Autor Tema: Hooligans Vallès  (Llegit 57541 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
  • Gènere: Masculí
Re: ARA TAMBÉ SÓN ELS HOOLIGANS???
« Respondre #220 el: 10 de Octubre de 2006, 19:27:49 pm »
en respuesta al forero melo en lo que el piensa que es normal de que cuando se marque un gol hay que ir a abrazarnos a los jugadores pero en que pais vivimos no fastidies hombre si cada vez que se marca se saltara madre mia cuando se acabaria un partido y en campos de primera se hace eso? si es asi decirme en que campos a ocurrido o yo no vivo en este planeta
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #221 el: 10 de Octubre de 2006, 21:05:02 pm »
Al fil de tot aquest tema, em plau adjuntar-vos un text que hem rebut per mail i que pot ajudar a fer-nos reflexionar sobre els lamentables incidents produits a Manresa:

CARTA OBERTA A L’AFICIÓ DEL CE SABADELL

El Diumenge dia 8 d’Octubre vaig acompanyar al meu pare, soci del CE Manresa, al camp de futbol del Congost  Em va dir que venia el Sabadell, el millor equip de la categoria, i vaig decidir que era una bona ocasió per quedar-me al partit. Potser feia 20 anys que no veia un partit de futbol del Manresa i em vaig disposar a disfrutar de l’esport.

En entrar al camp, l’agradable sorpresa de veure una nodrida i sorollosa representació de l’equip visitant, que de seguida va fer sentir als de casa com si juguessin a fora. Cap problema: amb no més de 300 persones habitualment a les grades, es comentava que feia goig veure-les tan plenes.

La jugada del gol fantasma, tot just començar el partit, va ser tan ràpida que dubto molt que ningú veiés si la pilota havia entrat o no. Sembla ser que algú que hi havia a prop de la porteria (la més allunyada de l’entrada) va dir que sí que havia entrat.

A partir de llavors, cada cop que hi havia contacte físic en una jugada (fos falta o no) els jugadors del Sabadell es passaven un minut per terra retorçant-se de dolor, amb la consegüent esbroncada a l’àrbitre per part de l’afició visitant. Després de la bronca, s’aixecaven i seguien corrent com si tal cosa. Això es va repetir set o vuit vegades.

El Manresa, amb una qualitat tècnica evidentment inferior, lluitava amb el que podia contra un rival millor, però jo no vaig veure cap entrada dels jugadors del Manresa amb mala intenció. Tampoc vaig veure en tot el partit, apart del gol fantasma, ni una sola ocasió de gol clara per al Sabadell. Domini territorial, molt; jugades de gol, ni una.

Llavors, a 20 minuts del final, en pràcticament l’única jugada de contraatac del Manresa, un defensa del Sabadell fa penal, un penal que podria no haver-se pitat però que ho era. Total: 1-0 i l’afició vallesana que perd totalment els papers. Comencen els càntics de: “El campo del Congost es un patatal!” (no sé si gaires camps de 3ª tenen una gespa en tan bon estat), i altres mostres de frustració, centrades gairebé exclusivament en l’àrbitre (“Árbitro: tú eres de tercera y nosotros de primera!”). Jo no vaig veure cap botifarra d’aficionats del Manresa cap als del Sabadell, potser perquè estava a una zona amb majoria de gent gran. Es van fer alguns comentaris sarcàstics, però res que es pugués considerar una provocació.

A poc del final, un jugador del Sabadell se suma a l’expressió de frustració del seu equip amb una agressió des de terra que va veure tothom. Total: Expulsió (justa).

Al final del partit, una falta molt ben tirada i empat a 1. Invasió del camp per un gran nombre d’aficionats visitants. Després hi va haver el llançament de la llauna contra un directiu del Manresa (sembla ser que precisament una persona que s’havia passat la setmana lloant l’afició del Sabadell per Internet!), però això ho he vist per la tele, perquè a aquelles hores ja m’havia emportat el meu pare cap a la sortida.

Fins aquí la crònica del que jo vaig veure durant el partit. El motiu d’aquesta carta és motivar, ara que ja han passat uns dies, una reflexió desapassionada per part de l’afició del Sabadell que va anar al Congost:
-Si per un resultat just invadiu un camp, què passarà el dia que realment us robin un partit? L’incendiareu?

-Si empatant es va intentar agredir l’àrbitre amb llaunes i ampolles, no em vull ni imaginar què hauria passat si la falta no entra.

-En comptes de fixar-vos tant en l’àrbitre, no us haurieu de demanar per què els vostres jugadors són incapaços de fer més de dues ocasions de gol en 95 minuts contra un equip manifestament inferior?

-No els hi haurieu de dir també a aquests jugadors que en comptes de passar-se el partit per terra mirant de tirar el públic contra l’àrbitre, potser haurien de jugar una mica més a futbol?

