinguin? El que ha d'importar realment es l'estat de forma en el q es trobin ara. Jo hagués fet la llista molt diferent però bueno, per a això existeix un seleccionador, per a que es mulli. Jo tinc confiança en l'aragonés, esperem que no s'ekivoki en l'estil de joc que vol que tingui españa.

Estoy de acuerdo en que no importa los titulos que tengan y yo tambien tengo confianza en el sabio, pero mutio ha puesto el ejemplo de 6 jugadores que no me parecen tan pobres. Además hay otros jugadores que estan en un momento de forma especatacular: Casillas, Reyes, Cesc, Xavi (si coge el ritmo pronto), Puyol, Reyes, Cañizares, Luis García y sobretodo el ratón Villa que esta a solo un gol del "todopoderoso" Eto'o.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #32 el: 16 de Maig de 2006, 19:36:51 pm »
Sota el meu punt de vista, es una llista ultradefensiva, amb 8 defenses i algun que altre centrecampista defensiu i amb tan sols 3 davanters nats i sobretot es molt, massa, jove... Jo hagues portat al Moro i hagues fet fora algun defensa com Ibañez o Juanito...

Jo m'hagués quedat amb pablo i juanito. A qui no m'hauria endut seria al marchena, i si que m'emportaria al campió de la FA Cup, Morientes.
Per cert, ha dit que jugarà amb un 4-3-3, o en el seu defecte, un 4-2-3-1

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #33 el: 16 de Maig de 2006, 19:53:07 pm »
Si voleu seguir el Mundial... he trobat per la web un excel on podreu seguir-lo sencer: grups, partits, horaris, classificacions... està molt bé.

http://rapidshare.de/files/19405105/Germany_2006_Calendar.xls.html

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #34 el: 16 de Maig de 2006, 20:35:06 pm »
Una altra cosa que em sembla lamentable, que fan totes les seleccions és portar els jugadors nacionalitzats. És una VERGONYA futbolística que això estigui permès. Per mi no té nom, deixar jugar amb la selecció "NACIONAL" un tio que no és nascut en aquell país. Això és de riure. Si hi haguéssin 23 brasilers millors que els 23 espanyols que hi van.... jugariem com Espanya amb 23  brasilers  :icon_question: Això hauria d'estar prohibit i és una estafa al futbol. Ni Senna és nascut aquí, ni Pizzi, ni Donato tampoc, que són els 3 casos més recents que recordo.
Això no és una crítica a la selecció espanyola, és una crítica a que estigui permès fer-ho.  :ko
I això que dieu de les paxangues que juga Catalunya amb jugadors que no son catalans, com poden ser Iniesta, en el seu dia Jordi  Cruyff que ja va jugar amb Holanda, o d'aquell davanter de l'Oviedo que es deia Carlos, doncs em sembla igual de patètic, ni que es tracti d'un amistós. Siguem seriosos.
Estic indignat amb aquest tema, i avui llegint la portada del diari el 9, veig que diuen que a la selcció espanyola hi van 5 jugadors catalans. Luis Garcia, Puyol, Xavi, Cesc i Iniesta..... per riure  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #35 el: 16 de Maig de 2006, 21:32:09 pm »
Company MUTIO, se t'oblida Catanha ;)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #36 el: 16 de Maig de 2006, 21:41:56 pm »
Totalment d'acord amb en "amic" MUTIO, no m'ha agradat gens que entres Senna a la convocatòria en lloc de Baraja, per dir-ne un qualsevol. Ni tampoc que Pernía es nacionalitzes només per jugar amb Espanya... la gràcia d'això és que TOTS siguin de la mateixa nacionalitat, no que el seleccionador sigui d'un pais, els jugadors d'un altre... :snore:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #37 el: 16 de Maig de 2006, 21:55:37 pm »
Totalment d'acord amb en "amic" MUTIO, no m'ha agradat gens que entres Senna a la convocatòria en lloc de Baraja, per dir-ne un qualsevol. Ni tampoc que Pernía es nacionalitzes només per jugar amb Espanya... la gràcia d'això és que TOTS siguin de la mateixa nacionalitat, no que el seleccionador sigui d'un pais, els jugadors d'un altre... :snore:

Llavors seleccions com Trinidad i Tobago tindrien problemes per trobar un seleccionador del país...  :icon_mrgreen:

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #38 el: 16 de Maig de 2006, 22:16:42 pm »
Pocs davanters a la llista, no ?

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #39 el: 18 de Maig de 2006, 12:12:57 pm »
Cap problema, ara que l´Eto s´ha nacionalitzat el portarem a la selecció perqué jugui el mondial perque sino el nen plorarà  :icon_mrgreen:

Ara en serio, trobo patetic que s´hagui de recorrer a gent nascuda fora del país per completar una selecció. En aquest cas el Senna tampoc es tant bó com per formar part de la selecció, n´hi han d´altres de molt millors, fins i tot a 2ª.

Llavors seleccions com Trinidad i Tobago tindrien problemes per trobar un seleccionador del país... :icon_mrgreen:

Doncs ajo i agua. Crec que sería una forma de que els països participants tinguessin realment unes estructures futbolistiques adecuades. I si no s´ho poden permetre que la FIFA els hi pagui que prou que cobren.

CAÑADAS SELECCIÓN!!!!!!!
ALMUNIA SELECCIÓN!!!!!!!!
DIEGO TORRES SELECCIÓN!!!!!

:beer2