Autor Tema: El campo del Terrassa.....  (Llegit 4566 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
El campo del Terrassa.....
« el: 24 de Maig de 2006, 22:06:09 pm »
jejejejej vaya tela ni el dia que juga la Selecció catalana poden veure l'Olímpic de Terrassa ple jeje,  molta gent es debia portar una gran decepció veient q aquest partit es jugava en aquesta m..... de camp i debien dir q ja anirien a veure un altre partit d Catalunya....... per cert q  ridícul lo dels espersors d'aigua q s'han engegat a mig partit... jajaj a veure si els i passa en algun partit d lliga i surten nedant......

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: El campo del Terrassa.....
« Respondre #1 el: 24 de Maig de 2006, 22:13:10 pm »
Jo hi tenia entrades per anar al partit, tot i que al final per causes de l'horari no he pogut anar i això que el meu avi tenia entrades :laugh:

Per cert el Manel deu estar per allà a terra enemiga :icon_mrgreen:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #2 el: 24 de Maig de 2006, 22:18:55 pm »
Es que aquest barri no esta fet per jugar-hi al futbol...

Quina vergonya d'aficio... ni mitja entrada per rebre a la seleccio catalana: ni que hi jugues cada setmana!!

I lo dels aspersors, tal i com comenta el company ferni20, es per petar-se el cul de riure!!  :laugh: que cutres, dios!  :icon_mrgreen: quasi 5 minuts amb els aspersors engegats i sense saber com parar-los... jajajajaja... menys mal que ho vist tot catalunya, si no ens dirien encara que son manies nostres.

RI-DI-CUL, amb majuscules  :clap  :clap
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat arlekinat100%

• Infantil
  • Missatges: 127
« Respondre #3 el: 24 de Maig de 2006, 23:14:58 pm »
Jo soc habitual als partits de la selecció, i avui no he nat per uns quants motius, un d'ells es perque es juga al camp del Terrassa..argghh xDDD

Desconnectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 121
« Respondre #4 el: 25 de Maig de 2006, 00:08:50 am »
Anda que ha faltado tiempo para que digais algo :icon_mrgreen: ;D.

Hombre mirando que era un partido entre semana a las 21.30, con muchos jugadores importantes para la Selección Catalana que han faltado y contra Costa Rica que tampoco es nada del otro mundo por mucho que este en el mundial, la entrada de más de 8.100 personas -es lo que dicen nuestros tornos :tongue3:- no ha estado mal.

Si comparamos habitantes en Terrassa, con habitantes en Barcelona, haciendo una media o una estadística o lo que mejor se os de, no hay mucha diferencia entre habitantes y aficionados que han acudido al partido, o creeis que al Camp Nou este mismo partido, hora, dia laboral, sin muchos jugadores importantes etc, hubiera tenido una entrada de más de 40.000 o 50.000 personas? Solo hay que mirar lo que ha arrastrado catalunya en los últimos - y digo últimos, no hace 3 o más años- partidos siendo en navidad y en el Camp Nou, cuando no ha jugado contra Brasil o contra grandes potencias mundiales.

Saludos  :beer2 :beer2

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #5 el: 25 de Maig de 2006, 00:41:06 am »
Bueno va... aceptamos pulpo como animal de compañia  :icon_mrgreen:

;)
:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #6 el: 25 de Maig de 2006, 07:01:57 am »
si viene mas gente avernos a nosotras cada domingo k estamos en el pozo, i la selecion katalana k no se ve casi nunca en directo 8.000??
vamos k la gente me parece k no les gusta vuestro campo........i ya ni te digo lo de los aspersores.......ja jajaj
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #7 el: 25 de Maig de 2006, 11:54:11 am »

Hombre mirando que era un partido entre semana a las 21.30, con muchos jugadores importantes para la Selección Catalana que han faltado y contra Costa Rica que tampoco es nada del otro mundo por mucho que este en el mundial, la entrada de más de 8.100 personas -es lo que dicen nuestros tornos :tongue3:- no ha estado mal.

Si comparamos habitantes en Terrassa, con habitantes en Barcelona, haciendo una media o una estadística o lo que mejor se os de, no hay mucha diferencia entre habitantes y aficionados que han acudido al partido, o creeis que al Camp Nou este mismo partido, hora, dia laboral, sin muchos jugadores importantes etc, hubiera tenido una entrada de más de 40.000 o 50.000 personas? Solo hay que mirar lo que ha arrastrado catalunya en los últimos - y digo últimos, no hace 3 o más años- partidos siendo en navidad y en el Camp Nou, cuando no ha jugado contra Brasil o contra grandes potencias mundiales.

Tornos :icon_question: Quins tornos :icon_question: :smart:

Ahir vaig estar present al partit, ja que com alguns sabeu, tinc amics Ticos i em feia gracia l'enfrontament (tenia entrada regalada... com la majoria d'assistents diria ::)) i no hi deuries pas anar, sinó sabries que no es van fer servir cap tipus de control d'entrada. De fet, la meva la van mig-estripar i ni tant sols se'n van quedar cap part, per tant era impossible saber quanta gent hi havia al camp i menys encara quants d'ells van anar-hi pagant.

Per cert, els nois que van cantar ahir abans de començar el partit es va notar molt que no cantaven en directe, eee :ejem
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #8 el: 25 de Maig de 2006, 12:56:04 pm »
M'he obligat de comentar, que apart de les senyeres estelades, sense estel, amb el guarà i sense, també vam portar una bandera arlekinada :bandera, que vam mostrar també amb molt d'orgull al camp de futbol veí. :icon_mrgreen:
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Insider

• Infantil
« Respondre #9 el: 25 de Maig de 2006, 13:20:17 pm »

Tornos :icon_question: Quins tornos :icon_question: :smart:

Ahir vaig estar present al partit, ja que com alguns sabeu, tinc amics Ticos i em feia gracia l'enfrontament (tenia entrada regalada... com la majoria d'assistents diria ::)) i no hi deuries pas anar, sinó sabries que no es van fer servir cap tipus de control d'entrada. De fet, la meva la van mig-estripar i ni tant sols se'n van quedar cap part, per tant era impossible saber quanta gent hi havia al camp i menys encara quants d'ells van anar-hi pagant.

Per cert, els nois que van cantar ahir abans de començar el partit es va notar molt que no cantaven en directe, eee :ejem

Entre minutos antes de que abrieran las puertas en goles y preferente por tribuna por otros temas que no vienen a cuento ;D enseñando solo la entrada al portero que había allí y había unos cuantos seguratas mirando los tornos de entrada por lo que pense que una vez se diera la orden de abrir las demás puertas del estadio se haría pasar por los tornos,- por lo menos en todos los partidos jugados en el olimpic los habian utilizado desde que los tenemos- más que nada si dieron cifras exactas por megafonia que eramos 8.155 personas supongo que sería por haber utilizado los tornos. Pero ya te digo yo entre antes de tiempo por un tema que no viene a cuento como ya he dicho y nose si utilizaron o no tornos, pero pense que al dar con tanta exactitud el número de aficionados los habrian utilizado.
Eso si tu lo sabras mejor que yo ya que si entraste por goles o preferente verias si se utilizaron o no, si entraste por tribuna con alguna invitación especial ya es otra cosa  ;), pero vamos de las cifras que dieron los 8.000 y pico sabiendo la cacidad del estadio etc, por hay rondariamos.

Por otra parte si se regalaron invitaciones, más que nada eso es uno de los motivos por los que me situe en tribuna cosa que nunca hago en partidos normales de mi equipo, y si no llego a tener la invitación esa lo mismo ni hubiera ido

Saludos :beer2

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #10 el: 25 de Maig de 2006, 13:40:00 pm »
Jo, junt amb uns amics, vam estar a Preferent, tots amb invitacions i també vam entrar una estona abans de començar el partit, crec que sobre les 21:15 i et ben asseguro que no es van utilitzar els torns en qüestió i com ja he dit abans, ni tant sols van quedar-se cap tipus de resguard de l'entrada.

No dic que en els partits de lliga no es faci, ja que també hi vaig ser en el derbi i per aquella ocasió si que es va fer tal i com comentes. Tampoc dic que fossim 'aproximadament' els que tu comentes, ja que com molt be dius, tu sabràs fer un càlcul més exacte en la relació a la capacitat del camp. I pel tema de donar una quantitat tan exacte, doncs la veritat, el mateix és dir 8155, que 8005, que 8555... o no ens ho creuriem igualment :icon_question:
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Insider

• Infantil
« Respondre #11 el: 25 de Maig de 2006, 13:59:14 pm »
Jo, junt amb uns amics, vam estar a Preferent, tots amb invitacions i també vam entrar una estona abans de començar el partit, crec que sobre les 21:15 i et ben asseguro que no es van utilitzar els torns en qüestió i com ja he dit abans, ni tant sols van quedar-se cap tipus de resguard de l'entrada.

