Autor Tema: RESPOSTA DE L'AFICIÓ  (Llegit 1177 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
RESPOSTA DE L'AFICIÓ
« el: 14 de Maig de 2006, 20:54:32 pm »
Doncs crec q tot i q el partit a estat televisat + el fet de q fos un pont les grades de la NCA han tingut un molt bon aspecte, no crec que haguem passat les 5500-6000 persones pero crec q la resposta del públic a sigut EXCELENT, a més s'ha animat moltíssim, s'ha cridat com mai, tot perfecte.. som el jugador 12 del CES està clar... avui molts dels nostres jugadors han alucinat veient com estava l'afició amb l'equip, ara q el moment més emotiu a estat per a mi el llançament de penal de Cañadas IMPRESSIONANT!!
Els que avui estaven molt apagats eren els hools, potser més pel fet dels nervis q no pas perquè no volguessin animar.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: RESPOSTA DE L'AFICIÓ
« Respondre #1 el: 14 de Maig de 2006, 21:15:17 pm »
Jo crec k els hooligans estaven flipan amb lo animada k estava l'aficio  :laugh: Tambe me fixat i els he vist una mica apagats a la segona part, nose pk...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 14 de Maig de 2006, 23:28:03 pm »
jo e estat amb ells a la 1a part, i weno si no sa animat com altres kops, pero es que feia una CALDA de collons!!! i a sobre em comenzat fatal... :ejem
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #3 el: 14 de Maig de 2006, 23:37:14 pm »
Sí que és veritat que no hem estat al nivell d'altres vegades (jo personalment tampoc).
Estàvem molt nerviosos i no podiem gairebé animar la majoria, però me n'alegro que en general l'afició ha estat molt bé.
 :beer2
Honor al Sabadell

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #4 el: 14 de Maig de 2006, 23:44:35 pm »
felicitats aficio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :scut :scut :scut :scut :beer2 :beer2
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat JosepSBD

• Juvenil
  • Missatges: 409
  • C.E.Sabadell, F.C.
« Respondre #5 el: 15 de Maig de 2006, 00:21:22 am »
Tenim que animar al màxim aquests últims partits, el pròxim, com els que més eh!! TOTES les penyes ens hem de fer notar.

:bandera :anims :anims SABADELL!! :anims :anims :bandera
« Darrera modificació: 15 de Maig de 2006, 12:19:05 pm per Arl3kinat »

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2031
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #6 el: 16 de Maig de 2006, 20:50:46 pm »
Jo el dissabte vaig anar a Montmeló i al sortir vaig veure unes bocines que fotien un soroll que t'hi cag.... Em vaig comprar una. El diumenge vaig abandonar la zona on estava normalment per ajuntar-me on hi han dos bombos al mig a dalt on hi ha el Daniel. Em vaig fotre allà amb ells i a fotre merder per animar, tot i que al principi ens desanimes una mica el resultat. Hem de continuar així.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #7 el: 16 de Maig de 2006, 21:04:03 pm »
Jo crec k el C.E.Sabadell sa salvara ... i si no es salva... doncs k no es queixin de la MILLOR AFICIÓ (jeje :icon_mrgreen:) pero crec k el millor equip es salvara i nosaltres mai fallem . Jo ja no vaig fallar per anara a Figueres doncs ara tots cap  a Sta. Coloma!!! :bola GRAMA - SABADELL :bola somi tots cap alla  :icon_exclaim: i jo sincerament crec que guanyarem per 0 - 2 !! somi saluts del + arlekinat
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat HOOLIGAN BASCU

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #8 el: 16 de Maig de 2006, 21:43:01 pm »
si es cert la veritat es ke no vam animar gaire pero mes ke res era pels nervis ke hi habia per ke varem començar... en fi els nervis la calda ke fotia jo estaba inclus una mica marejat entre la calda els nervis i les birres uff... jejejeje a mi em sembla ke la ulcera de estomac se ma tornat a obrir arrel del diumenge bueno per sort si nosaltres no estem fins per animar esta la general per fer-ho encara ke tindrieu ke variar el repertori de cantics es a dir cantar alguenes de les nostres o seguirnos i esperonar a la gent per ke o façi ke molts no ho fan per vergonya bueno forza sabadell visca catalunya.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #9 el: 16 de Maig de 2006, 21:50:09 pm »

Tot el que no sigui portar 1.000 arlequinats a Santa Coloma és un fracàs.  Hem d´aconseguir trencar totalment el factor camp.  Tal com deien ells l´any passat;  "INVASION Y VICTORIA"
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.