Autor Tema: Temporada que ve  (Llegit 1865 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat tiko

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
Temporada que ve
« el: 23 de Maig de 2005, 16:41:22 pm »
Hola sr. Andreu,
Primer de tot, moltes gràcies per tenir l'amabilitat de tenir un espai en el forum com aquest, crec que cap seguidor de cap equip pot pressumir de poder tenir un contacte tant directa amb la directiva com aquest. De veritat moltes gràcies per dedicar part del seu temps a respondre els nostre dubtes i inquietuts.

Bé, jo voldria fer una pregunta sobre com es presenta la temporada que ve, ja sé que ara és moment de pensar en el partit de diumenge, però bueno...

A veure, jo tinc el 100% de confiança en que ens salvarem, n'estic completament segur... però com el futbol té aquestes coses és possible que... si per desgracia baixessim a 3a estar clar que es faria un projecte per pujar a l'immediat, no?

Si finalment ens salvem, cosa que n'estic conveçut, quin projecte es farà per la temporada que ve? Un equip per anar a mantenir-se sense patir massa, o un  equip amb aspiracions?

Per últim, no sé si m'ho podrà respondre, s'han plantejat oferir algun incentiu a la plantilla per assolir la permanencia? és a dir, per guanyar sigui com sigui aquesta setmana?

Una vegada més, moltes gràcies pel seu temps, i felicitats per la seva bona gestió del Club, llàstima que els resultats no han acabat d'acompanyar, perquè vosté i la seva junta crec que han complert.

Visca el Sabadell, i Diumenge a guanyar com sigui.... :scut :bandera :scut :bandera

PERE PONS CLAVERIA

• Visitant
Re: Temporada que ve
« Respondre #1 el: 25 de Maig de 2005, 19:17:35 pm »
ARA NO ES MOMENT .....EN PARLEM DILLUNS, PERO..UMMMM, TU CREUS QUE SON GENT CAPAÇ???

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #2 el: 26 de Maig de 2005, 12:17:08 pm »
Benvolgut Tiko:

El projecte de l'any vinent estiguem a on estiguem es engrescador i a prtir de dilluns podrem començar a parlar.

Aprofit-ho aquest post per dir-li a l'amic Pere Pons Claveria, que jo h'estat respestuos i educat amb tots els membres del forum, com no podia ser d'altre manera, pero el que no es pot aceptar es que es facin comentaris com el que ens diu que no som capaços o possa en dubta la nostra capacitat, es una dubta gratuita i sense objectivitat, ja que no se si es conscient de l'esforç personal i economic que em fet els membres del Comite Executiu, no si s'enrecorda que l'any pasat per aquestes dades el Sabadell podria desepareixe, ja que els deutes al jugadors eren increibles, pues be varem aconseguir els diners per pagar als jugadors, hem pagat una mil·lionada de deutes de l'anterior directiva, ham assegurat el finançament del club perque tot-hom cobres puntualment mijançant un crédit garantit amb aval personal del sis membres sel Comite Executiu i hem resolt problemes juridics historics del nostre Club que possavent en risc la seva continuitat, en fi ven segur que hem fet errades que ven segur no tornarem a fer, pero perque el Sabadell pogues existir i que pogues mantenir la categoria hem fet tos els esforços que ha calgut, quan arrivi el moment es fara public tota la veritat de la situacio d'on veniem i a on estem, l'unic que demano es respecte i consideració, cap a la gent q'estima al Sabadell i trevalla per que sigui millor dia a dia, amb encerts i amb errors, pero sempre amb honestitat i honradessa.

Salutacions

Andreu Gil

Desconnectat tiko

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
« Respondre #3 el: 26 de Maig de 2005, 12:55:56 pm »
Moltes gràcies per la seva resposta, sr. Gil.

Tenen tot el meu reconeixement, ja que jo sóc conscient de tot el que han fet pel Club, i ja fa temps que amb el Sr. Pere Clavaria vem discutir aquest tema.

Només una reflexió: l'any passat patiem per la permanència i la CONTINUITAT DEL CLUB. En canvi, aquest any el futur està assegurat, i els aficionats tant sols patim pels resultats esportius, que és tal i com té que ser.
Moltes gràcies pel seu, i de la demés directiva, esforç i treball.

Ànims i a per al Perlata !!!! :bandera :scut

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Siguem objectius, Pere....
« Respondre #4 el: 26 de Maig de 2005, 21:58:32 pm »

L´actuació de la Directiva actual (i m´estic referint a la nova situació creada a partir de Desembre), crec que és força satisfactòria i només et citaré quatre indicadors.

1) S´ha guanyat 28 punts en 20 partits (promig extrapolat a tota la temporada; 53,2 punts. Es a dir amb la Copa del Rei pràcticament a la butxaca.
  2) Es va reforçar molt correctament l´equip al mercat d´hivern (Ramon, Igor Cuesta i Juanlu), i es va fer el possible per incorporar Gallo, un autèntic golejador de la categoria.
  3) S´ha escoltat al soci i aquest apartat del Fòrum n´es una mostra.
  4) El tema pagaments ha funcionat com un "rellotge" i ha donat molta credibilitat al club en aquest sentit.

Evidentment, la Directiva no pot saltar al camp a jugar els partits.  De tota manera, et repeteixo que analitsis els números de la 2ª volta i treu conclusions tú mateix.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #5 el: 26 de Maig de 2005, 22:19:54 pm »
Deixant al marge la situacio esportiva, cuan en Piedrafita & company van agafar la responsabilitat  ja van avisar que la prioritat no era fer un equip amb garanties, sino sanejar extraesportivament al  :scut cosa que amb escreix han aconseguit, qui avisa no es traidor ;)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat seballut

• Aleví
  • Missatges: 31
« Respondre #6 el: 27 de Maig de 2005, 10:00:04 am »
Pere Pons Claveria ,para de criticar  >:( i sigues més constructiu, si tant saps presentat per president l´any vinent.Visca el Sabadell  :laugh: