Autor Tema: HI HA GENT QUE JA PENSA EN AIXÒ:  (Llegit 5064 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
Re: HI HA GENT QUE JA PENSA EN AIXÒ:
« Respondre #20 el: 23 de Maig de 2006, 18:18:02 pm »
No us preocupeu, a 3ª hi juga el girona, espanyol B, etc. Fa 3 anys el sabadell va jugar a vilanova la copa catalunya, van venir molts sabadellencs. Doncs bé, era un camp de terra (lamentable). Aquell mateix any el vilanova va jugar el play off per pujar a 2ªB, i va venir el gran Llorca a jugarse l´ascens en aquell camp de terra (ara està a punt de pujar a 1ª).

Es a dir, si al final es baixa, es tindrà que lidiar amb el que vingui, perque encara que jo pensi que el sabadell pot quedar campió, ho tindrà que demostrar, perque se´l esperarà en tots els camps amb ànims de derrotar-lo.

Però jo soc dels que crec que tant Reus com Huesca fallaran. El meu resultat es:

Reus 1
Osasuna 1

Zaragoza 3
Huesca 1

Sabadell ?
Llevant ?     aqui no m´atreveixo a dir res. Pero quina llàstima seria que amb aquests resultats el sbd perdes.

Anim  sabadellencs, i mireu els camps de 3ª, en tot cas, a partir de les 8 del diumenge. :cheer :anims :cheer :anims :cheer :anims
Aquell partit fins i tot el va recorre la directiva per irregularitats per part del public i de les instal.lacions.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • Gènere: Masculí
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #21 el: 23 de Maig de 2006, 18:39:54 pm »
ceba mekanica, d´aquell camp tan lamentable ara han fet 4 blocs de pisos, devant de la empranyamenta de la meva mare que hi viu davant. Li han tret les "vistes". Però camps com aquell ja no n´hi han a 3ª. Es mes, alguns camps son millors que els que es jugan a 2ªB (Alfaro, Badalona,Peralta, Vilajoiosa, Benidorm...).
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #22 el: 23 de Maig de 2006, 18:44:00 pm »
Pos com haguem de jugar en akests camps... :ejem Si venen aki es kedaran alucinats! :o :surprised: Esperem k no ens passi!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat arlekinat100%

• Infantil
  • Missatges: 127
« Respondre #23 el: 23 de Maig de 2006, 18:50:52 pm »
Ho sento molt, pero crec que ja estem a tercera..i més mirant els rivals que tenen els 3 equips d'adalt, el que tenim nosaltres i a més que han de punxar 2 dels 3..i no crec..
Un altre factor com he dit son els rivals..(Osasuna B(No es juga res), Saragossa B(No es juga res i juga contra l'Osca) i Peralta contra el Logronyes..
A més de que els altres han de perdre..nosaltres em de guanyar a un tros d'equip que es juga l'ascens..(Levante B)..
no se no se..jo soc molt molt molt pessimista..

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #24 el: 23 de Maig de 2006, 19:01:37 pm »
Un d'aquests és un vell conegut nostre... però si el visitem serà per jugar contra el seu filial...

es feo feo feo feo, como su aficion y su ekipo, nose akien tngo mas asco Terrassa o Gramabrut  :surprised:

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #25 el: 23 de Maig de 2006, 19:04:55 pm »
Un d'aquests és un vell conegut nostre... però si el visitem serà per jugar contra el seu filial...

es feo feo feo feo, como su aficion y su ekipo, nose akien tngo mas asco Terrassa o Gramabrut  :surprised:

Me referia a la Fundacion Figueres... el campo es el de Vilatenim... ahi está en la foto... el de la Grama no es ni la mitad de ese...

