Autor Tema: A la afició de la Gramanet  (Llegit 2952 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: A la afició de la Gramanet
« Respondre #20 el: 22 de Maig de 2006, 21:01:17 pm »
El seu entrenador es una gran persona, ara tambe sera culpa seva. No fotem.
I bueno, sembla que el fum i jo no som els unics que pensem que hem de reflexionar amb algunes actituds que tenim (i que tots dieu que no us agrada quan les fa un altre...)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #21 el: 22 de Maig de 2006, 21:12:44 pm »
Per cert Remirez m´ha dit que pensa que no ho tenim tot tan imposible pq el Saragossa B té molta rivalitat amb el Osca i es veu que es volen vengar de la primera volta en que els van fer una encerrona i un partit molt dur i que els van matar a faltes. Els tenen moltes ganes I el Reus diu que tampoc creu que pugui guanyar facilment al Osasuna b pq si aquest va una mica motivat es un rival temible. El que no veu que falli es el logronyes pq el Peralta és un equip molt fluix però que no se sap mai.
Clar que tenim que guanyar nosaltres que el LLevant b es difícil. Com es donin els resultats i no guanyem nosaltres si que serà per cabrejarse

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #22 el: 22 de Maig de 2006, 21:12:49 pm »
I bueno, sembla que el fum i jo no som els unics que pensem que hem de reflexionar amb algunes actituds que tenim (i que tots dieu que no us agrada quan les fa un altre...)

No es correcte no, pero tu vas a cualsevol camp i et canten "a tercera", amb aixo no vull dir k nosaltres em de ser igual k els altres...pero tornar-se-la pues si. El k em fa gracia esk ningu digui res sobre el derby contra el terrassa, on va ser molt pitjor, es un altre historia, pero els cants d'insults per part de les dos aficions hi eren... Com tambe podem insultar al arbitre, aki tampoc diu res ningu. Amb aixo vull dir k en tots els llocs hi han insults sigui cap a la aficio contraria o cap al arbitre, aixi k no dramatitzem tant lo de santako i mirem el mundo deportivo k avui ens posa k som una aficio exemplar  :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #23 el: 22 de Maig de 2006, 21:20:01 pm »
Hicks, si parlesim de jugar les eliminatories està clar que tots els rivals guanyarien. Però estem parlan d´equips de la cua, que no saben guanyar 2 partits seguits. A Reus estan mes per la final contra el Barça de hoquei, i el zaragoza, si es que els seus jugadors son de zaragoza, no es deixaran guanyar per els de Osca. Es com si el barça es deixes guanyar per el espanyol, o madrid...

Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #24 el: 22 de Maig de 2006, 21:22:25 pm »
si hem de guanyar i el miracle es posible. Tant Reus com Osca no ho tindran gens fàcil per guanyar

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #25 el: 22 de Maig de 2006, 21:43:02 pm »

No es correcte no, pero tu vas a cualsevol camp i et canten "a tercera", amb aixo no vull dir k nosaltres em de ser igual k els altres...pero tornar-se-la pues si. El k em fa gracia esk ningu digui res sobre el derby contra el terrassa, on va ser molt pitjor, es un altre historia, pero els cants d'insults per part de les dos aficions hi eren... Com tambe podem insultar al arbitre, aki tampoc diu res ningu. Amb aixo vull dir k en tots els llocs hi han insults sigui cap a la aficio contraria o cap al arbitre, aixi k no dramatitzem tant lo de santako i mirem el mundo deportivo k avui ens posa k som una aficio exemplar  :laugh:
Pero si comencem dient que el camp es un futbolí etc... Jo nomes dic que encara que no ens agradi, es normal que ens cantin aixo de a tercera. Es mentida?? I luego l'altre dia contra l'Osca feiem oles contra un equip desquiciat amb 8, encara que no siguin a tercera, son uns cantics que foten molta rabia, i més encara com habia anat el partit
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #26 el: 22 de Maig de 2006, 22:16:11 pm »
estic amb tu sabadellfreak :beer2
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!