Autor Tema: DECLARACIONS A L'ARLEQUINAT  (Llegit 3447 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kuskus

• Aleví
  • Missatges: 57
Re: DECLARACIONS A L'ARLEQUINAT
« Respondre #20 el: 23 de Maig de 2006, 19:47:20 pm »
Va home va.

Ara resulta que nosaltres som els 'tontos de la pelicula i que no ens enterem de res. Potser no hi ha gent brillant portant el club, això estem tots d'acord. Ni amb experiencia ni amb res.  :veryangry:
Pero de veritat penseu que ens estem llepant el dit. O es que no ens hem preguntat si l'arbitre d'Osca estava "mulla't". Allò no compte. O l'oferta que ara corre que el Figueres no va voler perque tenia una de millor de l'Osca per perdre.  :ejem
I el Llevant. No té fama aquest equip de pagar tot el que es mou. No heu escoltat al president del Llorca (rival del primer equip del Llevant en la lluita per l'ascens) Més val que anem amb compte no sigui que algun dels nostres 'mercenaris' es deixi 'untar' pels valencians. Caldrà estar atent, perquè només faltaria que aquests c... es venguin

Per cert, Sabadell, t'has preguntat si no estarem així per la gran planificació que va fer el teu amic Mora i el gran inici de campionat que ens va fer fer. Com he dit abans, va home, va.  :smart:  :smart:  :smart:

Ara més que mai  :scut sense mercenaris, ni lladres (que en tenim uns quants)

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #21 el: 23 de Maig de 2006, 21:41:36 pm »
Que jo sàpiga i****l no és cap insult, és un qualificatiu envres algú o alguna cosa que no té capacitat per fer les coses o servir per quelcom.
Avans de qualificar insults una mica de diccionari no aniria gens malament.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #22 el: 23 de Maig de 2006, 22:24:41 pm »
Que jo sàpiga i****l no és cap insult, és un qualificatiu envres algú o alguna cosa que no té capacitat per fer les coses o servir per quelcom.

:clap :clap

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
« Respondre #23 el: 23 de Maig de 2006, 22:34:13 pm »
Bua, millor que no obriu la veda per desqualificar als demés sense fer falta que es diguin insults directes, en akest cas seria el mateix i no caldria ni mirar un diccionari per saber que son una falta de respecte...

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #24 el: 23 de Maig de 2006, 23:24:49 pm »
Jo potser ho he entes malament pero el que jo vaig entendre de les paraules del Fernandez es que ell i els seus homes lluitaríen fins al final, no que ja donessin el descens per fet. Jo crec que el que va voler es donar un toc d'atenció per els qui ell enten que no sembla que hagin posat tota la carn a la graella pel que fa al tema despatxos. De res servirá tot l'esforç del Fernandez i els jugadors guanyant el seu partit si desde els despatxos no se saben treballar be els interessos del nostre equip a d'altres camps i no ens enganyem la permanencia o el descens ens l'estem jugant gairebé tant als despatxos com al terreny de joc i em semblaría molt greu si fos veritat allo de que l'Osasuna esperava una trucada nostra que no va arribar donç qualsevol que conegui un minim el mon del futbol sap que en circunstancies com les nostres el minim que es fa es establir "contacte" per "parlar" amb qui et pot donar un "cop de ma" per si els resultats propis fallen com era d'esperar que pases a Santa Coloma.
Si el Manolo va dir el que va dir en public sera perque creu que es la única manera de fer treure la son de les orelles a la junta i perque reaccionin abans de que s'ens avançin tots els altres com sembla que ja ha passat fins ara, una proba mes de que aixó els ha vingut gros.

Estem parlant de coses diferents.

El que tu comentes, és sobre el tema de maletines i demés, tema que esta tractat al post de "Increible" dins de l'apartat "primer equip", i aquí estem parlant de la frase seva de que no cal fer un drama per baixar a tercera i que fins i tot pot ser positiu...
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #25 el: 23 de Maig de 2006, 23:37:09 pm »

:clap :clap

Digue-li insult o el que volgeu, pero si m'ho dius a mi la tens liada, com segurament la liarieu vosaltres si us ho diguesin...

I per cert, al diccionari, P*u*t*a et pot dir que es el treball mes antic o dir-te que es una dona que ofereix el seu cos a canvi de diners i altres deficions, b***o, un animal de carga i capullo la primera fase d'una flor... pero a casa meva segueixen sent insults. Per si us serveix la modesta comparativa.
« Darrera modificació: 24 de Maig de 2006, 00:08:04 am per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005