Tinc un dubte i m'agradaria que algú m´ajudés resoldre´l. El passat dimarts, únic dia que em va ser possible, vaig arribar-me al bar de la penya Nova Creu Alta per reservar plaça a l´autocar que aquesta penya juntament amb d´altres volien montar per anar a Santa Coloma, pagant tres euros per barba. Concretament vaig reservar plaça per mi i el meu pare.
La sorpresa arriba el dimecres quan s´anuncia que el club tornarà a posar autocars gratuits. Ara mateix el meu dubte és si algú sap si aquells autocars que volien montar les penyes s´han anul.lat o continuen en marxa. Desconec si els penyistes han preferit apuntar-se als autocars que ha posat el club, abandonant la idea d´organitzar el viatge tal i com tenien pensat. És més, també tenia per sabut que tots aquells que reservessin plaça en els autocars de les penyes, podrien passar a recollir una samarreta de l´arlequinat, entre avui i demà, per la botiga del carrer Filadors.
En fi, si algún en sap alguna cosa, li agraïria molt que em contestès aquest post, doncs no se perquè però em sembla que hauré d´acabar anant en cotxe particular a Santa Coloma.
Moltes Gràcies i TOTS A SANTA COLOMA!!!!!!!!! LA SALVACIO ES POSSIBLE!!!!