Autor Tema: CREACIÓ D´UN NOU SISTEMA DE LLIGA  (Llegit 1427 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
  • Gènere: Masculí
CREACIÓ D´UN NOU SISTEMA DE LLIGA
« el: 19 de Maig de 2006, 17:41:48 pm »
Obro aquest post per informar-vos d´un tema. Ja fa anys que li estic donant voltes a un nou concepte de competició de Lliga, similar a l´actual però amb diferenéncies significatives que farien que fos una competició més compensada (en general però sobretot pels equips grans) i justa (en general també però més dirigida als equips modestos).
Ho tinc gairebé enllestit, però aqui ve la meva pregunta. Si ho faig arribar a la LFP hi ha alguna possibilitat de que em facin cas? o creieu que seria una perdúa de temps?
Depenent del que em digueu ho acabaré i els hi faré arribar i evidentment us informaré pam a pam o ho penjaré com pugui a la web.

Gràcies per les vostres opinions.  :)

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: CREACIÓ D´UN NOU SISTEMA DE LLIGA
« Respondre #1 el: 19 de Maig de 2006, 17:53:58 pm »
Jo crec que més aviat la pregunta es, Per què no t'haurian de tenir en compte la teva opinió?
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #2 el: 19 de Maig de 2006, 18:18:15 pm »
Injustament pro no crec k t'escoltin! :disappointed:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #3 el: 19 de Maig de 2006, 19:41:12 pm »
Haber será muy dificil k te agan muxo caso... pero haber todo lo k sea k ellos reciban opiniones será muxo mejor de k no reciban nada...

Ya k as pensado lo idea y todo, yo de ti lo enviaria  ;)

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #4 el: 19 de Maig de 2006, 19:53:44 pm »
De enviarlo, mandalo a la RFEF, que es quien tiene competencias para cambiar competiciones a nivel español. Pero bueno, viendo el descalabro de Segunda B y sobretodo Tercera... creo que a la Federacion actual lo que menos le interesa es la competicion justa... si no el tener a cuantos mas clubes contentos mejor... porque si no, ya me explicaras tu lo que es hoy en dia la Tercera... que de categoria nacional no tiene nada...

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #5 el: 19 de Maig de 2006, 20:08:16 pm »
Haber será muy dificil k te agan muxo caso... pero haber todo lo k sea k ellos reciban opiniones será muxo mejor de k no reciban nada...

Ya k as pensado lo idea y todo, yo de ti lo enviaria ;)

De enviarlo, mandalo a la RFEF, que es quien tiene competencias para cambiar competiciones a nivel español. Pero bueno, viendo el descalabro de Segunda B y sobretodo Tercera... creo que a la Federacion actual lo que menos le interesa es la competicion justa... si no el tener a cuantos mas clubes contentos mejor... porque si no, ya me explicaras tu lo que es hoy en dia la Tercera... que de categoria nacional no tiene nada...

Doncs crec que si que ho enviaré a la RFEF tal como diu l´amic Fum. Ho acabaré aquest cap de setmana i la setmana que ve els hi faig arribar.
Amb l´estructura que tinc pensada s´elimina la 2ªB i tot queda d´una forma piramidal el que facilita crec jo la renovació constant de les diferents divisions. Ja ho repasaré a fons i en cabat ja ho penjaré perque em doneu la vostra opinió.   :)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 19 de Maig de 2006, 20:28:58 pm »
Crec, que enviant-ho als clubs, algun podria fer-se seva la idea, i presentar-la amb garanties a la FEF i a la LFP.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #7 el: 19 de Maig de 2006, 20:34:24 pm »
Per mi el model correcte era el que ja hi havia fa uns anys, i el que hi ha en les lligues europees de prestigi. Una Primera Divisió, una Segona (A, en aquest cas)... la Segona B amb dos grups com a màxim amb ascens directes i alguna promocio si s'escau i una Tercera que fos NACIONAL... es a dir 5 grupets o aixi d'àmbit estatal, perque per tenir un grup a cada comunitat ja estan les regionals. Perque no es just que cada any pugi un canari segur a segona b o que tingui un grup La Rioja al mateix nivell que un grup com el català o el valencià... o que els balears es juguin l'ascens contra catalans i valencians que son els mes potents... es tot molt injust i molt mal fet... pero ja he apuntat abans, que son interessos...

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #8 el: 19 de Maig de 2006, 22:55:20 pm »
GARNI  quando la tengas pasamela, aunke no la envies tengo cuiosidad x  verla ;)

ferni20

• Visitant
« Respondre #9 el: 19 de Maig de 2006, 23:36:27 pm »
Jo de cambis també en faria uns quants la veritat:
primerament a Primera Divisió faria q baixessin 3 equips directament a Segona + que el de la posició 17ª jugués la promoció contra el 4ª de Segona divisió A.
- Segon, faria baixar a 6 equips a la segona divisió que per alguna cosa son 22 equips!!!!!! jo faria baixar el 17,18,19,20,21,22. I com a conseqüència faria pujar als 4 primers dels grups del play off + els 2 millors segons dels 4 grups.
Dintre la Tercera divisió també miraria d reduir els grups pero això ja és un tema molt més difícil de tractar.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 19 de Maig de 2006, 23:44:37 pm »
Jo de cambis també en faria uns quants la veritat:
primerament a Primera Divisió faria q baixessin 3 equips directament a Segona + que el de la posició 17ª jugués la promoció contra el 4ª de Segona divisió A.
- Segon, faria baixar a 6 equips a la segona divisió que per alguna cosa son 22 equips!!!!!! jo faria baixar el 17,18,19,20,21,22. I com a conseqüència faria pujar als 4 primers dels grups del play off + els 2 millors segons dels 4 grups.
Dintre la Tercera divisió també miraria d reduir els grups pero això ja és un tema molt més difícil de tractar.

No es tan dificil ferni... fa 20 anys ja es feia aixi i es va cambiar per mamoneos a la Federacio. A Segona B hi hauria d'haver com a molt dos grups... i a Tercera cinc o sis... no mes! I de fer, es molt facil... el problema es que no es vol fer... pq hi ha massa xupon a la federasssion