TEMA BUSTOS:
Està clar que si en Bustos prefereix anar a veure aquest partidet de basket a veure el nostre Sabadell estaria molt clar que no s'estima aquest club! si no ve per suposat serà perque no té ******* de vindre i aguantar una escridassada de l'afició....en la vida s´ha d'estar a les dures i a les madures! Tot això algú sap si anirà al basket o a veure el Sabadell? Jo crec i és la meva opinió que anirà a veure el Sabadell.
TEMA DIRECTIVA:
A veure...crec que en gran part d'on estem no és culpa de la directiva, ells a l'estiu van montar un equipàs, un dels millors de la categoria, i NINGÚ va dir res en contra....TOTHOM estàvem molt ilusionats amb aquest equip..... no és just criticar a gent a que ha posat MOLTA ILUSIÓ I HAN PERDUT MOLTS CALERS. Si han pecat d'alguna cosa es INEXPERIÈNCIA, es van gastar molts calers en publicitat per captar socis, han canviat d'entrenador 4 vegades, gent que s'ha tirat enrere quan les coses pintaven pitjor,ho han intentat i MOLT però no han tingut sort en res!
Les coses que no em van agradar es que no portessin un altre davanter al mercat d'hivern, que no fotessin fora el Bonet abans i últimament el que no m'agrada és la desinformació que tenim sobre el club( sempre ens assabenten tard dels horaris, preus, autocars, etc....)
Però repeteixo...LA GRAN PART DE LA CULPA NO ÉS DE LA DIRECTIVA. Jo mai els culparé del descens( si baixem és clar....espero i desitjo que no baixem).
TEMA JUGADORS:
Ufffff....Aquesta plantilla és de play off com a mínim, ho estem veient aquestes últimes jornades, estan jugant força bé! Preguntes que tinc al cap llavors....Per que no jugaven així les primeres 30 jornades? Possibles respostes....:
Culpa dels plantejaments dels entrenadors?
Culpa dels jugadors que s'han estat tocant els ous durant tota la lliga i ahora comencen a còrrer?
En la primera pregunta penso jo....Hem tingut 3 entrenadors molt dolents i a la quarta hem encertat amb l'entrenador? Difícil 3entrenadors tan dolents però podria ser.
La segona.....no vui pensar que es varen estar tocant-se els collons tot aquest temps, no ho vui pensar de veritat, prefereixo pensar que varen planificar malament la pretemporada, que eren molts jugadors nous i necessitaven conjuntar-se, que ja el primer partit vàrem començar de cul, que van seguir una dinàmica negativa, la mala sort.....
Tampoc vui entrar en valorar jugador per jugador...cada jugador te un caràcter diferent, possiblement Gallo i Orife en el Badalona portarien 10 gols i tot cadascun, alguns tenen més implicació en l'equip i altres menys(això tothom ho sap i es veu al camp).
Possiblement els jugadors son els que tenen la major culpa( voluntaria o involuntaria) perque a la fi son els que juguen.
Tampoc m'agrada que ara surtin alguns forerus que estaven amagats i ara surten com les rates....no m'agrada...més que res perque encara som un equip de segonab i fins que haguem baixat hem d'intentar animar a l'equip m'es que mai. Penseu que si diumenge guanyem al Llevant B tenim opcions reals de salvar-nos(No crec que guanyin fàcil ni Reus ni Osca... i el Recre tampoc és un gran equip, si el Peralta es tanca bé aquesta gent no marcarà fàcil! ).
En definitiva que encara no està tot perdut i sempre soc optimista per al partit de diumenge.
VISCA EL SABADELL!