Autor Tema: Grama - Sabadell  (Llegit 5453 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: Grama - Sabadell
« Respondre #60 el: 21 de Maig de 2006, 17:01:52 pm »
Ahora se ve k la aficion de la gramanet son educados y buenas personas, y k no insultan para nada, unos santitos ellos. Lo siento muxo pero cuando he escuxado gritos de "A TERCERA" no me podido retener, sentia rabia, dolor, fustracion... De ver como se nos escapaba la 2b y con una aficion educadisima k nos cantaba a tercera. Para colmo al final del partido saliendo del campo unos niñatos pasando 2 veces por nuestro lado y diciendonos a tercera, LAMENTABLE. Aunk nosotros tampoco esk hayamos estado bien del todo, todo sea dixo.

Y el partido deberia de haber acabado en tablas, no ha estado muy entretenido k digamos.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #61 el: 21 de Maig de 2006, 17:03:57 pm »
Es que jo crec que a un camp s'ha d'anar a animar a un equip, i no a menospreciar a l'altre.

Exacte, i jo avui he sentit al camp de la Grama més crits dedicats al Sabadell "A tercera A tercera..." que no pas d'anims al seu equip.  :ko

TAN DE BO QUE LA GRAMA NO PUGI ---> I AMB LAMENTABLE JOC OFERT AVUI -NOSALTRES TAMBÉ- NO PASSARAN LA 1A ELIMINATORIA.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #62 el: 21 de Maig de 2006, 17:04:53 pm »
Es que jo crec que a un camp s'ha d'anar a animar a un equip, i no a menospreciar a l'altre.

Exacte, i jo avui he sentit al camp de la Grama més crits dedicats al Sabadell "A tercera A tercera..." que no pas d'anims al seu equip.  :ko

TAN DE BO QUE LA GRAMA NO PUGI ---> I AMB LAMENTABLE JOC OFERT AVUI -NOSALTRES TAMBÉ- NO PASSARAN LA 1A ELIMINATORIA.

Mita'l... el que deia que ens passajeriem per Santa Coloma ... xD

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #63 el: 21 de Maig de 2006, 17:09:07 pm »

jejeje si mira, avui jugant la meitat del dia del Zaragoza a casa haguessim guanyat 0 a 2. La Grama, amb tots els meus respectes és un equip realment fluixet, no té res. Nosaltres igual eeee

www.miequipo.es

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #64 el: 21 de Maig de 2006, 17:12:24 pm »

jejeje si mira, avui jugant la meitat del dia del Zaragoza a casa haguessim guanyat 0 a 2. La Grama, amb tots els meus respectes és un equip realment fluixet, no té res. Nosaltres igual eeee

Jajaja, pero home... portes tota la setmana dient que tenim molt millor equip que la grama quan ells estan segons i nosaltres quarts per la cua... tindrem millors jugadors un per un... pero EQUIP es millor la Grama...

PD: Em pensava que no aparaixeries avui per aqui... xDDD

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #65 el: 21 de Maig de 2006, 17:13:00 pm »
Algo han de tenir, no estan on estan ni de miracle ni res per l'estil. Un jugador no es nomes qualitat tecnica, es implicació, ganes y motivacio. Pots ser fluixet, ficar uns ous flipants i acabar sent una peça clau en un equip  :ejem
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #66 el: 21 de Maig de 2006, 17:20:55 pm »
La Grama, i el Badalona, per posar un exemple no són millors que el Sabadell. El que passa és que han fet el que s'ha de fer. Tots al darrera quan jugues a fora i tenir una mica de sort al davant. Evidentment que al Sabadell aquest any l'han condemnat moltes coses, una d'elles la falta d'actitud de molts jugadors.

www.miequipo.es

Desconnectat Maxic_sbd

• Aleví
  • Missatges: 75
« Respondre #67 el: 21 de Maig de 2006, 17:31:26 pm »
CONFIEM EN EL SABADELL!!! PUTSER, (I AMB MOLTA SORT), TENIM UN MIRACLE A LA ULTIMA JORNADA, O INCLUS EN EL ULTIM MINUT COM L'ESPANYOL EN LA ULTIMA JORNADA DE LLIGA.  :anims :anims :anims

A 1ª O A 3ª, SOM EL SABADELL!! :bandera :bandera
Maxic, patidor oficial del C.E. Sabadell.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #68 el: 21 de Maig de 2006, 18:06:36 pm »
Us ho posaré millor encara:

Fins a la temporada 93/94 (juguem a Tercera pel descens administratiu):

90 ANYS D'HISTÒRIA

1 temporada a Segona B (1983/84) - CAMPIONS I ASCENS
0 temporades a Tercera

6 temporades a Tercera quan no existia la Segona B
    1930/31 - SUBCAMPIONS
    1931/32 - CAMPIONS
    1932/33 - SUBCAMPIONS I ASCENS
    1963/64 - CAMPIONS I ASCENS
    1975/76 - Sisens
    1976/77 - CAMPIONS I ASCENS

A partir de la temporada del descens administratiu:

13 ANYS D'HISTÒRIA

Campions a Tercera l'any del descens administratiu

12 anys patètics a Segona B (mai haviem estat més de dos anys a la Tercera categoria del futbol espanyol... aquesta es la tretzena seguida i baixarem a Tercera (quarta categoria) on nomes hi hem estat un any a la historia.
A més a més, d'aquests dotze anys seguits:
MILLOR POSICIÓ: Un tercer lloc

Els demés:
  - 2 vegades 7º
  - 3 vegades 11º
  - 2 vegades 13º
  - 1 vegada 14º
  - 2 vegades 16º
I aquesta any: 17º? 18º?

PATÈTIC O NO?
Els pitjors anys de la nostra história han vingut quan el club ha estat expropiat per una llei i ens l'han privatitzat (S.A.D.). Desde llavors els socis no tenim dret a res (nomes a la pataleta). El responsable d'aquest desastre son els que amb la impunitat d'un grapat d'accions i amb els socis lligats de peus i mans han fet amb ell el que han volgut i els que amb una llei com aquesta ens han pres el club de les mans per deixarlo a qui disposes del calers suficients per comprarlo i fer i desfer el que vulguesin i aquí en tenim els resultats.
Som un gran club en mans d'uns gestors que no li estan a l'alçada.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #69 el: 21 de Maig de 2006, 19:08:15 pm »
El partido ha sido muy trabado por la situación de ambos equipos. La actitud de los jugadores ha sido muy buena. La afición del Sabadell se ha comportado como tiene que comportarse... intentar convertir el campo rival en su casa, para animar a los suyos. Entre las aficiones hay de todo. Ni todo es blanco ni todo negro, pero a mí me han decepcionado que lo poco q se gritase en Can Peixauet en el lado colomense fuese el "A tercera". ¿Qué ha sido lo que más ha molestado a la afición  de la Grama? ¿Qué gritos le han ofendido? Nada comparable con recibir el grito que te recuerda el descenso. La afición del Sabadell podía gritar q si "el campo es un futbolín", q "si no se ve la afición de la Grama", etc... pero si no fuera por la actitud local, muchos nos hubiéramos ido deseando el play off para la Grama. Por lo demás, la actitud de los jugadores de la Grama tb es intachable. Es más, tanto Castilla (el portero) como el entrenador y varios jugadores viven en Sabadell. Y, a buen seguro, les duele un poco.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant