Autor Tema: CAÑADAS Y URKO  (Llegit 966 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
CAÑADAS Y URKO
« el: 21 de Maig de 2006, 16:29:02 pm »
No soc una persona q valoro als jugadors segons si ploren més o menys al perdre un partit tan important com el d'avui, ara el q tinc clar q Antonio Cañadas i Urko han sigut dos jugadors aquesta temporada q s'han sapigut jornada rere jornada guanyar a l'afició en pes i m'han demostrat clarament q ells dos SÍ q els importava el futur del nostre CES.
Avui les llagrimes d'Orife, Ivan Diaz, etc... no dic q fossin simulades pero si q dic q és una tristor q aquesta tarda-vespre ja no tindran i ja pensaran en on aniran l'any q ve a fer el figura, aquí el q es pensi que aplaudint a l'afició i plorant es guanyarà la continuitat a l'equip q tingui clar  q NO serà així,  les llagrimes d'Urko sincerament si q m'han fet realment pena perquè a sigut un porter q a donat el 100% aquesta mitja temporada q  a stat amb nosaltres al igual q Antonio Cañadas q si hagues volgut també s'hauria pogut estalviar molts malts d cap i jugar com la resta de la banda, pero NO ells i han possat el q s'havia d posar, cosa q la resta no han fet.

en fi...... cada setmana s'em redueix a menys gent q  faria continuar d'aquest "proyecto fracaso" del sabadell.

Desconnectat Sadellenc

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 29
  • Gènere: Masculí
Re: CAÑADAS Y URKO
« Respondre #1 el: 21 de Maig de 2006, 16:44:31 pm »
tens tota la rao  :-[

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #2 el: 21 de Maig de 2006, 19:13:34 pm »
Una pregunta, algú sap quan paga al mes Sergio Iglesias per poder jugar????? Algú sap perquè els quatre entrenadors que hem tingut li tenen tan de cariño????? És per flipar, avui ha estat de llarg, el PITJOR jugador del Sabadell, ha regalat al contrari un munt de pilotes i a més ha provocat de forma totalment absurda la falta que li ha donat a la Grama el primer gol. I per més INRI, amb una groga que tenia el paisa, va el Manolo Fernández i em treu al Xavi Muñoz i em deixa la tòtila de l'Iglesias al camp. És ara per ara, l´únic jugador amb el que no puc més, em treu de polleguera, és insufrible, és el pitjor centrecampista que em tingut en moltíssims anys i no hi ha manera de que l´assentin!!!! Aquest segur que no plorarà no, i l´any que ve amb la butxaca plena fotrà el camp i aquí os quedáis.
Per cert, Juanma Cruz, otro que baila... Menudo carrerón em porten els gaditanos. A Figueres molt bé, però avui ha tornat a ser el Juanma Cruz ramplón, incapaç de desbordar, poruc i desorientat del 90% d'aquesta temporada.
Però en fi, resem, aquesta setmana em compraré totes les estampetes habidas y por haber i a veure si s´obra el miracle...
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #3 el: 21 de Maig de 2006, 21:39:45 pm »
El tema de que Sergio Iglesias sea el unico jugador que puede jugar de "cerebro" del equipo es otra de las consecuencias de la pésima planificación deportiva de esta temporada. Mientras que tenemos hasta 5 jugadores que pueden jugar de lateral derecho (Marcos, Hammouch, Txiki, Peque y Medina) tenemos a Sergio Iglesias como unico jugador constructor en el medio de campo sin nadie que le haga competencia. Hoy ha hecho un partido horroroso, excepto un pase que le ha metido a Juanma con el exterior en la 2ª parte, todo lo demas han sido cagadas o pases facilisisisisimos. En fin, a esperar el milagro toca, pero esto se ve muy muy negro.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #4 el: 21 de Maig de 2006, 22:00:58 pm »
El tema de que Sergio Iglesias sea el unico jugador que puede jugar de "cerebro" del equipo es otra de las consecuencias de la pésima planificación deportiva de esta temporada. Mientras que tenemos hasta 5 jugadores que pueden jugar de lateral derecho (Marcos, Hammouch, Txiki, Peque y Medina) tenemos a Sergio Iglesias como unico jugador constructor en el medio de campo sin nadie que le haga competencia. Hoy ha hecho un partido horroroso, excepto un pase que le ha metido a Juanma con el exterior en la 2ª parte, todo lo demas han sido cagadas o pases facilisisisisimos. En fin, a esperar el milagro toca, pero esto se ve muy muy negro.

HAber esk pases para delante bien a exo 2 o 3 y super faciles...
Los otros wenos pases han sido para atras a la defensa en la k no habían atakantes...

Penoso...

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #5 el: 21 de Maig de 2006, 22:05:05 pm »
pero kuanto tiempo llevo kritikando io a Sergio iglesias... io kreo k xavi muñoz podria jugar de cerebro en sitio del iglesias... pero weno ia solo kda 1 partido i él markara el gol de la salvacion con uno de esos xutes de fuera del area despues de un rechaze (si de esos k oi a exo 3 el mas cerkano a puerta a psado a 5 metros de la porteria... pos uno de esos entrara)

Desconnectat kazka

• Infantil
  • Missatges: 279
  • campeones del interpenyas!!!!
« Respondre #6 el: 21 de Maig de 2006, 22:07:54 pm »
xavi muñoz puede jugar de cerebro, pero bueno la semana que viene me da igual quien juegue mientras ganemos y nos salvemos
CAMPENOS DEL INTERPEÑAS: RESISTENCIA-FOREROS!!!! EL AÑO QUE VIENE A JUGAR COMO ACTUALES CAMPEONES E INTENTAR LLEVARNOS DOS TITULOS CONSECUTIVOS

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #7 el: 21 de Maig de 2006, 22:08:36 pm »
avui no an jugat gens ofensius pero els k jo e vist k ploren mes son juanma,cañadas,urko i ivan hamouch
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #8 el: 27 de Maig de 2006, 13:41:50 pm »
Sergio tenia resaka home...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #9 el: 27 de Maig de 2006, 14:55:05 pm »
Una pregunta, algú sap quan paga al mes Sergio Iglesias per poder jugar????? Algú sap perquè els quatre entrenadors que hem tingut li tenen tan de cariño????? És per flipar, avui ha estat de llarg, el PITJOR jugador del Sabadell, ha regalat al contrari un munt de pilotes i a més ha provocat de forma totalment absurda la falta que li ha donat a la Grama el primer gol. I per més INRI, amb una groga que tenia el paisa, va el Manolo Fernández i em treu al Xavi Muñoz i em deixa la tòtila de l'Iglesias al camp. És ara per ara, l´únic jugador amb el que no puc més, em treu de polleguera, és insufrible, és el pitjor centrecampista que em tingut en moltíssims anys i no hi ha manera de que l´assentin!!!! Aquest segur que no plorarà no, i l´any que ve amb la butxaca plena fotrà el camp i aquí os quedáis.
Per cert, Juanma Cruz, otro que baila... Menudo carrerón em porten els gaditanos. A Figueres molt bé, però avui ha tornat a ser el Juanma Cruz ramplón, incapaç de desbordar, poruc i desorientat del 90% d'aquesta temporada.
Però en fi, resem, aquesta setmana em compraré totes les estampetes habidas y por haber i a veure si s´obra el miracle...
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lo del Sergio I. es veritat.. jo no parava de comentar al meu cosí que ho feia malament.. regalava un mun de pilotes.. a llençat un cop i l'ha enviat a la me***
K posin al P.Sanz una mica més amunt i ja esta... no creieu¿?
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord