Després d'escoltar Radio Sabadell (municipal), i llegir el Diari Sabadell, crec que s'ha perdut una gran ocasió de formar un Consell Directiu amb coneixements i capacitat per tirar d'una vegada endavant aquest club.
He sapigut que el Sr. Soteras tenía aglutinat a més de 30 persones de la ciutat, uns amb experiència (directius de totes les anteriors juntes, advocats, empresaris, constructors, banquers, serveis,...) i d'altres amb preparació, com a joves empresaris per un posible relleu de futur.
També s'ha comentat la nula capacitat de decissió que te la Fundació. (ja tenim la política per devant de tot).
També he sapigut que ja teníen aparaulat el futur técnic per estructurar una Direcció Esportiva, profesional i de contactes per tot el territori catalá. (el que tots estimem i que anys fa ja había estat a la casa).
I ara, a corre cuita, l'actual President, ben "apoyat" pel Consistori i la Fundació, així s'ha assegura els diners, han buscat una sortida d'emergéncia, per tirar endavant un projecte que ha estat calamitós a nivell económic, social i esportiu.
No tinc res en contra d'uns ni dels altres, peró crec que es perd una bona ocasió, per definir un club amb noves idees, amb experiéncia, i amb molte il.lusió.
Així ho han volgut, i així será.
Jo ja no espero res mes d'aquest club, dons son molts anys d'aventures amb inexperts que solsament volen el seu prestigi a través d'una Presidéncia, i si no, NO ho puc entendre, per molt que diguin que els hi coste tants diners: ES QUE LI HAN OBLIGAT A SER DIRECTIU O CONSELLER ? O es que potser hi han altres interessos ?
Aquesta es la meva opinió d'un soci que potser veu les coses de forma diferent, o no, peró que hem veig amb l'obligació de fer.ho públic.
Visca el C.E. Sabadell F. C.