Autor Tema: No veig tan clara la salvació...  (Llegit 5031 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat javier

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
Re: No veig tan clara la salvació...
« Respondre #20 el: 15 de Maig de 2006, 19:36:16 pm »
Bueno, compañeros del Sabadell. Muy contento por la victoria 4-2 de este domingo ante el Huesca. La salvacion está mas cerca.
Ya por lo menos esta el CE Sabadell en zona de promocion de permanencia, poco a poco vamos arriba
Al final el Cádiz descendió, aunque era algo previsible. Se perdieron puntos muy importantes en el Ramon de Carranza y volaron con facilidad.
Suerte la proxima jornada. La salvacion matematica es aun posible y factible, y la temporada 2006-2007 se tiene que hacer un equipo aspirativo, j****, que el Sabadell no puede estar arrastrandose por la Segunda Division B. Hay que ascender a donde merece estar
Un saludo

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 15 de Maig de 2006, 19:57:37 pm »
la cosa esta buf que echa humo pero espero no tener que sufrir pensando en los 2 puntos perdidos de reus y figueras total 4 mas y casi salvados 
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #22 el: 15 de Maig de 2006, 20:00:21 pm »
pero... realmente alguien tiene miedo del partido de la gramanet???
j****.. .si jugamos como ultimamente es imposible... los que tendrian que estar cagados son ellos
confio 100% en la victoria... estoy tan seguro que ganaremos que no estoy sufriendo nada nada nada...
acabaremos la liga con 43 puntos i en salvacion directa
y sino... al tiempo

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #23 el: 15 de Maig de 2006, 20:13:05 pm »
Motius per ser optimistes:

1. 7 jornades sense perdre sent el millor equip en aquest periode
2. Tots el gol average guanyats amb els equips que tenim abaix, i empatat amb el reus però amb millor gol average general ara mateix. Qualsevol empat possible (entre dos, tres o els quatre equips) ens favoreix
3. Depenem de nosaltres mateixos, no hem d'esperar resultats d'altres equips, no com ells

Crec que  ja es voldrien trobar el Recreación o l'Osca en aquesta situació
« Darrera modificació: 15 de Maig de 2006, 20:44:32 pm per gerlau »
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #24 el: 15 de Maig de 2006, 20:17:47 pm »
jo si la veig klara! el CESBD mantindra la katagoria
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #25 el: 15 de Maig de 2006, 21:47:54 pm »
Jo tambe ho veig dificil pero confio amb el SABADELL

ferni20

• Visitant
« Respondre #26 el: 15 de Maig de 2006, 21:49:31 pm »
Potser soc massa negatiu, pero no vec gens clar tot això q dieu, si q som el millor equip dels últims 7 partits de lliga i si q ells estaran molt nerviosos pel fet q es juguen entrar a play off pero a veure... nosaltres no estarem nerviosos? nosaltres crec q ens i juguem MOOOOOLT més q ells, està clar q si anem amb por no guanyarem i crec q hem d tnir confiança amb l'equip ara ve, q sapiguem q la grama és molt millor equip q no pas el figueres i el figueres ja ens la va liar... aixi doncs vale q tinguem confiança pero tampoc anem d sobrats, q no stan les coses per anar sobrats.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #27 el: 15 de Maig de 2006, 21:59:11 pm »
  Anem a veure una cosa;  El descens es decidirà a l´última jornada amb quasi un 100% de possibilitats i cap d´elles en contra.  No haguéssiu signat això tots després de jugar amb l´Hospitalet.   I ara em venen a la memòria comentaris com "quedarem últims", "el Zaragoza B ens rematarà la setmana que ve" o "que juguin els juvenils les últims quatre jornades, perquè ja serà igual".   TOTS HAGUESSIM SIGNAR ESTAR A AQUESTES ALÇADES A LA LLUITA

La Gramanet ens fa por per el nom i historial últim a Segona B però res més que això.  La plantilla del Sabadell, ben ubicada sobre el camp i ben mentalitzada com està ara és MOLT SUPERIOR.   Sobre el camp s´ha de demostrar, però si algú s´ha de arrugar que no jugui, perquè és un partit per homes.

En quant al Llevant B hem de fer valdre el factor camp, la Història i la presió ambiental.  I ara és el Llevant B, però igual diria si fos el Real Madrid o el Bayern de Munich.  Si es queden sense "play-off" que s´hi quedin, també sobreviuran, i total és un caprici per l´entitat. a més a més, el Llevant B pot estar classificar matemàticament pel "play-off" o bé descartat matemàticament segons els resultats que es donguin (això m´ho tinc que mirar).

Ara bé, el tema dels "maletins", treballem-lo i això ho dic molt seriosament.  Per poc interès que hi posin Osasuna B i Zaragoza B, tenen molt més fútbol que Logroñés i Osca i no oblidem tampoc que el Zaragoza B, segons els resultats que es donguin pot mantenir remotes possibilitats de salvar-se.   Acord entre maños ?   També el Girona va arrossegar l´Espanyol B a Tercera, basant-se en unes remotes possibilitats que al final quasi es fan realitat.   en quant al Figueres, ja sabem tots el que s´ha de fer.

Crec que jugarem la promoció amb un empat a Santa Coloma i victòria a casa.

Per cert, els rivals que ens tocaria ara a la Promoció serien:

BARACALDO, CASTILLO (Fuerteventura) I VILLANUEVA DE CORDOBA
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #28 el: 15 de Maig de 2006, 23:35:44 pm »
empatant a Sta Coloma.
He fet els meus càlculs... que segur que són erronis, però si no ho són, necessitem els 6 punts, perquè els partits que queden...

LOGRONYÈS
Té 36 punts...
OSA-LOG X (L'osasuna no es juga res... si no és un 2)
LOG-PER 1

Per tant, entre 40 i 42 punts

HUESCA
Té 36 pts...
HUE-FIG 1 (El figueres no es juga res... ja va perdre amb logronyès, saragossa b... A no ser que tinguin un altre cop maletins, no se jo)
ZAR-HUE (Dos equips "mañicos", un no es juga res ja...)

Així doncs, 42 punts

REUS
Té 39 pts...
LEV-REUS 1 (s'ho juguen tot)
REUS-OSA 1 (suposo que jugant-se-la, guanyaran a un osasuna b que no es juga res)

Total= 42 punts

Així doncs, si nosaltres volem fer quelcom, guanyant els dos ens possem amb 43, salvats de tot. Amb 41... justet justet
Tu crees que el Huesca le ganara al figueres? Ten en cuenta que segun he oido, para el partido contra el figueres tienen que echar mano del equipo filial porque estan sin jugadores para completar la convocatoria
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #29 el: 16 de Maig de 2006, 12:56:18 pm »
Potser soc massa negatiu, pero no vec gens clar tot això q dieu, si q som el millor equip dels últims 7 partits de lliga i si q ells estaran molt nerviosos pel fet q es juguen entrar a play off pero a veure... nosaltres no estarem nerviosos? nosaltres crec q ens i juguem MOOOOOLT més q ells, està clar q si anem amb por no guanyarem i crec q hem d tnir confiança amb l'equip ara ve, q sapiguem q la grama és molt millor equip q no pas el figueres i el figueres ja ens la va liar... aixi doncs vale q tinguem confiança pero tampoc anem d sobrats, q no stan les coses per anar sobrats.
La fe que pugui tenir o deixar de tenir qualsevol es molt respectable pero la que varem tenir jo i molts d'altres per anar caminant a Terrassa quan qui mes qui menys ja ens donava per deshauciats i no guanyavem ni als entrenaments no la perdre jo ara tal i com ens está anant. Desde que va arribar el Fernandez a la banqueta amb un equip anímicament per terra nomes hem perdut un partit i crec que ara els jugadors estan moral i físicament preparats per guanyar a qualsevol i entre aquests incloc a la Grama i mes quan veigin el suport massiu que tindran a les grades. El futbol es un joc on pots guanyar, empatar o perdre pero mai has d'afrontar un partit amb por perque si no ja el tens mitg perdut i jo crec que els nostres no tenen por de la Grama i sí molta confiança en sí mateixos de poder guanyarla i jo m'afegeixo a ells i per demostrar que no els tenim por i que anem a per ells a Santa Coloma hem de cridar mes que ells i desde l'escalfament.

QUE TREMOLI L'ENEMIC EN VEIENT LA NOSTRA ENSEÑA!!! :bandera

Desconnectat Never Alone

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #30 el: 16 de Maig de 2006, 13:56:11 pm »
Creo que no hay que hacer ningun calculo mas, pues solo conseguiremos dolores de cabeza y las cosas aun se veran mas negras.
Solo nos sirve ir a ganar, todos los equipos que se encuentran en nuestra situacion estan igual haciendo cabalas de como acabara esto, asi que arlekinats......

Hacia la victoria siempre.

a 1ª o a 3ª Som el Sabadell.

