Hola sr. Andreu,
Primer de tot, moltes gràcies per tenir l'amabilitat de tenir un espai en el forum com aquest, crec que cap seguidor de cap equip pot pressumir de poder tenir un contacte tant directa amb la directiva com aquest. De veritat moltes gràcies per dedicar part del seu temps a respondre els nostre dubtes i inquietuts.
Bé, jo voldria fer una pregunta sobre com es presenta la temporada que ve, ja sé que ara és moment de pensar en el partit de diumenge, però bueno...
A veure, jo tinc el 100% de confiança en que ens salvarem, n'estic completament segur... però com el futbol té aquestes coses és possible que... si per desgracia baixessim a 3a estar clar que es faria un projecte per pujar a l'immediat, no?
Si finalment ens salvem, cosa que n'estic conveçut, quin projecte es farà per la temporada que ve? Un equip per anar a mantenir-se sense patir massa, o un equip amb aspiracions?
Per últim, no sé si m'ho podrà respondre, s'han plantejat oferir algun incentiu a la plantilla per assolir la permanencia? és a dir, per guanyar sigui com sigui aquesta setmana?
Una vegada més, moltes gràcies pel seu temps, i felicitats per la seva bona gestió del Club, llàstima que els resultats no han acabat d'acompanyar, perquè vosté i la seva junta crec que han complert.
Visca el Sabadell, i Diumenge a guanyar com sigui....