Autor Tema: ENS MEREIXIEM MOLT MES  (Llegit 646 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
ENS MEREIXIEM MOLT MES
« el: 21 de Maig de 2006, 21:18:19 pm »
No se quants hem estat avui al futbolin de santa coloma,pero no creieu que al final del partit els jugadors es tenien q haver kedat a donar-nos les gracies? sino m'ekivoko han estat molt pocs els q s'han dirigit a la nostra zona a aplaudirnos,se que es un moment dur per tothom,pero nosaltres sentim mes els colors que els jugadors no em val la excusa que estaven abatuts i han marxat sense fer res, en fins aviam si hi ha un miracle i ens salvem!

Visca el Sabadell!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: ENS MEREIXIEM MOLT MES
« Respondre #1 el: 21 de Maig de 2006, 21:21:00 pm »
Molt bé PIPO aixo si hem d'omplir l'estadi de la Creu Alta.... i salvar-nos o com a mínim PROMOCIÓ ... i si ens salvem CANTAR : K VOTE; k VOTE, K VOTE LA CREU ALTAAAAAAAAAAAAAAAA AAAA :clap :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Maxic_sbd

• Aleví
  • Missatges: 75
« Respondre #2 el: 21 de Maig de 2006, 21:22:29 pm »
com ja hem comentat.... aquests jugadors senten els colors mentres cobrin... cuan deixin el sabadell... els hi importara 3 pabrots el que fem o deixem de fer!! nosaltres som els que estem cada any al seu costat.... FINS A LA MORT... SA-BA-DEEELL!!!!  :clap :beer2
Maxic, patidor oficial del C.E. Sabadell.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #3 el: 21 de Maig de 2006, 21:27:08 pm »
Mira. A mi ja se m´en fot que em donguin les gracies o no. El que no es normal es no tirar a porteria. Si no es tira a porteria no es pot marcar.
Seria bonic dir que encara es pot fer algu. Però no. Ja no es pot fer res. No es suficient ja amb ganar diumenge al llevant. Ara ames a mes de guanyar em de mirar altres camps. I, creieu que l´osca perdrà o empatará amb el saragosa? o el recreacion perdrà o empatara amb el peralta? o el reus perdra o empatara amb l´osasuna b?
jo crec que no, que aixo no pasarà. A mes, no ho ha de fer un d´ells per salvarnos o fer promocio, l´han de fer com a minim dos. Siguem realistes. Jo diumenge sere al camp per fer el que pugui, pero som en un 99% equip de tercera. Ens queda un 1%, pero seria el miracle. Jo crec en els miracles(per aixo soc arlequinat) però es molt dificil.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

ferni20

• Visitant
« Respondre #4 el: 21 de Maig de 2006, 21:42:32 pm »
Mira. A mi ja se m´en fot que em donguin les gracies o no. El que no es normal es no tirar a porteria. Si no es tira a porteria no es pot marcar.
Seria bonic dir que encara es pot fer algu. Però no. Ja no es pot fer res. No es suficient ja amb ganar diumenge al llevant. Ara ames a mes de guanyar em de mirar altres camps. I, creieu que l´osca perdrà o empatará amb el saragosa? o el recreacion perdrà o empatara amb el peralta? o el reus perdra o empatara amb l´osasuna b?
jo crec que no, que aixo no pasarà. A mes, no ho ha de fer un d´ells per salvarnos o fer promocio, l´han de fer com a minim dos. Siguem realistes. Jo diumenge sere al camp per fer el que pugui, pero som en un 99% equip de tercera. Ens queda un 1%, pero seria el miracle. Jo crec en els miracles(per aixo soc arlequinat) però es molt dificil.

A veure cert q està difícil pero coses més extranyes  han passat al mon del futbol, en referencia al saragossa b- osca recordar l'any passat el partit VILLARREAL- LLEVANT de la primera divisió en q si el mallorca guanyava i llevant perdia baixava el llevant i recordeu q el villarreal li va fotre un 4-1 clar al llevant i això q son de la seva terra... en referencia al REus- osasuna b, està clar q el problema està en q osasuna b no es juga res pero c***, crec q els primers en primar a l'osasuna b seran LOGROÑÉS i OSCA  i perquè no nosaltres? s'ha de tenir en compte q per molt q baixem nosaltres queda una altre plaça d descens bacant i els maletins entre aquests equips volen... apart d'això a veure siguem serios, nosaltres també hem d fer algun xantxullo per a q els altres equips ens ajudin, ningu fa res si no és a canvi d'alguna cosa i apart d'això penso q realment si son tan clars els amanyos als partits OSCA-FIGUERES i OSASUNA B-LOGROÑÉS crec que s'ha de presentar per part del club i amb ajuda del Reus algun tipus d document formal a la federació denunciant aquests actes i desd allà q esbrinin si és cert o és fals, a més veient el cas Juve crec q si en aquest cas la queixa està tirant endavant en una queixa contra 2 equips d segona B q és molt més possible q hi hagi xanxullos q la serie A d'italia doncs s'ha de fer alguna cosa!!!!!