Desconnectat barrankusfogonerus

• Infantil
  • Missatges: 206
« Respondre #31 el: 16 de Maig de 2006, 14:38:20 pm »
creo que donde se fallo fue el dia del reus una cosa tengo clara en stacoloma solo nos vale el 2 pork ke os pensaia que el levante va a venir de paseo :ejem :clap

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #32 el: 16 de Maig de 2006, 18:11:04 pm »
Por mi que vengan a atacar eh? Más espacios dejarán atrás ;)

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #33 el: 16 de Maig de 2006, 19:33:49 pm »
Jo era dels que pensaven que ja erem a tercera després del dia del Hospitalet, però ara crec que no, que guanyarem els dos partits que queden i ens salvarem.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #34 el: 16 de Maig de 2006, 19:51:38 pm »

Força asekible, no? Al Barakaldo a la copa Federació ens els vam fulir com vam voler! 0-5 a casa seva i aki empat ma sembla. La resta no els coneixu pro no semblen gaire xungus!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #35 el: 16 de Maig de 2006, 19:55:50 pm »

Força asekible, no? Al Barakaldo a la copa Federació ens els vam fulir com vam voler! 0-5 a casa seva i aki empat ma sembla. La resta no els coneixu pro no semblen gaire xungus!

Home, el Peña Sport també el vem guanyar a la promoció i a l'any següent en la lliga ens va fotre 4 ::) Osigui això que dius no es una cosa raonable del tot
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Jo la veig molt negre
« Respondre #36 el: 16 de Maig de 2006, 21:02:08 pm »
Estic molt preocupat, i jo ho veig molt negre.

Només tenim 1 puntet d'avantatge, i em fa molta por el nostre calendari!

LOGRONYÈS
Té 36 punts...
Juga contra l'Osasuna (que rumors, es deixarà guanyar) i contra el Peralta, que no es juga res i alguns dels seus han nascut a Logroño. 42 punts.

HUESCA
Té 36 pts...
Juga contra el Figueres, que no guanya ni a la de tres, i se la pela tot i després contra el Zaragoza 'b', que estarà a Tercera i es deixarà anar sobre el camp. 42 Punts.

REUS
Té 39 pts...
Juga contra el Llevant a domicili, pot ser ens ajuda una mica, i contra l'Osasuna 'b', que passarà de tot. De 41 a 43 punts.

Nosaltres tenim 37 i ens la juguem amb dos equips de play-off. Em dona por una derrota, que ens deixaria a Tercera...

Jo crec que necessitarem molta, molta sort.  :bigcry:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #37 el: 16 de Maig de 2006, 21:53:08 pm »
no et preocupis, birrero, acabo de mirar la classificació a www.as.com i ho tenim xupat  :icon_exclaim:

1 Badalona 64           11 Osasuna B 54
2 Levante B 60          12 L'Hospitalet 45
3 Gramenet 60          13 Alfaro 44
4 Barcelona B 60       14 Figueres 43
5 Alicante 57             15 Sabadell 39
6 Benidorm 57          16 Reus 38
7 Terrassa 56           17 Logroñés CF 36
8 Alcoyano 55           18 Huesca 36
9 Vilajoiosa 55          19 Zaragoza B 32
10 Sant Andreu 54    20 Peralta 24

:icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: ;D ;D ;D ;D
:icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: ;D ;D ;D ;D
 ;D ;D ;D ;D :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
 ;D ;D ;D ;D :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
« Darrera modificació: 16 de Maig de 2006, 22:23:40 pm per adrySBD »

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #38 el: 16 de Maig de 2006, 21:59:09 pm »
  Una derrota no necessariament ens deixa a Tercera, Birrero.  Si el Logroñés no passa de l´empat (factible) i Osca tampoc (també, però una mica menys, tot i que te moltes baixes), podriem decidir nosaltres guanyant al Llevant B, perquè hi hauria un triple empat i els guanyem el "goal-average" a tots dos.

D´altra banda, si el Llevant B guanya, i a més a més passa dues d´aquestes tres coses; (Derrota de la Gramanet, Derrota del Barça B i no victòria de l´Alcoià), el Llevant B s´asseguraria matemàticament el "play-off" amb el que això implica.  Imagineu quina feina més ben feta que fariem guanyant a la Gramanet....

Tingueu confiança amb la plantilla....  
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #39 el: 16 de Maig de 2006, 22:19:29 pm »
Jo crec k hem de ser optimistes portem 7 jornades sense perdre... i a Sta.coloma... nomes empatan jo crec k el RECREACION perdera i despres a casa guanyarem i entrarem a PROMOCIÓ i al final la TEMP. k vé seguirem a la 2aB :anims :bandera
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord