A veure senyors, primer de tot hem d'intentar evitar el descens fins l'últim moment. Recordo que hem de guanyar a un rival molt dificil que es juga la classificació per als play-offs d'ascens i per postres no podrem comptar ni amb el Txiki ni probablement amb el Peque, per a mi dues baixes sensibles tot i que recuperem al Neftalí i al Hammouch.
Nose quans de vosaltres varen veure ahir les imatges del ascens a primera de fa 20 anys pero a mi que i vaig ser s'em va tornar a posar la pell de gallina al recordar aquell día i al veure al Lino i al Saura al plató.
No cridavem el diumenge alló de a primera, a segona o a tercera fins a la mort SABADELL?
donç demostrem que no son sols paraules vuides. Diumenge la Creu Alta ha de ser un clam i si caiem fem-ho amb el cap ben alt. No ens hem d'avergonyir de res.
A tots els que creuen que ja som de tercera jo els dic que ENCARA SOM DE SEGONA B i si per desgracia baixessim jo lluiré mes que mai els meus quadres arlequinats blanc i blaus perque la meva fidelitat a aquests colors es IN-CON-DI-CIO-NAL i esta per damunt d'una o altre categoria.
Si el Fernandez va dir el que va dir es perque com a molts de nosaltres li te que bullir la sang quan veu el que s'está fent amb el seu, el nostre Sabadell i mes despres de rememorar aquella tarda del Maig del 86, de la mateixa manera que hem bull a mi la sang quan penso en com s'ha deixat de banda a tanta gent arlequinats de tota la vida, per confiar el nostre club a mediocritats de fora que ens han enfonsat en la miseria.
Lamentablement jo no tinc tan clar alló de que baixar a tercera serviría per començar de 0
perque aixó significaría obrir les portes de un club que segueix tancat a pany i forrellat per a qualsevol que no sigui benvingut per l'entorn familiar-accionarial que el controla desde ja fa molt de temps i dubto que aquest entorn estigui disposat a deixar entrar aire fresc. Desde la famosa conversió en S.A.D. no ha deixat de exercir un cert control en primera linea o desde l'ombra sobre el club com ja va deixar entreveure ahir el Quimet Saura i molt possiblement aixó hagi frenat a gent que en altres circunstancies hagues estat disposada a entrar i reorganitzar el club.
De totes maneres els ceballuts de debó estarem on ens toca que es el diumenge a la Creu Alta animan al nostre equip i la propera temporada allá on el Sabadell jugui un partit, sigui a Terrassa o sigui al Prat perque malgrat la miseria esportiva a la que ens han sotmes els propietaris del club aquest darrers anys no aconseguiran que el deixem d'estimar.
VISCA EL SABADELL !!!