Autor Tema: Hooligans Vallès  (Llegit 57535 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
  • Gènere: Masculí
Re: ARA TAMBÉ SÓN ELS HOOLIGANS???
« Respondre #160 el: 09 de Octubre de 2006, 13:11:12 pm »
esteu fent un gra massa de tot el q ha passat a Manresa hem sembla.......
-tema invasió de camp doncs és una cosa totalment normal sempre i quan sigui per a felicitar als nostres jugadors pel gol aconseguit.... del contrari si no volen q passi q possin més seguretat, q això no o fem pas a cada gol a la NCA... ( diferent seria q la invasió de camp fos per a agredir a jugadors contraris o a l'arbitre...)
- i tema objecte que a impactat al cap d'un treballador del Manresa doncs penso  q haurà sigut un accident, i qui ho ha llençat segurament no pensava q portaria aquestes conseqüències, hauran sigut actes produits pels nervis q ens porten aquests arbitratges "anormals" de Tercera i q només estan provocant follon als estadis... ara està clar q em d'evitar q passin coses així i q no em de tirar objectes q puguin fer mal ni a la NCA ni a cap estadi... ara ve no crec q siguem la única afició del món q un cop a la vida a obert una cella amb alguna caiguda d'objectes. això a passat a tots els camps. PERO QUE NO ES REPETEIXI!!!  espero q a Manresa ens recordin per la gran afició q tenim i els 600 que hi han anat i no només per l'accident q hi ha hagut.
Puedo entender que tal y como transcurrio el partido, cuando se mete el gol en el tiempo de descuento la gente con nervios contenidos salte a abrazar a los jugadores, eso no es algo tan censurable, el arbitro hubiera mandado el desalojo y poco mas se puede hacer, como ocurrio, que ya estaba cumplido el tiempo y se pito el final del partido.
Lo que es inadmisible es que una persona que va al campo, ya sea del manresa, del sabadell o del equipo que sea, y ya vaya a ver el partido o a trabajar para su club, salga del campo con una brecha producida por un latazo o botellazo. La persona que tiro la botella o lata (a mi juicio una lata) quizas no quiso darle a esa persona, pero si queria darle a alguien, si no no la hubiera tirado. Estoy de acuerdo en que hay que hacerse notar para que los arbritros no se rian de nosotros, pero no agredir a nadie.
Con opiniones como la tuya vamos listos.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #161 el: 09 de Octubre de 2006, 13:39:58 pm »
esteu fent un gra massa de tot el q ha passat a Manresa hem sembla.......
-tema invasió de camp doncs és una cosa totalment normal sempre i quan sigui per a felicitar als nostres jugadors pel gol aconseguit.... del contrari si no volen q passi q possin més seguretat, q això no o fem pas a cada gol a la NCA... ( diferent seria q la invasió de camp fos per a agredir a jugadors contraris o a l'arbitre...)
- i tema objecte que a impactat al cap d'un treballador del Manresa doncs penso  q haurà sigut un accident, i qui ho ha llençat segurament no pensava q portaria aquestes conseqüències, hauran sigut actes produits pels nervis q ens porten aquests arbitratges "anormals" de Tercera i q només estan provocant follon als estadis... ara està clar q em d'evitar q passin coses així i q no em de tirar objectes q puguin fer mal ni a la NCA ni a cap estadi... ara ve no crec q siguem la única afició del món q un cop a la vida a obert una cella amb alguna caiguda d'objectes. això a passat a tots els camps. PERO QUE NO ES REPETEIXI!!!  espero q a Manresa ens recordin per la gran afició q tenim i els 600 que hi han anat i no només per l'accident q hi ha hagut.
Puedo entender que tal y como transcurrio el partido, cuando se mete el gol en el tiempo de descuento la gente con nervios contenidos salte a abrazar a los jugadores, eso no es algo tan censurable, el arbitro hubiera mandado el desalojo y poco mas se puede hacer, como ocurrio, que ya estaba cumplido el tiempo y se pito el final del partido.
Lo que es inadmisible es que una persona que va al campo, ya sea del manresa, del sabadell o del equipo que sea, y ya vaya a ver el partido o a trabajar para su club, salga del campo con una brecha producida por un latazo o botellazo. La persona que tiro la botella o lata (a mi juicio una lata) quizas no quiso darle a esa persona, pero si queria darle a alguien, si no no la hubiera tirado. Estoy de acuerdo en que hay que hacerse notar para que los arbritros no se rian de nosotros, pero no agredir a nadie.
Con opiniones como la tuya vamos listos.

