Una altra cosa que em sembla lamentable, que fan totes les seleccions és portar els jugadors nacionalitzats. És una VERGONYA futbolística que això estigui permès. Per mi no té nom, deixar jugar amb la selecció "NACIONAL" un tio que no és nascut en aquell país. Això és de riure. Si hi haguéssin 23 brasilers millors que els 23 espanyols que hi van.... jugariem com Espanya amb 23 brasilers
Això hauria d'estar prohibit i és una estafa al futbol. Ni Senna és nascut aquí, ni Pizzi, ni Donato tampoc, que són els 3 casos més recents que recordo.
Això no és una crítica a la selecció espanyola, és una crítica a que estigui permès fer-ho.
I això que dieu de les paxangues que juga Catalunya amb jugadors que no son catalans, com poden ser Iniesta, en el seu dia Jordi Cruyff que ja va jugar amb Holanda, o d'aquell davanter de l'Oviedo que es deia Carlos, doncs em sembla igual de patètic, ni que es tracti d'un amistós. Siguem seriosos.
Estic indignat amb aquest tema, i avui llegint la portada del diari el 9, veig que diuen que a la selcció espanyola hi van 5 jugadors catalans. Luis Garcia, Puyol, Xavi, Cesc i Iniesta..... per riure