Veiam, siguem seriosos
El que s'ha de fer és enviar uns maletins cap a Figueres i Pamplona. Logroñés, Osca i Reus son tan dolents, que només que es primi una mica als seus rivals no guanyaran pas.
I jo crec que tenim MOLT millor equip que la Grama, i ho dic seriosament això. No hem de tenir cap por. CAP ni una. Si juguen motivats i amb 2 collons guanyarem. L'únic xungo pot estar en el terreny de joc. Cosa que hauria d'aprofitar Cañadas. Ha de xutar des d'on sigui. Tan li fot, xuta molt i molt bé i qualsevol refuç pot suposar un gol, i més tenint en compte les dimensions petites de Can Peixauet.
D'ells no hem preocupa ningú. Gorka Pintado és un tanque però poc més. Si s'està atent als seus remats de cap i segones jugades, cosa qque si que fa bé, doncs ja estaà tot solucionat. L'altre que em fa por i que espero que no jugui, tal i com va passar a Reus, és Lombardero. La resta, per mi, comparsses. Alguns no la toquen malament, però si el Logroñés va estar apunt de guanyar a l'últim minut, nosaltres podem guanyar.
I és més, la presssió està de la seva part. La Grama fa 3 jornades es veia classificada sense CAP problema per play-off; ara ja no. Nosaltres fa 6 jornades erem de 3a, ara depenem de nosaltres mateixos per assolir la permanencia.
Tinc el pressentiment que guanyarem, patint, però guayarem 0 a 2.