He de dir que hi ha parts d'aquesta carta absolutament FALSEJADES i d'altres que les trobo força lamentables.
Priemer de tot, intentaré ser imparcial. I dir també que respecte la seva opinió, però ni molt menys la comparteixo.
Primer de tot dir, que el Sabadell NO va mereixer guanyar a Manresa. Perdre tampoc i el mes just hauria de ser un empat a 0. Domini del Sabadell si, ocasions cap. En això estic d'acord amb el que diu.
Primer, trobo intolerable que digui i titlli als jugadors del Sabadell de "tetaristes". Vaja, no cal comentar-ho oi
El Manresa es va dedicar a donar patades tot el partit. El MAnresa, el Mataró, la Rapitenca......... CAP equip deixa jugar a futbol, i la presumible inferioritat tècnica es supleix amb duresa. Ho trobo lícit. No bé, però si que és l'única manera de parar el joc. Es pot analitzar a la perfecció que si el Manresa es queda amb algun jugador menys, no hauria passat res.
Segon, en TOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OTS els camps del món el públic s'esbrava i li diu de tot a l'arbitre. No diré si ho trobo just o no, però és el que hi ha. I a la Creu Alta estem CREMATS de rebre un tractament injustíssim des de fa MOLTS anys. Pretenem que se li canti lo guapo que és
PEr favor home
Tercer, com ja he dit abans i si es miren les entrades que fan els jugadors del Manresa per la televisió, no són per tirar-se a terra a perdre el temps i tirar el públic a sobre......... més aviat perque amb tanta duresa és el mínim que pot passar.
Quart, si empatant un partit a la jornada 6 saltem al camp............ tralarí tralará........... jo no vaig saltar al camp, però trobo MOLT lògic que la alguns ho féssin. Fa molts anys que no guanyem a ningú, fa MOLTS anys que no portavem 6 jornades sense perdre, fa MOLTS anys que la gent no deixa l'equip sol i que comença a estar cremada....... Gol al minut 94, i l'acte més humà i reflex va ser saltar al camp a celebrar-ho amb els jugadors. Ei, que no dic que estigui bé, però no criminalitzem tan.
I ja per acabar, també comentar-li al jugador del Manresa que baixa i escalfa l'ambient que s'ho faci mirar. Ell també va ser un dels partíceps directes del lio que es va muntar al final del partit.
NOMÉS, per mi, va passar una cosa greu --> el llençament d'una llauna a algú que no "pinchaba ni cortaba". És un fet lamentable i que s'ha de reconèixer que és molt lleig i que s'ha de demanar disculpes com ja s'ha fet. MAI s'ha de tirar res a ningú. La violència gratuita és un fet ABSURD.
PErò em CANSA i molt tot el que s'està dient de l'afició del Sabadell. Des de TV3 s'han passat i MOLT, i els mitjans de comunicació s'estan passant massa. Va ser un fet aillat...... que torno a dir que MAI més s'hauria de repetir, però aillat.
Veiam quants camps de regional, la gent no salta al camp........... veiam en quants partits aquest cap de setmana no hi ha hagut lios al túnel de vestuaris ............
Per favor, siguem seriosos........ i als qui vam ser a Manresa, vam veure que ni molt menys va ser el que sembla per televisió.
Demanem responsablitats a qui tirés la llauna.... la resta son fets que CADA setmana succeeixen a TOTS els camps d'Espanya
NO a la desinformació ----> SI a la informació objectiva.