100% DE ACUERDO !!! Mas claro el agua. Es q si no kieres hacer daño ya no la tiras. Q le pasaria por la cabeza a esa persona ?
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #162 el: 09 de Octubre de 2006, 15:12:09 pm »
paraules del delegat del manresa a la seva web. Encara simpatitza amb el sabadell. Una vegada més disculpes i un altre vegada perdó però es que entre un grup de 500-600 persones sempre hi ha un grup de energumens que no es poden controlar.
Jo el que em pregunto és on estaven els mossos d´esquadra.? Qualsevol dia pot pasar una cosa pitjor. Perque a Manresa la seva afició va ser educada però podria pasar qualsevol cosa.
No es podien destinar uns mossos d´esquadra sabent que vindria molta gent? Jo vaig veure 5-6 mossos d´esquadra menjant tranquilament al restaurant que vaig anar a dinar i no semblava que tinguesin presa. A mi em sembla que no s´ha de ser un lumbreres per pensar que es necesitava una dotació policial. A vegades no sé pq paguem els nostrees impostos.
A veure si no torna a pasar res semblant i demostrem que som la millor afició de Catalunya. Ojalá no es torni a repetir i poguem anar a tots els camps a animar i no a a donar tan mala imatge del nostre equip i ciutat. Aquest senyor es un exemple d´educació i esportivitat, i és el que ha rebut. Si us plau que no torni a pasar mai mé
*** Notícies ***
(9 OCTUBRE) NOTA DEL REDACTOR

Antes que nada, quisiera agradecer a la plantilla y técnicos del primer equipo del Cd’E Manresa su interés por mi al acabar el Manresa-Sabadell. También a la persona del Cd’E Sabadell que me acompañó al vestuario, junto a Ferrán Puig (el preparador físico), y que no recuerdo si era un jugador o un auxiliar; gracias por acompañarme en unos momentos de dolor, de confusión y de rabia. Gracias también al resto de directivos que se interesaron por mí y, sobre todo, a Arcadi Prat. Gracias porque fue quien me llevó y acompañó al Hospital General de Manresa y estuvo en todo momento a mi lado. Incluso, aún tuvimos tiempo de, a pesar de las circunstancias, echarnos unas risas. También se ha recibido un e-mail en el correo del club de Ignasi Calbet, de Sabadell, al que le agradezco su interés y sus palabras. Igualmente, hago extensiva mi gratitud a todos los foreros de la web del Cd’E Sabadell FC que, como los anteriormente citados, han mostrado su interés por mi situación personal. Para acabar este punto, decir que una vez atendido en el Hospital General de Manresa, salí con un parche en la frente y con seis puntos de más, que esta mañana los acabo de pasar por FAX a la Federación Catalana de Futbol a favor del Cd’E Manresa; por lo que ¡¡ya vamos líderes!! (a pesar de todo, que nunca falte el humor).

Como segundo punto, entrando ya en los hechos que ocurrieron al finalizar el partido y que acabaron con las incidencias que ya todos sabéis, no voy a entrar al trapo y no voy a caer en el error de hacer sangre (nunca mejor dicho) de lo que personalmente me ocurrió. No voy a caer en el error de satanizar, ni sacrificar a la afición del Sabadell por uno, seis o una docena de impresentables. 103 años de historia no los empañan ni el que me lanzó el bote, ni el niñato que saltó la valla con un cubo de basura en las manos con la intención de no se qué, ni los otros más niñatos aún (y otros no tan niñatos) que antes de los hechos acaecidos la tomaron con el técnico local José Antonio Montes acordándose de su santa madre. Un técnico que, dicho sea de paso, es hijo de Sabadell y vistió la elástica arlequinada en su época de jugador; y que seguramente lleva al club de su ciudad más adentro que algunos de los allí presentes. Antes del partido, durante la semana, alabé a una afición que, a pesar del palo del descenso al pozo de la 3ª División, no ha abandonado a su club y sigue desempeñando la función del jugador número 12. El “nunca caminarás solo” no es sólo propiedad del Liverpool o del Celtic de Glasgow, el Cd’E Sabadell FC, como entidad, puede estar orgulloso de tener una afición que no solamente se sube al carro de la victoria; como está demostrando, no ha abandonado al equipo y caminará con ellos hasta la liguilla de ascenso. De verdad, sentí sana envidia de ver a cerca de 500 tipos invadiendo las gradas del Congost. En definitiva, me creo en el deber de no manchar, aprovechándome de esta humilde tribuna, la historia de un club y de una afición por culpa de unos gamberros. Y no es hipocresía barata; así lo siento, así lo escribo.

