Autor Tema: MANERES DE PERDRE  (Llegit 1097 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

CapaSegonaA

• Visitant
MANERES DE PERDRE
« el: 23 de Maig de 2005, 23:07:00 pm »
Bona nit a tots! :bandera :bandera :bandera
Malauradament acabarem la temporada com sempre salvan els mobles en l'ultim moment.diuen que el Mora continuara perque donc per fet que ens salvarem.
Ara be si continuem als partits fora de casa sortint a empatar sempre perderem.aquesta maxima del futbol no es una casualitat i si volem estar altres temporades lluitant per tornar a segona a cal rumiarho.

tranquils a tots que guanyarem! :scut :scut :scut
Visca el Sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: MANERES DE PERDRE
« Respondre #1 el: 23 de Maig de 2005, 23:28:45 pm »
La segona part va ser de joc més ofensiu... però tampoc tenim molt equip per açò.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #2 el: 23 de Maig de 2005, 23:36:11 pm »
Jo discreparia pq no crec que la tactica del Mora sigui tant dolenta com voleu veure...

S'ha vist, s'ha demostrat i ho hem viscut en les propies carns, que a segona B no es pot jugar a fer-ho maco i en plan dreamteam... S'ha de vigilar molt.

La tactica del Mora a camp contrari no la trobo dolenta del tot... crec que sortir al 0-0 pero practicant el contracop, pot donar els seus fruits en mes d'un partit... i el que interessa es guanyar, encara que sigui per 1-0  :yes:
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 23 de Maig de 2005, 23:40:44 pm »
En akest ultim partit ens van fotre els 3 gols en 10 minuts, va ser una pajara que van tenir els jugadors pq van ser errors de marcatge, no crec jo que arribessin per una errada tàctica. Això si, diré que no em va agradar que quan kedava ja pokissim de partit el mora no mirés al ramon quan akest li demanava pujar a rematar una falta ;)