No dic que en els partits de lliga no es faci, ja que també hi vaig ser en el derbi i per aquella ocasió si que es va fer tal i com comentes. Tampoc dic que fossim 'aproximadament' els que tu comentes, ja que com molt be dius, tu sabràs fer un càlcul més exacte en la relació a la capacitat del camp. I pel tema de donar una quantitat tan exacte, doncs la veritat, el mateix és dir 8155, que 8005, que 8555... o no ens ho creuriem igualment :icon_question:

I tant que ens ho creuriem, però ja et dic, pensava que els havien utilitzat mes que res, per la xifra de persones que havien donat exacte -8155, ni una mes ni una menys :laugh:-, i no dir-ho per sobre uns 8000 que es el mes logic, però com vaig entrar avançs que obrisin portes a l'estadi els gols y preferent no ho vaig veure, si els van fer servir o no. Llavors no discutire el que no vaig veure.Creia que si els van utilitzar, però si dius que no, et creurem  ;)

:beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 27 de Maig de 2006, 02:23:50 am »
Jo dono fé de les paraules d'en Manelinho.
Jo era allà (per cert, la bandera  :bandera amb l'escut era meva) i ni torns ni punyetes.
Haig de dir que un amic de Tarragona, em va trucar el dijous per dir-me que va veure una bandera  :bandera al camp del Terrassa i va pensar en algun pirat amb un parell de  :bola . No s'equivocava!  >:D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #13 el: 27 de Maig de 2006, 09:23:25 am »
nois veient el partit per la tele(si anar a terrassa em feia mandra) en aquell camp 8100 persones no eren ni de conya,vaja a la televisio i a les radios deien mitja entrada i al camp del terrassa aixo es 5500 persones,tant a rac-1 com ser barcelona deien que feia pena que no omplissin un camp tan petit com el del terrassa,i despres el roche diu que va ser un exit.....aixi anem amb aquesta federacio

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #14 el: 29 de Maig de 2006, 04:41:19 am »
Jo dono fé de les paraules d'en Manelinho.
Jo era allà (per cert, la bandera  :bandera amb l'escut era meva) i ni torns ni punyetes.
Haig de dir que un amic de Tarragona, em va trucar el dijous per dir-me que va veure una bandera  :bandera al camp del Terrassa i va pensar en algun pirat amb un parell de  :bola . No s'equivocava!  >:D

Y tanto que estaba Birrero sí salió hasta en el diari de terrassa jajaja  :laugh: ;) ! Es famoso jaja en el Olimpic si jeje.
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #15 el: 29 de Maig de 2006, 15:09:55 pm »
birrero o algú q tingui la foto q surt al dirari de terrassa amb la bandera arlekinada, ho podria escanejar i penjarla ??  :laugh:  :bandera
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #16 el: 29 de Maig de 2006, 15:18:58 pm »
Manel, Birrero & Co surtim amb la bandera????? Vull una copia del diari del barri de la muntanya!!
Per cert, si erem 8000 al camp, jo soc aramis fuster. Tenint en compte que l'olímpic té una capacitat de 11.500, es IMPOSSIBLE que només quedessin 3000 cadires lliures. Jo calculo que erem uns 5000 o 6000 com a molt.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 29 de Maig de 2006, 20:27:41 pm »
birrero o algú q tingui la foto q surt al dirari de terrassa amb la bandera arlekinada, ho podria escanejar i penjarla ??  :laugh:  :bandera

La vaig veure en un bar de Terrassa (on treballo) i em va fer rotllo de mangar-la, però si, sortim al DdT.

La bandera  :bandera al 'centenari' del Terrassa!

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Insider

• Infantil
« Respondre #18 el: 29 de Maig de 2006, 22:11:23 pm »
Cuando tenga tiempo ya la colgaré para que los veais.

Nose si había alguien mas de este foro quitando ellos dos.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #19 el: 30 de Maig de 2006, 19:25:22 pm »
Nose si había alguien mas de este foro quitando ellos dos.

Si, uns quants.  ;D ;D ;D