Autor Tema: Diari de la FestaMajor d la Creu Alta  (Llegit 5160 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

oscarjx

• Visitant
Diari de la FestaMajor d la Creu Alta
« el: 13 de Maig de 2005, 10:42:17 am »
Acabo de veure per radio sabadell que al diari de la festa major de la creu alta han posat el dibuixet anti-bustos aquet tan famós, a part de certs articles critics, etc... deixant d banda que jo estigui a favor del Bustos, trobo un ERROR GRAVISSIM haver polititzat el diari de les festes del meu barri... realmetn l'han cagat.

No posarem en dubte que tothom pot expresar les opinions, i tots sabem que n'hi ha a favor i en contra (del alcalde), pero per mi, s'han equivocat de mitjà de comunicació.

Perque el grupet que publica el diari de la festa major estigui en contra del Bustos, no vol dir que els creualtencs ens sentim identificats amb aquesta manera de pensar.

Per mi, en el diari hauria d parlar d coses del barri i de la festa major i deixar-se de politica. M'agradaria que ho rectifiquessin i el tornessin a publicar, perque sino.. per part meva, i crec que de molta gent, no comprarem el diari de la festa major de la creu alta.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Diari de la FestaMajor d la Creu Alta
« Respondre #1 el: 13 de Maig de 2005, 12:29:51 pm »
han utilitzat un tema d'actualitat, no crec q n'hi hagi per tant ni ens tinguem d'escandalitzar ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #2 el: 13 de Maig de 2005, 13:37:41 pm »
han utilitzat un tema d'actualitat, no crec q n'hi hagi per tant ni ens tinguem d'escandalitzar ...

Tu calla q no es el teu barri  :laugh:   Pensa que si en el diari de la festa major del teu barri justament fessin el contrari (apologia de la política del bustos) em sembla a mi q series el primer en criticar akest fet  :laugh:  És més, jo crec que es una falta de respecte i una gran manipulació fer qualsevol tipus de propaganda política (ja sigui positiva o negativa) en una cosa que ha de ser una festa social. I no crec q sigui un tema d'actualitat, és un tema que ja cansa una mica i que a mi personalment no m'agrada estar escoltant ni llegint les 24 hores del dia. 

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #3 el: 13 de Maig de 2005, 14:27:43 pm »

Tu calla q no es el teu barri  :laugh:   Pensa que si en el diari de la festa major del teu barri justament fessin el contrari (apologia de la política del bustos) em sembla a mi q series el primer en criticar akest fet :laugh:  És més, jo crec que es una falta de respecte i una gran manipulació fer qualsevol tipus de propaganda política (ja sigui positiva o negativa) en una cosa que ha de ser una festa social. I no crec q sigui un tema d'actualitat, és un tema que ja cansa una mica i que a mi personalment no m'agrada estar escoltant ni llegint les 24 hores del dia. 

si fessin apologia de la política d'en Bustos voldria dir q ho fa bé, q no hi han problemes i aquesta ciutat és tranquila com una bassa d'oli ... però no és el cas i ... doncs passen aquestes coses, la gent en parla, la gent no està d'acord en certes coses i IRÓNICAMENT fan un toc d'atenció amb akesta propaganda festiva.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

aix

• Visitant
« Respondre #4 el: 13 de Maig de 2005, 15:10:53 pm »
potser tens raó que no s'ha de polititzar una festa major,,,,però la veritat que com no comencem a fer "alguna cosa" amb el bustos i les seves bustades al final ens en penedirem..., trobo bé que et queixis, però per mi.....KELS BOMBIN! >:D

oscarjx

• Visitant
« Respondre #5 el: 13 de Maig de 2005, 15:26:33 pm »
Mireu-ho aixi:  la festa major és una festa "DE TOTS"?? doncs, encara que alguns us foti, no tothom està en contra del Bustos, ni molt menys! igual que no tothom hi està a favor..

A mi m'agrada com alcade, n'estic ben content, etc.. i em molesta que una publicació festiva es posicioni en questions politiques.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #6 el: 13 de Maig de 2005, 15:34:44 pm »
com us compliqueu la vida...

si cada un te una opinió diferent a l'altre, no intenteu convéncer-vos.

oscarjx

• Visitant
« Respondre #7 el: 13 de Maig de 2005, 15:40:10 pm »
com us compliqueu la vida...

si cada un te una opinió diferent a l'altre, no intenteu convéncer-vos.

No és questio d convençer a ningú pel que fa a la politica, a cadascu li agrada el que li agrada, i ja "parlarem" el dia d les eleccions.

Simplement he expressat que em sembla que un diari de festa major no és el lloc per expresar idees politiques que no representen ni molt menys als ciutadans de Sabadell. S'havien d'haver limitat a informar dels actes de la festa major i no "*****-la" com ho han fet.. hi ha un lloc i un moment adecuat per cada cosa, si ni aixo poden acceptar algunes persones..... val més k calli

Desconnectat xon_sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Aleví
  • *
  • Missatges: 95
« Respondre #8 el: 13 de Maig de 2005, 17:01:11 pm »
hola

com a ex veí de la creu altai com a barri que me estimat sempre i un dels que durant 5 anys anaba casa per casa venent el diari trobo una desició ni correcte ni incorrecte que s'hagi publicat el lema "estil bustos no gràcies".
Oscar, el gruper que dius que el publica es lassociació de veïns de la Creu alta i per tan es una associació de veïns que mira el millor per el seu barri i si veuen que el bustos massa no els afavoreix crec logic que manifestin la seva opinió en contra. A part el barri de la creu alta amb la gestió de Manuel Bustos massa beneficiada i fecilitats no ha estat massa de bona sort (per dir-ho finament).
El diari si no el voleu comprar no el compreu pero no aneu tampoc a la festa major perque no esteu ajudant econòmicament a la organització que tantes ilusionsi esforç fa per akesta festa i qe mira lo millor per el barri.
Espero que entengeu la meva opinió
bona tarda

oscarjx

• Visitant
« Respondre #9 el: 13 de Maig de 2005, 17:55:13 pm »
Em sembla que no em sé explicar  :bigcry:

Simplement no es pot barrejar un diari festiu amb aspectes politics, perque amb la politica no tots pensem el mateix, per sort.

Jo soc de la creu alta, i estic molt content amb l'alcalde, amb el meu barri i amb la meva ciutat. És la meva opinio i és tan respectable com la del que pugui dir el contrari.

Si tan us costa entendre que cada cosa té un lloc i un moment, i que un diari d'unes festes no és lloc per parlar de politica.....almeny s és el que jo penso. I que si la associacio de veins, vol representar tots els veins, no ha de dir MAI res sobre politica com a associació, ja que no tots els creualtencs pensem el mateix en aquest aspecte. Aixo és un fet que ningu pot posar en dubte.

Vinga, salutacions a tots!!

Visca Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 13 de Maig de 2005, 20:35:51 pm »
Simplement no es pot barrejar un diari festiu amb aspectes politics, perque amb la politica no tots pensem el mateix, per sort.
 I que si la associacio de veins, vol representar tots els veins, no ha de dir MAI res sobre politica com a associació, ja que no tots els creualtencs pensem el mateix en aquest aspecte. Aixo és un fet que ningu pot posar en dubte.

En això (i sense que serveixi de precedent), estic totalment d'acord amb tu.
Una publicació de festa major no crec que hagi d'estar ni a favor ni en contra de l'alcalde, per molt malament que ho estigui fent.

Igualment BUSHTOS: FOTEU EL CAMP!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #11 el: 13 de Maig de 2005, 21:33:10 pm »
si fessin apologia de la política d'en Bustos voldria dir q ho fa bé, q no hi han problemes i aquesta ciutat és tranquila com una bassa d'oli ... però no és el cas i ... doncs passen aquestes coses, la gent en parla, la gent no està d'acord en certes coses i IRÓNICAMENT fan un toc d'atenció amb akesta propaganda festiva.

Hi ha gent que està a favor de la política del bustos i gent q hi està en contra, això ja se sap. Entera't de ki ha escrit akest diari i llavors sabràs pq no trobo bé que s'hi hagi mesclat la política akí. I no, per mala sort en akesta vida hi ha moltes keixes, però de felicitacions a un govern ben pokes vegades n'he vist malauradament. I per cert... a on està la IRONIA?