• Jugador Prof.
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #26 el: 23 de Maig de 2006, 19:08:00 pm »
ceba mekanica, d´aquell camp tan lamentable ara han fet 4 blocs de pisos, devant de la empranyamenta de la meva mare que hi viu davant. Li han tret les "vistes". Però camps com aquell ja no n´hi han a 3ª. Es mes, alguns camps son millors que els que es jugan a 2ªB (Alfaro, Badalona,Peralta, Vilajoiosa, Benidorm...).
Em sap greu per la teva mare Xavier, en lloc de pisos i podien haber fet un parc pero el totxo es el totxo. Al menys el Vilanova n'ha sortit beneficiat.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #27 el: 23 de Maig de 2006, 19:09:48 pm »
No us preocupeu, a 3ª hi juga el girona, espanyol B, etc. Fa 3 anys el sabadell va jugar a vilanova la copa catalunya, van venir molts sabadellencs. Doncs bé, era un camp de terra (lamentable). Aquell mateix any el vilanova va jugar el play off per pujar a 2ªB, i va venir el gran Llorca a jugarse l´ascens en aquell camp de terra (ara està a punt de pujar a 1ª).

Es a dir, si al final es baixa, es tindrà que lidiar amb el que vingui, perque encara que jo pensi que el sabadell pot quedar campió, ho tindrà que demostrar, perque se´l esperarà en tots els camps amb ànims de derrotar-lo.

Però jo soc dels que crec que tant Reus com Huesca fallaran. El meu resultat es:

Reus 1
Osasuna 1

Zaragoza 3
Huesca 1

Sabadell ?
Llevant ?     aqui no m´atreveixo a dir res. Pero quina llàstima seria que amb aquests resultats el sbd perdes.

Anim  sabadellencs, i mireu els camps de 3ª, en tot cas, a partir de les 8 del diumenge. :cheer :anims :cheer :anims :cheer :anims

El Vilanova a Tercera amb camp de terra??? Però no és obligatori tenir el camp de gespa per jugar en categoria nacional??

• Jugador Prof.
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #28 el: 23 de Maig de 2006, 19:18:44 pm »

Reus 1
Osasuna 1

Zaragoza 3
Huesca 1

Sabadell ?

El Vilanova a Tercera amb camp de terra??? Però no és obligatori tenir el camp de gespa per jugar en categoria nacional??
Ara ja en té un de nou de gespa artificial (el que apareix en un dels post de dalt) pero fa dues temporades quan varem anar a jugar allá la copa catalunya encara teníen l'antic de terra.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #29 el: 23 de Maig de 2006, 19:26:29 pm »

Reus 1
Osasuna 1

Zaragoza 3
Huesca 1

Sabadell ?
Llevant ?     aqui no m´atreveixo a dir res. Pero quina llàstima seria que amb aquests resultats el sbd perdes.

Anim  sabadellencs, i mireu els camps de 3ª, en tot cas, a partir de les 8 del diumenge. :cheer :anims :cheer :anims :cheer :anims

Ara ja en té un de nou de gespa artificial (el que apareix en un dels post de dalt) pero fa dues temporades quan varem anar a jugar allá la copa catalunya encara teníen l'antic de terra.

Ara ja ho se que sí. Si la foto l'he posat jo!!! Pero pensava que estava prohibit jugar en una categoria nacional amb un camp de terra... Clar que la Tercera Divisió es nacional en la teoria, pq vaya tela...

• Jugador Prof.
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #30 el: 23 de Maig de 2006, 19:43:42 pm »
Donç si, fa dos anys almenys el Vilanova encara jugaba en terra a tercera divisió i quan nosaltres varem jugar a tercera alla per la temporada 94-94 varem tenir que jugar en un munt de camps de terra (Jupiter, Europa, Martinenc, Granollers...).

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #31 el: 23 de Maig de 2006, 21:17:12 pm »
si baixem, lo pitjor de tot no son els camps de gespa artificial.

si baixem, el pitjor es jugar contra equips que ens esperen per que no oblideu...  som el sabadell !!  no ens regalaran absolutament res, ans al contrari, el sabadell necessitara un sobreesforç ja que tots jugaran supermotivats.

a sobre, en els desplaçaments ens fotaran clatellada a taquilla, tot i que anirem a camps que pel seu tamany tindran bones entrades.

Nossaltres haurem de fer una megacampanya per tenir bastanta gent al camp.

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #32 el: 23 de Maig de 2006, 21:29:53 pm »
Weno pues si se baja, es apoyar al ekipo, pa hacer como el Español subir en la primera temporada, luego a mantenerse y luego a pensar cosas mayores... pero paso a paso...