Por último, qué decir del agresor del bote. Escriben algunos foreros de la web del Sabadell que debería salir, dar la cara y pedir perdón. Él sabrá lo que tiene que hacer, pero, si públicamente quisiera disculparse, nunca las aceptaría si antes no lo hiciera, igualmente, con el trío arbitral, con el delegado local y con los integrantes de las plantillas del Manresa y del Sabadell que había por allí; porque el bote podía haber impactado en cualquiera de ellos. El bote, está claro, iba dirigido al árbitro, pero yo tuve la mala suerte de estar allí y recibir el impacto. Podría haberme quedado en el palco, en donde me encontraba poco antes del final, pero intuía que podía pasar algo. Y ante la ausencia, como siempre, de las fuerzas de seguridad, los directivos nos convertimos en improvisadas fuerzas del orden. Cumplí con mi obligación y salí perjudicado: tengo que estar unos días de baja en el trabajo y lo más seguro es que los pantalones y la chaqueta los deba lanzar al río Cardener porque las manchas de sangre tienen mala solución. Pero, “no hay mal que por bien no venga” y, si esto sirve para que lo que ocurrió ayer no vuelva a suceder, doy por bien empleado el tirar los pantalones al río. Un saludo a todos y ¡visca el Manresa! y ¡visca el Sabadell!

José Antonio Sánchez Escribano.
Imprimir
   Tornar
« Darrera modificació: 09 de Octubre de 2006, 15:25:40 pm per hicks »

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #163 el: 09 de Octubre de 2006, 15:27:25 pm »
Aquest delegat del Manresa és tot un senyor crec que la directiva del Sabadell hauria de fer alguna cosa i en nom del president disculparse per l'energumen que va tirar la llauna i com ja ha dit algun company si algu sap qui va ser que ho digui publicament

VISCA EL SABADELL

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #164 el: 09 de Octubre de 2006, 15:50:28 pm »
Llegint les paraules dels SENYOR (amb majuscules per que quedi recalcat) cap de premsa de C.E.Manresa, només queda demanar-li disculpes i agrair la seva lliçó do bonhomia i de fair play. Fa anys eram nosaltres qui donavem aquests lliçons (fins i tot tenim una medalla de l'UNESCO a tal efecte), Ara les hem de rebre amb la cara baixada.

Començo esta més que fart. Abans eran respectats per tot Espanya com una entitat senyora i la afició encara més, i els ultims temps per tot el contrari. Tots tenim la culpa, uns per les seves accions i els altres per mirar cap una altra banda. Aquests que tan perjudiquen al nostres, es seuen al costat nostres a la creu alta. No dic que ara ens hi haguem d'enfrontar els uls amb els altres però si fer ben palesa la nostra desaprovació.
SANGUI

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #165 el: 09 de Octubre de 2006, 16:39:43 pm »
 :clap :clap :clap :clap :clap un 10 per akest senyor, akestes paraules ens han de fer reflexionar i que no torni a passar mai mes.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat ARLEQUINADA2003

• Infantil
  • Missatges: 131
  • Gènere: Femení
« Respondre #166 el: 09 de Octubre de 2006, 17:01:41 pm »
Espero que no vuelva a pasar lo del Manresa es una vergüenza ke tengamos algunos seguidores si es ke se les pueden llamar seguidores porke para mi no lo son uno va a dar animos a tu ekipo pero nunca a insultar y mucho menos tirar cosas en el campo  :Hecho_polvo: :ko
ROSA Mª
Visca El Sabadell i visca Catalunya

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #167 el: 09 de Octubre de 2006, 17:12:24 pm »
Aquest home es mereix una obació kuan vingui el Manresa al nostre camp :) Si de per si feia anys k era un club k hem queia be ara mes!!! Per cert nose si algu ho ha comentat que lleig el vestit del centenari amb lo wapo k es el seu original y sobretot que lletjos els pantalons i els porters :S

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #168 el: 09 de Octubre de 2006, 17:15:52 pm »
mmm bravo por este hombre, espero que te recuperes pronto...

un apunte cuando dice esto:

"esta mañana los acabo de pasar por FAX a la Federación Catalana de Futbol a favor del Cd’E Manresa; por lo que ¡¡ya vamos líderes!! (a pesar de todo, que nunca falte el humor)."

nos kitan el punto? i al manresa le dan los 3??? :o

Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Imatges al 3/24 del partit de manresa
« Respondre #169 el: 09 de Octubre de 2006, 17:18:43 pm »
si me an comentado que el las noticias de tv3 de este mediodia(no en el telenoticies comarca no) han comentado que la aficion del sabadell la lio en manresa...nadie se acuerda de lo del camp nou? contra el madrid? o lo de las "celebraciones" de la copa deuropa???

SIN COMENTARIOS! :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #170 el: 09 de Octubre de 2006, 17:19:03 pm »
 :clap  :clap  :clap  :clap no hi ha paraules per descriure el comunicat d'aquest bon home....  :clap  :clap  :clap  :clap

EL que em sembla molt trist que encara que siguin partits de 3a i/o categories molt més inferiors no hi hagi ni un trist agent de la policía o algun oficial de la seguretat... :ko
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #171 el: 09 de Octubre de 2006, 17:19:31 pm »
mmm bravo por este hombre, espero que te recuperes pronto...

un apunte cuando dice esto:

"esta mañana los acabo de pasar por FAX a la Federación Catalana de Futbol a favor del Cd’E Manresa; por lo que ¡¡ya vamos líderes!! (a pesar de todo, que nunca falte el humor)."
nos kitan el punto? i al manresa le dan los 3??? :o

Creo que se refiere, y lo dice en tono de broma, que con los PUNTOS (de sutura), que le han puesto, sumados a los que ya tienen, se ponen líderes...  Entiendes?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #172 el: 09 de Octubre de 2006, 17:29:47 pm »
Estic segur q la directiva del CE Sabadell sabrà estar a l'altura del q ha passat... espero q a hores d'ara ja s'hagin demanat disculpes.

Vaig tornar molt dolgut pel q havia succeït a Manresa. Els del Congost són el meu segon equip de la categoria... ja q m'uneix una gran amistat amb un periodista manresà, per cert amic del senyor Sánchez Escribano.

El pròxim 18 de febrer tb espero q ningú s'oblidi d'ovacionar a aquest bon home, q ens ha donat una llicó a tots plegats.

Em permetré una llicència... i demanar als webmaster q no estaria gens malament penjar les paraules del senyor Sánchez Escribano a la web del Sabadell durant uns dies. No crec q sigui necessari enviar un mail a tots els registrats, però de debò m'ha semblat una gran lliçó exemplar cap a la nostra afició. Una afició amb moltes virtuts, però q mai ha de recòrrer a cap exercici de violència.

Visca el Centre d'Esports Sabadell.... i Visca el Centre d'Esports Manresa!!

Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #173 el: 09 de Octubre de 2006, 17:37:37 pm »
desde luego a este GRAN SEÑOR se le deberia hacer algo cuando el Manresa aterrize en la nova creu alta  lo repito un gran señor :clap :clap :clap
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat Unicorn

• Aleví
  • Missatges: 39
    • Banya Arlequinada
QUINA VERGONYA!!! Fins i tot pel TN han sortit les imatges, quina tristesa...
« Respondre #174 el: 09 de Octubre de 2006, 17:44:19 pm »
QUINA VERGONYA   :-[ l'espectacle ofert ahir per uns quants energúmens de l'afició arlequinada, no vaig ser a Manresa perquè vaig assistir al partit del Camp Nou entre Catalunya i Euskadi i em vaig alegrar per l'empat aconseguit pel Sabadell en un camp difícil quan ho vaig sentir per la ràdio.
El què no em podia imaginar és que s'hagués ofert aquesta imatge lamentable i impresentable per aficionats del Sabadell, primer quan ho he llegit al diari El 9 i després en veure les imatges pel TN Migdia de TV3, sí, si el què es volia era sortir per la tele s'ha aconseguit però amb quina imatge, quina vergonya!
Un equip amb 103 anys d'història, amb un passat gloriós i un gruix d'afició increïble en haver vist aquests incidents m'ha caigut l'ànima al terra, no m'ho podia creure... i aquest cop per les imatges no eren els Hooligans sinó que eren persones que es creuen més respectables i que es col·loquen al lateral però que vistes les imatges només se m'acudeix el qualificatiu d'energúmens.
Senyors, vostès creuen que han d'invadir el camp per empatar un partit al camp del Manresa en la sisena jornada de Tercera Divisió? i després ens en riem dels aficionats del Barça per invadir el camp quan van quedar quarts l'any de la xilena del Rivaldo al València?
Però el llançament d'objectes ha estat massa, no només ha estat la llauna o l'ampolla que ha impactat al cap del delegat del Manresa, és que en van caure molts més!
Us imagineu que una afició visitant a la NCA fes això? com els qualificaríem?
I si us plau, no em vingueu amb les excuses que si l'àrbitre això, que si un jugador allò, o és que no som persones civilitzades i el futbol és un esport?
També he llegit que hi van haver càntics insultant el Manresa i el seu entrenador (quan va ser un jugador decisiu del Sabadell l'any de l'ascens a 2a B!), això ja és el súmmum, és vil i mesquí. És a dir, ens posem amb clubs modestos i després ens queixem del tracte que ens donen els del Barça  i el Madrid?
No ho sé, jo crec que és per reflexionar-hi seriosament perquè aquests fets no es poden consentir i l'únic que fan és embrutar la imatge d'un club que no es mereix tenir energúmens així.
Espero que la directiva demani excuses públiques al Manresa i tregui la cara per aquests personatges que no es dignaran a treure-la ells o que donaran mil excuses.
Quina lliçó de "señorío" el comunicat del delegat del Manresa! Chapeau!
A veure si n'aprenem perquè esteu fent un mal inclalculable al nostre estimat Sabadell...

