Autor Tema: Hooligans Vallès  (Llegit 57537 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: QUINA VERGONYA!!! Fins i tot pel TN han sortit les imatges, quina tristesa...
« Respondre #180 el: 09 de Octubre de 2006, 18:24:12 pm »
Encara estic intentan recordar els cantics que dieu pq no menrecordo... deu ser que encara tinc grabada la imatge de la gent de manresa celebrant el seu gol fent-nos butifarres i això no em deixa pensar.

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
Re: ARA TAMBÉ SÓN ELS HOOLIGANS???
« Respondre #181 el: 09 de Octubre de 2006, 18:31:37 pm »
Molt bé si senyor el que ha dit no ho diria qualsevol despres de que li haguesin fet un tall de sis punts.
Ara em de reflexionar i sobretot això en una afició com la nostra no pot tornar ha succeir
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
Re: Imatges al 3/24 del partit de manresa
« Respondre #182 el: 09 de Octubre de 2006, 18:32:42 pm »
A ver.... no hagamos demagogia, por favor!

Que es un acto lamentable?, de acuerdo! Que no tendria que haber pasado?, de acuerdo!  Que espero que no se vuelva a producir? de acuerdo!

Pero señores, es lo UNICO que pasó!!   Muy grave, si, pero LO UNICO.

Esta vez almenos, ni los "famosos" cánticos, ni insultos, ni provocaciones, na de na.. Todo bien, dentro de lo normal durante el partido, se desmadró un poquito con lo de la "invasión" de campo. Pongo invasión entre paréntesi, porque no eran (eramos) mas de 10 o 15 chavales, eh. A partir de ahi, por los nervios de la situación, cosa normal, que incluso nuestro mister se puso como se puso, fuimos algunos cerca de donde se marchaba el trio arbitral y algun que otro jugador del equipo rival que se puso un poco borde para decirles, solo decirles cuatro cosas. Entonces sucedió lo que sucedió. Pero repito, fue un caso TOTALMENTE AISLADO. No es como para reproducir en todas las televisiones nacionales ni mucho menos. Vamos creo yo. Cosas peores se ven todas las semanas, todas. Sin ir mas lejos, no muy lejos de aqui en el barrio de La Romanica sucedió algo parecido, y hay muchos testigos, y no por eso saldrá en todas las Tv y la gente se iria a casa y tan tranquilos.

Señores que esto no es la guerra ni nada por el estilo. Que no vuelva a pasar, pero pasar página y punto. Y pensar ya en el Balaguer...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #183 el: 09 de Octubre de 2006, 18:33:04 pm »
Potser en comptes de portar els castellers de sabadell hauriem de portar primer akest home al camp per fer-li un homenatge. A veure si es recupera aviat ;)

PD: resistencia... et costa eh? et costa!  :laugh:

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #184 el: 09 de Octubre de 2006, 18:39:37 pm »
Jo estava ahir molt aprop d la escena i no acabo d'entendre pk va passar allo.Del no res es va montar una escena força ridicula. El millor que podeu fer es passar pagina i no passarse amb el sentiment d culpabilitat , son coses ke passen al futbol.

Jo no tenia ganes d perdre a Manresa , per això vaig respirar molt fort kuan un nou miracle ens va fer salvar els mobles , però d'aki a saltar al camp kom si haguessim aconseguit l'ascens , no se.... Em preocupen els errors que stic veient , errors ke tenim mesos per arreglar , po ke si no u fessim , ens costarien l'ascens al maig , kuan realment començi la veritable temporada d'akest Sabadell

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #185 el: 09 de Octubre de 2006, 18:42:13 pm »
mmm bravo por este hombre, espero que te recuperes pronto...

un apunte cuando dice esto:

"esta mañana los acabo de pasar por FAX a la Federación Catalana de Futbol a favor del Cd’E Manresa; por lo que ¡¡ya vamos líderes!! (a pesar de todo, que nunca falte el humor)."
nos kitan el punto? i al manresa le dan los 3??? :o

Creo que se refiere, y lo dice en tono de broma, que con los PUNTOS (de sutura), que le han puesto, sumados a los que ya tienen, se ponen líderes...  Entiendes?

OK grácias murciano...

Birri  :****
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: Imatges al 3/24 del partit de manresa
« Respondre #186 el: 09 de Octubre de 2006, 18:57:32 pm »
No en fem un gra massa ,jo vaig sta aprop d la situació , i a part dels insults al tunel d vestidor tipiks a l'arbitre i algun jugador del Manresa  , lo unik realment greu d tot  son els presumptes insults al Montes (tonteria enorme i ke jo no vaig veure) , i l'objecte ke impacta al pobre home delegat del Manresa  , ke aixo si ke es força greu i tb desafortunat , ja ke crek ke malgrat no u vaig veure , stic segur ke un fet aixi va ser sense voler pk el pobre home ke va rebre no havia fet res , no tindria sentit

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #187 el: 09 de Octubre de 2006, 19:25:36 pm »
Jo ahir no vaik pode esta al kamp pero per ho ke eu explikat per aki no entenk enkara perke es va saltar al kamp ni tampok perke algu va pode llençar un objecte tan perillós kom 1a llauna..  :ko

