Autor Tema: em fa molta por...  (Llegit 1332 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

friend

• Visitant
em fa molta por...
« el: 16 de Maig de 2006, 20:19:23 pm »
el q més temo de la grama és l'entrenador, i us esplico el perque. akest entrenador casi cada semana ve a veure el sabadell, se sap com juga el sabadell i quins son els seus punts febles i els seus punts forts...crec q akesta sera la clau del partit, si l'emilio sap interpretar el partit patirem masa, i ens ha de sortir un partit rodó... perq sino ja podem començar a resar!!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5789
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: em fa molta por...
« Respondre #1 el: 16 de Maig de 2006, 20:23:23 pm »
Es k viu per Can Rull! Tmb hi ha uns kuants jugadors k viuen a Sabadell!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #2 el: 16 de Maig de 2006, 20:24:16 pm »
Els entrenadors no juguen. I esperem que si ells ens tenen ben estudiats, nosaltres espero que a ells també.
Tinguem una cosa clara, encara que la classificacio no ho demostri, som MOLT, i ho torno a dir, MOLT superiors a la Gramanet. No tenen res. L'unic realment preocupant serà el terreny de joc.
Penseu vosaltres que el "gran" líder té millor equip que el Sabadell  :icon_question: La resposta es rotunda NO  :icon_exclaim:

Som millors, ens ho hem de creure i no patir pel Remírez. Sent tan bo com és van empatar a casa contra el Logroñés i perdre a Reus, que ja em diras....

GUANYAREM  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #3 el: 17 de Maig de 2006, 23:25:15 pm »
Els entrenadors no juguen. I esperem que si ells ens tenen ben estudiats, nosaltres espero que a ells també.
Tinguem una cosa clara, encara que la classificacio no ho demostri, som MOLT, i ho torno a dir, MOLT superiors a la Gramanet. No tenen res. L'unic realment preocupant serà el terreny de joc.
Penseu vosaltres que el "gran" líder té millor equip que el Sabadell  :icon_question: La resposta es rotunda NO  :icon_exclaim:

Som millors, ens ho hem de creure i no patir pel Remírez. Sent tan bo com és van empatar a casa contra el Logroñés i perdre a Reus, que ja em diras....

GUANYAREM  :icon_exclaim:

Realment si que es veritat, si mirem la clasificacio desque va venir el Manolo, es pot veure realment el pontecial que tenim, pero, clar ja un no sap, et poden donar una de cal i una altra de arena.... deu dira ;)

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #4 el: 18 de Maig de 2006, 08:41:19 am »
 Una altra cosa a tenir en compte és la pressió que poden tenir els jugadors de la Grama i del Sabadell. Els de la Grama han estat tota la temporada en zona privilegiada i ara després de dos resultats molt negatius contra equips de la part baixa de la classificació es troben fora de la zona de play off. Per contra els jugadors del Sabadell, per desgracia, porten tota la temporada amb l'aigua al coll.

Per tant els jugadors de la Grama poden sortir amb ansietat per guanyar, fet que pot ser un arma de doble fil si al principi no els hi surten les coses com ells volen. Tampoc cal oblidar que inconscientment ens deuen comparar, per classificació, amb Recreación i Reus i per tant sortiran amb més respecte. Mentre que pels nostres jugadors és un altre partit més, del tipus Recreación, Saragossa B o Osca.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7269
« Respondre #5 el: 18 de Maig de 2006, 08:51:28 am »
tot el que passi aquestes dues jornades és impensable:

a tot el que dieu, influiran maletins a àrbitres, primes a tercers i les ganes de tocar els collons als qui res s'hi juguen.

anira el figueres primat a osca?
anira primat osasuna b a reus?
i peralta amb logroñés?

a saber...

Desconnectat Surti-dor

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #6 el: 18 de Maig de 2006, 11:47:20 am »
Crec que no li servirà de gaire, perquè si veiem la trajectòria de l'equip no te res a veure el joc que fem a la recta final amb el que portem fent tota la temporada.

VISCA EL C.E. SABADELL

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #7 el: 18 de Maig de 2006, 16:35:52 pm »
La Grama sortirà a menjar-se la gespa (artificial) perquè el seu marge d'error és nul, al igual que el nostre, tot s'ha de dir, però crec que la pressió que tenen ara mateix a Santa Coloma (últim partit a casa i última oportunitat per jugar la promoció) els pot passar factura.
Si sabem aguantar les primeres embestides, crec que tindrem molt de guanyat. A més, la Grama no pot fer el mateix que el Figueres, s'haurà d'obrir i deixar espais i les portes obertes que deixi la defensa colomenca les haurem d'aprofitar.

:anims :bandera :clap :scut :cheer
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #8 el: 18 de Maig de 2006, 16:43:55 pm »
A mi el que em fa por es el camp de la Grama, i no per la superficie... sino perque es molt petit... espais pocs i qualsevol 'despiste' ens pot perjudicar... ells vulguis que no, estan acostumats a jugar en un camp tant petit. Aixi que s'haura d'estar al 200% de concentracio durant tot el partit i sabent l'equip que hem tingut aquest any sembla impossible... espero que segueixi la ratxeta del kitanovsky jeje i que surtin els jugadors demostrant la qualitat que tenen, ja que si es aixi no hem de tenir cap por a ningu.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2368
« Respondre #9 el: 18 de Maig de 2006, 16:58:33 pm »
vui he parlat amb el entrenador de la grama al gimnas del club i m´ha dit que sortiran a mort perque no poden tirar ara tota la temporada i que al seu camp són molt forts i quasi imposible  de guanyar-los per les caracteristiques del camp i que estan super-motivats. Jo li he dit que nosaltres més i que ho sento però que els guanyarem. També diu que ens salvarem pq els altres equips punxaran i que ell no vol que baixem pq cada diumenge a la tarda li agrada anar a la Nova Creu Alta i que li agrada molt la ciutat i que llastima que ens juguem tant els dos.
GUANYAREM, A POR ELLOS; LA AFICIÓ NO FALLARÀ I EL EQUIP TAMPOC. Poden ser forts a casa però tampoc són el Bayern de Munich i encara que ho fosin també guanyariem pq anirem a per totes. VISCA EL SABADELL, tiembla Santaco que vienen los arlekinados

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #10 el: 18 de Maig de 2006, 17:05:12 pm »
vui he parlat amb el entrenador de la grama al gimnas del club i m´ha dit que sortiran a mort perque no poden tirar ara tota la temporada i que al seu camp són molt forts i quasi imposible  de guanyar-los per les caracteristiques del camp i que estan super-motivats. Jo li he dit que nosaltres més i que ho sento però que els guanyarem. També diu que ens salvarem pq els altres equips punxaran i que ell no vol que baixem pq cada diumenge a la tarda li agrada anar a la Nova Creu Alta i que li agrada molt la ciutat i que llastima que ens juguem tant els dos.
GUANYAREM, A POR ELLOS; LA AFICIÓ NO FALLARÀ I EL EQUIP TAMPOC. Poden ser forts a casa però tampoc són el Bayern de Munich i encara que ho fosin també guanyariem pq anirem a per totes. VISCA EL SABADELL, tiembla Santaco que vienen los arlekinados

Com em recorda a Alcoi... :ejem
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1022
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #11 el: 18 de Maig de 2006, 17:37:07 pm »
Fixeuvos si ens tenen respecte que aniran concentrats a Castelldefels i tot.