VISCA EL C.E. SABADELL I VISCA CATALUNYA!!!  :scut  :bandera

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #175 el: 09 de Octubre de 2006, 17:57:07 pm »
Nos han dado un repaso de señorío y deportividad. La carta desprende una honradez y sentimiento brutal, y creo que debe hacernos reflexionar forzosamente. Y creo que tampoco debe servir como excusa la poca presencia policial porque creo que no debiéramos necesitar a nadie para que nos vigile. Personalmente creo que sería muy vergonzoso tener que ir por los campos de catalunya vigilados por las fuerzas de seguridad. Además, ya sabemos que si se diera esa circunstancia, más de uno criticaría la exagerada presencia policial. Entonces en que quedamos, nos deben vigilar o no? Creo que ya somos bastante mayorcitos para sabernos comportar.

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
Re: QUINA VERGONYA!!! Fins i tot pel TN han sortit les imatges, quina tristesa...
« Respondre #176 el: 09 de Octubre de 2006, 17:57:34 pm »
ya esta bien no podemos hacer eso somos una aficion ejemplar y ahier por quatro personas ensuciemos nuestra imagen. al que le abrieron la ceja llevava toda la semana en la web del manresa ablando bien del Sabadell de nuestra historia etc.
I ahora mira con lo bien que ablava de nosotros
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: QUINA VERGONYA!!! Fins i tot pel TN han sortit les imatges, quina tristesa...
« Respondre #177 el: 09 de Octubre de 2006, 17:59:02 pm »
Estic d'acord amb tu, però trobo absolutament INJUST el tracte que ens dispensa TV3 en aquest aspecte.
Els fets d'ahir a Manresa són força greus, però aixo passa CADA cap de setmana a MOLTS camps de regional i territorial catalana. Inavisons de camp, llençament d'objectes i coses pitjors. Perque nosaltres sortim i ells no  :icon_question: Imagino que és perque en tenen imatges, però les coses bones tampoc es diuen.  :ko
I torno a dir, que això no és CAP excusa per ningú. Hem comès un error com afició i prou. Aprenem, no ho tornem a fer i ja està.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #178 el: 09 de Octubre de 2006, 18:03:23 pm »
aquest senyor q li van obrir la cella portava tota la seman parlant per la web del manresa parlant be del sabadell que era uns dels millors equips de l afició de la historia etc ara que pensara de nosaltres...
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: Imatges al 3/24 del partit de manresa
« Respondre #179 el: 09 de Octubre de 2006, 18:13:43 pm »
si me an comentado que el las noticias de tv3 de este mediodia(no en el telenoticies comarca no) han comentado que la aficion del sabadell la lio en manresa...nadie se acuerda de lo del camp nou? contra el madrid? o lo de las "celebraciones" de la copa deuropa???

SIN COMENTARIOS! :ko
Qué c*** importa lo que hicieron los demás, tb me acuerdo yo de cuando pegaron a reina en el bernabeu pero no viene al caso. El caso es que los q salimos perjudicados somos nosotros por culpa de unos impresentables. No puede volver a pasar lo q sucedió en manresa y punto, no hay q darle más vueltas. Por cierto... kienes eran esos "conocidos" que salieron por la teley ké hacían? Más q nada siento curiosidad bend, pq no sé si lo dices pq esos conocidos hacían algo "malo" o simplemente salen ahí por la tele  y ya sta ;)