I akest senyor del manresa donarli les gracies perke despres de lu ke a viskut akestes dareres ores dir aixo molt pokes persones u agesin dit axi ke nomes em keda aplaudirlu  :clap   :clap  :clap i kom eu dit per aki, kuan vingi el Manresa a la NCA se l'hauria de donarli algun record del club al mig del camp

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #188 el: 09 de Octubre de 2006, 19:57:59 pm »
NO TINC PARAULES

simplement impresionant, lo de aquest SENYOR, en majuscules com alguns ja heu dit.

men faig creu que despres del que va pasar, encara tingui al sabadell en un pedestal...
y gracies, per no generalitzar... en aquest forum queda demostrat que la gent que va fer alló, son MINORIA, i que tenen una poca vergonya impresionant i que no es mereixen ser del sabadell
NO HO MEREIXEN

nomes puc donarli las gracies desde aqui, ja que el forum de la web del manresa no funciona, i desitjarli una rapida recuperacio, i convidarlo a venir a la NVCA en el sabadell - manresa, tindra totes les portes obertes, y jo, si ve, i me n' assebento el penso ovacionar

perque ya coses que no es poden expresar en paraules, gracies un cop mes

y respecte a els ENERGUMENS de TV3, nomes dirlis que, el dia de la caminada a terrassa no vai veure pas que sortisim pel telenoticies migdia no?

tenen una cara impresionant

si tv3 es catalunya, apaga i vamonos

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #189 el: 09 de Octubre de 2006, 20:30:57 pm »
Asi no se puede ir por los campos de futbol. :ko

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #190 el: 09 de Octubre de 2006, 20:34:53 pm »
bueno tampoco puedes responasivizar a una aficion de 500 personas por un vandalo que tira una lata. no metamos a todos en el saco por favor  >:(
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #191 el: 09 de Octubre de 2006, 20:38:53 pm »
proposo ferli arribar emails, cartes, etc... al cap depremsa de manresa per demostrarli tot el nostre soport, si algu troba algun mail o alguna manera deposarse en contacte tant am ell personalment com am el manresa, ke ho digui, jo li demanare disculpes pels actes "(¿d'un dels nostres..?)"

ah, i referent a la nota del club (seccio ultima hora) criticar un parell de coses:

El Centre d’esports Sabadell lamenta profundament els fets que van passar aquest diumenge... --------> considero ke auria de canviar la paraula lamenta per "condemna"

...Per altra banda indicar que des del club es farà tot el possible perquè això no torni a passar i es prendran les mesures oportunes que s’hagin de prendre en aquest cas i amb les persones que calguin....

Persenalment crec ke en comptes dakestes ambigüetats, hauria de dir ke intentara identificar al "llençador" i que minim, donara les dades al CE Manresa per que actui com cregui oportú....

« Darrera modificació: 09 de Octubre de 2006, 20:44:41 pm per Bend »

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #192 el: 09 de Octubre de 2006, 20:50:37 pm »
Aquest matí ho he vist al DS... i o veig lleig ( per alguns ) :ko .. Esta bé celebrar el Gol amb més entussiasme que altres cops, ja que és al minut 94, pel que ens ha fotut, l'arbitre.... però no es pot perdre els nervis... Saltar al estadi :ko I encara més.... Tirar objectes a algu del Manresa...  :ko  :ko  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #193 el: 09 de Octubre de 2006, 21:58:01 pm »
Primer que res en un altre post ja he denunciat l'energumen que va tirar la llauna i alla mateix al camp tambe vaig dir que no em va semblar Be que la gent saltes al camp, Però el que és una vergonay és que Tvfar$a nomes parli del Sabadell en aquests casos i en el Telenoticies Migdia

P*** TV3

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #194 el: 09 de Octubre de 2006, 22:01:14 pm »
aqui us poso el escrit del delegat del manresa per qui no l´hagui mirat a la seva web. desde a qui li desitgo una recuperacio rapida i dirli que ha donat una clase i un senyorio que ojalá tinguesin molta mes gent  :clap :clap :clap :oooooo: :oooooo:

Antes que nada, quisiera agradecer a la plantilla y técnicos del primer equipo del Cd’E Manresa su interés por mi al acabar el Manresa-Sabadell. También a la persona del Cd’E Sabadell que me acompañó al vestuario, junto a Ferrán Puig (el preparador físico), y que no recuerdo si era un jugador o un auxiliar; gracias por acompañarme en unos momentos de dolor, de confusión y de rabia. Gracias también al resto de directivos que se interesaron por mí y, sobre todo, a Arcadi Prat. Gracias porque fue quien me llevó y acompañó al Hospital General de Manresa y estuvo en todo momento a mi lado. Incluso, aún tuvimos tiempo de, a pesar de las circunstancias, echarnos unas risas. También se ha recibido un e-mail en el correo del club de Ignasi Calbet, de Sabadell, al que le agradezco su interés y sus palabras. Igualmente, hago extensiva mi gratitud a todos los foreros de la web del Cd’E Sabadell FC que, como los anteriormente citados, han mostrado su interés por mi situación personal. Para acabar este punto, decir que una vez atendido en el Hospital General de Manresa, salí con un parche en la frente y con seis puntos de más, que esta mañana los acabo de pasar por FAX a la Federación Catalana de Futbol a favor del Cd’E Manresa; por lo que ¡¡ya vamos líderes!! (a pesar de todo, que nunca falte el humor).

Como segundo punto, entrando ya en los hechos que ocurrieron al finalizar el partido y que acabaron con las incidencias que ya todos sabéis, no voy a entrar al trapo y no voy a caer en el error de hacer sangre (nunca mejor dicho) de lo que personalmente me ocurrió. No voy a caer en el error de satanizar, ni sacrificar a la afición del Sabadell por uno, seis o una docena de impresentables. 103 años de historia no los empañan ni el que me lanzó el bote, ni el niñato que saltó la valla con un cubo de basura en las manos con la intención de no se qué, ni los otros más niñatos aún (y otros no tan niñatos) que antes de los hechos acaecidos la tomaron con el técnico local José Antonio Montes acordándose de su santa madre. Un técnico que, dicho sea de paso, es hijo de Sabadell y vistió la elástica arlequinada en su época de jugador; y que seguramente lleva al club de su ciudad más adentro que algunos de los allí presentes. Antes del partido, durante la semana, alabé a una afición que, a pesar del palo del descenso al pozo de la 3ª División, no ha abandonado a su club y sigue desempeñando la función del jugador número 12. El “nunca caminarás solo” no es sólo propiedad del Liverpool o del Celtic de Glasgow, el Cd’E Sabadell FC, como entidad, puede estar orgulloso de tener una afición que no solamente se sube al carro de la victoria; como está demostrando, no ha abandonado al equipo y caminará con ellos hasta la liguilla de ascenso. De verdad, sentí sana envidia de ver a cerca de 500 tipos invadiendo las gradas del Congost. En definitiva, me creo en el deber de no manchar, aprovechándome de esta humilde tribuna, la historia de un club y de una afición por culpa de unos gamberros. Y no es hipocresía barata; así lo siento, así lo escribo.

Por último, qué decir del agresor del bote. Escriben algunos foreros de la web del Sabadell que debería salir, dar la cara y pedir perdón. Él sabrá lo que tiene que hacer, pero, si públicamente quisiera disculparse, nunca las aceptaría si antes no lo hiciera, igualmente, con el trío arbitral, con el delegado local y con los integrantes de las plantillas del Manresa y del Sabadell que había por allí; porque el bote podía haber impactado en cualquiera de ellos. El bote, está claro, iba dirigido al árbitro, pero yo tuve la mala suerte de estar allí y recibir el impacto. Podría haberme quedado en el palco, en donde me encontraba poco antes del final, pero intuía que podía pasar algo. Y ante la ausencia, como siempre, de las fuerzas de seguridad, los directivos nos convertimos en improvisadas fuerzas del orden. Cumplí con mi obligación y salí perjudicado: tengo que estar unos días de baja en el trabajo y lo más seguro es que los pantalones y la chaqueta los deba lanzar al río Cardener porque las manchas de sangre tienen mala solución. Pero, “no hay mal que por bien no venga” y, si esto sirve para que lo que ocurrió ayer no vuelva a suceder, doy por bien empleado el tirar los pantalones al río. Un saludo a todos y ¡visca el Manresa! y ¡visca el Sabadell!

José Antonio Sánchez Escribano.

Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat javisbdtr

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 23
  • SabadeLL Mi amiGo Ste aÑo VolverE a Star KntiGo!l!
No es un bon exemple per la resta d'aficions
« Respondre #195 el: 09 de Octubre de 2006, 22:28:41 pm »
Yo sóc aficionat del sbd. Però el q va fer l'afició del sbd de saltar al camp per celebrar el gol del Miki sense aver acabar el partit; no em va semblar bé.
Vosaltres q opineu?

tampoc el llançament d'una ampolla q va donar al cap de prensa del Manresa

La gent del forum es la miyor

c.e.sabadell!!!!!!
~ A PrimeRa, a Segona o a terCera...
Som eL SaBaDeLL ~

friend

• Visitant
« Respondre #196 el: 09 de Octubre de 2006, 22:29:17 pm »
aixo de q son liders.... no se q clasificacio veura ell... per tot lo demes un 10!! sense comentaris sobren les paraules!!  :ok :clap

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #197 el: 09 de Octubre de 2006, 22:31:07 pm »
Ei... en serio q no enteneu la conya q fa amb lo dels punts?  :no:

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #198 el: 09 de Octubre de 2006, 22:39:08 pm »
Em trec el barret, si senyor  :oooooo:

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #199 el: 09 de Octubre de 2006, 22:42:39 pm »
Xapo x él!  :clap :clap :clap :clap :clap
Espero k encontreis el e-mail o algo, y así le podemos seguir demostrando k somos la mejor afición.  ;)

Y compañeros cn lo de k van liders lo dice en coña, xk dice k kmo le han puesto 6 PUNTOS x la herida, pos entonces dice de coña k se los a enviado a la federacion y k se los sumaran al Manresa...

:beer2