Aora contr el levante y esperar resultados, aunk yo lo tengo asumio k somos carne de 3era

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #33 el: 23 de Maig de 2006, 23:52:26 pm »
a sobre, en els desplaçaments ens fotaran clatellada a taquilla, tot i que anirem a camps que pel seu tamany tindran bones entrades.

Bueno, siempre nos kedara la opcion de ver el partido desde la calle, porque en la mitad de campos de tercera se ve el partido desde fuera. Que pena, madre mia  :bigcry:
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #34 el: 24 de Maig de 2006, 00:53:29 am »
...
Blanes:
http://www.creatupropiaweb.com/Eltiempo/Visita_Blanes/futbol_Blanes.jpg

Ep company!

una puntualitzacio: aquest es el camp vell del Blanes, que estava al costat del piset de vacances i on ara hi ha d'anar una gran poma (manzana) plena de centres comercials i no se que mes dissenyada pel Arata Isozaki  +info

El nou l'estaven contruint -diria que ja deu estar- a l'entrada del poble venint per la carretera de tordera i com la majoria de camps moderns, fan, a priori, bona pinta.

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #35 el: 24 de Maig de 2006, 01:11:27 am »
...
Blanes:
http://www.creatupropiaweb.com/Eltiempo/Visita_Blanes/futbol_Blanes.jpg

Ep company!

una puntualitzacio: aquest es el camp vell del Blanes, que estava al costat del piset de vacances i on ara hi ha d'anar una gran poma (manzana) plena de centres comercials i no se que mes dissenyada pel Arata Isozaki  +info

El nou l'estaven contruint -diria que ja deu estar- a l'entrada del poble venint per la carretera de tordera i com la majoria de camps moderns, fan, a priori, bona pinta.

:beer2

Ups... perdó... bueno, fins ara juguen en aquest no? Perque es d'un web actualitzada... 1 de 20... no està mal no?

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #36 el: 24 de Maig de 2006, 01:20:20 am »
No se si s'ha tirat a terra ja pero li devia faltar poc... Jo et parlo de l'ultima visita i devia ser de l'estiu passat i anaven bastant avançadets amb el nou. Podria ser que encara juguessin en aquest la propera temporada, si  ::)

I no, 0.5 de 20 no esta be... esta genial!!  :clap

Salut i  :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #37 el: 24 de Maig de 2006, 01:21:53 am »
No se si s'ha tirat a terra ja pero li devia faltar poc... Jo et parlo de l'ultima visita i devia ser de l'estiu passat i anaven bastant avançadets amb el nou. Podria ser que encara juguessin en aquest la propera temporada, si  ::)

I no, 0.5 de 20 no esta be... esta genial!!  :clap

Salut i  :beer2

Jajaja... jo el que espero es no haver d'anar-hi l'any que be... I si s'hi ha d'anar, deixar-lo petit...

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #38 el: 24 de Maig de 2006, 20:06:39 pm »
No us creieu que els camps son tan dolents a 3ª. Fa 5 ó 6 anys si que eren dolents. Jo vaig veure el partit decisiu fa 3 anys contra el Llorca per pujar a 2ªB i em donava vergonya del camp. Ara, surtosament, la cosa a canviat, i hi han camps que no estan malament (com el cas del Vilanova).  Per cert, aquesta tarda hi anat a comprar la entrada del partit de play off que jugarà el Vilanova per intentar pujar, i el home que les venia, com que sap que he viscut molts anys a Sabadell,  m´ha dit, doncs l´any que ve el Sabadell vindrà aqui, i intentarem guanyarlo.

Be, primer tindrà que passar el diumenge, i jo aniré a la NCA. Però això serà el mes perillós, que tots els equips vuldran guanyar al Sabadell. Però també ha passat aquest any amb el Girona i Espanyol B i estan primers destacadissims.

Potser el camp mes dolentillo sigui el de Granollers, però no hi serà... En tot cas fins diumenge a las 8 la 3ª per vosaltres es com Teruel.. no existe.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.