Autor Tema: Hooligans Vallès  (Llegit 57529 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
Re: DENUNCIA DEL HOOLIGANS VALLÈS!!!!!
« Respondre #100 el: 04 de Maig de 2006, 14:21:37 pm »
em sembla molt malament.... amb els hools ompliriem altre autocar!!!
per cert, que vol dir aixo de soci acreditat??
que jo soc soci desde fa 20 anys eh

Amb "soci acreditat" em refereixo al que van fer en aquest forum per identificar als que vulguin preguntar a la directiva des del subforum "LA DIRECTIVA ET RESPON".
No entro en la guerra de qui és soci o qui té més antiguitat al carnet de soci, etc. A mí m'és igual, però sí que sóc soci i no vaig voler enviar les dades al Webteam per si de cas i continuo pensant que vaig fer bé.
Honor al Sabadell

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #101 el: 04 de Maig de 2006, 14:24:39 pm »
gracies a tots els que esteu d'acord!!!!!!!!!!!!!!!! gracies :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :beer2 :scut :scut :scut :scut
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #102 el: 04 de Maig de 2006, 15:04:40 pm »
weno jo dir, que e estat en els ultims dos partits animant amb el hools i la veritat es que es comporten...jo espero i desitjo que vagin a figueres i alla tots junts cantar, com ells saven...

forza sabadell! forza hooligans vallès! :scut
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #103 el: 04 de Maig de 2006, 16:47:35 pm »
Si sou uns 50 haurien de posar 1 autocar per a vosaltres unicament, la veritat es k la lieu algunes vegades, pero sou els k mes animeu. Marc el k tindrieu k procurar, els k sou gran arlekinats es intentar k no passi res ni en l'autocar ni en el camp (A figueres dubto k passi res amb la poca gent del figueres k anira xD). A veure si es soluciona el tema  ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #104 el: 04 de Maig de 2006, 18:14:53 pm »
Com ja diu algu altre akí no mextranya que ho facin, però tp m'ho esperava que ho fessin. Jo crec que si voleu que us facin un autocar per a vosaltres sols haurieu de donar algun tipus de garantia de que no passarà res. Tots sabem les coses que passaven abans i les coses que han passat dins i fora del nostre estadi. Si assegureu que no passarà res... no us importaria doncs identificaros  i donar les vostres dades per si passa alguna cosa no? O si? Per molt que 2 o 3 doneu la cara pq no passi res doncs em sembla a mi q sou molts més i a vegades es dificil controlar-ho tot... No sé, potser seria qüestió de parlar-ho bé amb algú de la directiva donant algun tipus de garantia de que no passaran segons kines coses i, si arribessin a passar, que acatarieu les conseqüencies.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #105 el: 04 de Maig de 2006, 18:19:46 pm »
No dubteu ke HHVV stara present a Figueres.De fet , no teniem previst anar amb els autocars del club , a sigut el mark a titol personal ke ho ha demanat. Jo ja m'imaginava akesta negativa , més ke res per venjança , pk HHVV vem comandar els crits contra la directiva a la porta el dia del Hospi. En fi , ens espabilarem com sempren hem fet , o no recordeu a Novelda??? No ens van deixar anar amb els autocars del club i vem haver d ferne un pel nostre conte.
Ke això no ens distregui d l'objectiu , a Figueres tots junts a animar!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #106 el: 04 de Maig de 2006, 18:28:04 pm »
Bé, a mi em sembla un tracte injust envers uns socis del Sabadell que paguen, com tots fem, el seu carnet.

Res més a dir.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #107 el: 04 de Maig de 2006, 18:37:02 pm »
Això es evident. Jo per exemple , ke fa + d 15 anys ke sok soci  , i gairebe 20 ke vaig al camp , i no tinc cap falta disciplinaria al club podria hasta denunciar-los , po no u faré pk em fa mandra  , no val la pena i sobretot pk jo SI KE SOK dl Sabadell i no li faré mal , no kom l'Albert Tomàs i el Larrossa , ke fa cuatre dies ke stan al club i ja tenen dret a prohibir coses a socis kom nosaltres...En fi , TOTS A FIGUERES!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #108 el: 04 de Maig de 2006, 18:40:08 pm »
Bé, a mi em sembla un tracte injust envers uns socis del Sabadell que paguen, com tots fem, el seu carnet.
Res més a dir.
Una cosa mutio... que siguin de la peña no vol dir q tots siguin socis del sabadell eh? Per lo tant s'hauran d'identificar d'alguna manera dic jo... Jo no sé si prendran dades a la gent o q... com va això? Us demanen alguna cosa per apuntar-vos a l'autocar o q? (ho pregunto en general) ;)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #109 el: 04 de Maig de 2006, 18:48:14 pm »
si, demanen nom i cognoms, i el numero de telefon... :ok :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat ericvilana92

• Infantil
  • Missatges: 126
« Respondre #110 el: 04 de Maig de 2006, 19:07:13 pm »
hoime,tampoc es kuestio kels posin a un altre autokar,** *** ***** xD(es broma eee)
nose son persones normals,no tenen tampoc xk anar apartades,si total,es normal k fagin 4 crits al autokar,o k tirin les pipes al terra o coses aixins,es lu mes nurmal,y crec ke aixo k fan nosa d fer:S
« Darrera modificació: 10 de Maig de 2006, 16:54:23 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #111 el: 04 de Maig de 2006, 19:11:29 pm »
El club debería tener fichados a los 3 o 4 conflictivos. Creo que meter a todos en el mismo saco es un error. Opino como birri, tendrían que negociar alguna solucion porque si se quieren buscar se encuentran soluciones.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #112 el: 04 de Maig de 2006, 19:42:08 pm »
Doncs jo ho veig un assumpte molt clar. Autocars gratis pels aficionats que es volen desplaçar a Figueres. Això se'ns va dir. Què passa que els Hools no son aficionats??
Per altra banda, en un autocar que va a un partit de futbol sempre hi ha algu que fa el burru mes del compte. Jo recordo la tornada de Novelda classificats pel play-off que cantant cantant ens vem engrescar tant que la vem acabar emprenent amb el conductor que ens va haver de cridar latencio varies vegades... i no venia cap hool... eres tots aficionats de general, per dir-ho així (pistolero... pistolero... jajaj).
Ho trobo una injustícia. A més els Hools, amb menor o major nombre sempre segueixen l'equip i animen sempre... son els que se'ls sent més!!

VOLEM ELS HOOLS A FIGUERES AMB AUTOCAR GRATUIT!!!!

PD: El que heu de fer vosaltres es si us deixen anar, donar exemple de civisme a l'autocar i no liar-la per no donar motius a la directiva de res, pq no els te.

SALUT!!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #113 el: 04 de Maig de 2006, 19:57:19 pm »
Jo crek k si s'ha d'animar al Sabadell no s'ha de fer cap excepcio!  :disappointed:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #114 el: 04 de Maig de 2006, 20:05:18 pm »
Si un és soci, hauria de gaudir de TOTES les ventatges de soci que disfrutin els demés.

Ja sé que a HHVV sempre hi ha algun liant, però com en tots els grups, i per desgràcia un fan pagar a tots per culpa d'això.

Jo hagués fet un autocar només per els HHVV.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #115 el: 04 de Maig de 2006, 20:10:47 pm »
tots els que opineu teniu en compte una cosa, a la hora de demanar ajuda i algun cop fins i tot economica si es truca desde la directiva a aquesta penya, ELS SOCIS TENIM EL MATEIX DRET SIGUEM DE LA PENYA QUE SIGUEM,tant costa si no volen barrexar amb gent "normal" fer un autocar per aquesta penya?

perque a l'hora de pagar el carnet de soci no els diuen no et pots fer soci perque ets de la penya hhvv?

EL MEU SUPORT A LA PENYA HOOLIGANS VALLES

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #116 el: 04 de Maig de 2006, 20:13:13 pm »
Se m'acaba d'acudir:

Per què no va a recollir els tickets algu que no sigui de la penya, que no se'l relacioni amb vosaltres? I us presenteu el disabte amb els vostres tickets...

Desconnectat SaNGCuLe

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #117 el: 04 de Maig de 2006, 20:16:52 pm »
El mes facil seria ke si ompliu un autocar... pos neu a atencio al soci i dieu mira, jo, amb nom tal i kual, soci numero tal... em fai responsable del ke pasi a l'autocar i disposat a pagar si hi ha algun desperfecte...

Aixi akonseguiu:

1- Que el club no tingui res a perdre i es quedi sense arguments

2- Que els Hools vagin mes en kompte pk si algu ho ha de pagar segur ke es pensaran 2 kops les koses avanç de ferles...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #118 el: 04 de Maig de 2006, 20:21:05 pm »
El mes facil seria ke si ompliu un autocar... pos neu a atencio al soci i dieu mira, jo, amb nom tal i kual, soci numero tal... em fai responsable del ke pasi a l'autocar i disposat a pagar si hi ha algun desperfecte...

Aixi akonseguiu:

1- Que el club no tingui res a perdre i es quedi sense arguments

2- Que els Hools vagin mes en kompte pk si algu ho ha de pagar segur ke es pensaran 2 kops les koses avanç de ferles...

Això suposo que es el que ja han fet no? Per aixo es queixen...

Desconnectat SaNGCuLe

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 22
« Respondre #119 el: 04 de Maig de 2006, 20:25:32 pm »
doncs llavors si ke no entenk kin es el problema...  :ko