-Si m’haguessin dit que l’afició del Sabadell és de primera veient-la abans del partit, segurament hi hauria estat d’acord. Després del que va passar, entendreu que tingui els meus dubtes. Els incidents són molt seriosos, i realment us haurieu de plantejar si voleu anar pel Món d’aquesta manera. I si hi ha radicals impresentables, se’ls avergonyeix i/o se’ls aïlla.

-A mí m’és força igual la tercera divisió de futbol (i la primera també), però suposo que per suport i per historial el Sabadell hauria de pujar, cosa que sincerament desitjo. Això sí, penso que arrel d’aquests fets us haurieu de replantejar la manera de fer-ho. Per molt que us penseu que hi teniu el dret i que sou víctimes de les circumstàncies, no tot s’hi val. Ser de primera no ho aconseguireu a base de repetir-ho, sinó actuant com a tals. Estic convençut que l’afició del Sabadell sap fer-ho.

Amb tots els respectes,
Joan Canal
DNI (proporciona dni)

Visca el CE Sabadell!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #222 el: 10 de Octubre de 2006, 21:28:40 pm »
Bé, la carta l'he trobat coherent fins el moment de fer la reflexió ja q:

1- Potser no vas veure la butifarrada que ens va fer l'afició del manresa pq potser t'estaves fixant en la nostra afició que es va kedar ben callada després del gol de penal.

2- Com tu dius potser algú va cantar "el campo del manresa es un patatal" després del vostre gol, es clar, d'alguna manera s'havia de pair la butifarrada que ens estaveu fent.

3- El camp es va invair per l'alegria del gol, no pq el resultat fos just o no (això si, després de tot el que va fer el manresa durant el partit, l'empat final va ser molt just).

4- A l'arbitre el va intentar agredir un desalmat, no pas tota l'afició del sabadell que està clar, si hagués volgut donar-li una pallissa a l'arbitre haguessin aprofitat per fer-ho quan van saltar al camp (i una cosa, el que li va llençar la llauna o ampolla o el q fos estava a la grada, no havia saltat) i no s'hagués arriesgat a intentar fer-li punteria a l'arbitre amb una ampolla.

5- Potser algun jugador nostre va exagerar una mica, però l'arbitre no va ajudar gens en tallar les jugades "brutes" del partit. Si les targetes haguessin aparegut abans no s'hagués perdut temps. Pensa que el sabadell no va pas anar a manresa a empatar, així que a ki més perjudicaven les perdues de temps era al sabadell i no pas al manresa.

6- A tota afició hi ha una ovella negra, no només a la del sabadell com a vegades s'intenta fer creure en alguns medis. Nosaltres som més, normal que per percentatge en tinguem alguna més que a altres llocs.

I per acabar dir que estic en contra de la violència i que penso q no es pot tildar de violència el saltar a un terreny de joc a celebrar un gol. L'únic acte violent el va protagonitzar akell que es va dedicar a tirar coses... De crits a un camp de futbol se'n senten a patades, dubto q sentissis a més de 2 o de 3 que diguessin a l'hora "arbitro eres de tercera y nosotros de primera", una mica difícil que una afició es posi d'acord per dir comentaris "xorres" com akests, i la veritat, mira que donar-li importància a un comentari com akest... deu ni do...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #223 el: 10 de Octubre de 2006, 21:37:03 pm »
En part de la carta estic d'acord... pero tal i com diu en Birri... no som tota l'afició sencera ki vol fer mal al del Manresa.... :no:  :beer2 Anims !!  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #224 el: 10 de Octubre de 2006, 21:43:56 pm »
Perdoneu que insisteixi... pero es que no entenc com podeu "justificar" segons quines coses...

A Sabadell, nomes s'ha saltat al camp en la darrera jornada per celebrar el final de temporada i fer-ho a la sisena jornada, i en camp contrari, per celebrar un empat (!) es de primera... regional i un acte provocatiu per l'aficio de casa... Que pasara quan ens ho facin a la NCA,  Quan saltin els 10 o 15 aficionats visitants a celebrar un gol, que pasara? ens agradara? penseu en quina reaccio tindreu i el mes important potser, que en pensareu de l'aficio rival? Ja m'inmagino els crits de "pueblerinus, pueblerinus...", oi? doncs aixo deuen estar pensant de nosaltres mes d'un ara mateix...

Que si es va saltar pq m'ho va dir un jugador, que si vaig saltar pq no hi havia policia, que si vem cantar per tornar les botifarres, que si... que si... Nosaltres, som el Sabadell i no podem actuar com si fossim crius: "Es que el tete a començat abans". Acostumeu-vos a que us provoquin, pq per algo som el gallito de la divisio i si no sabem passar olimpicament d'aquestes provocacions sense tornar-nos-hi, no ens mereixem dir-nos que som una aficio de primera.

Es el que penso. Salut.

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #225 el: 10 de Octubre de 2006, 21:44:10 pm »
He de dir que hi ha parts d'aquesta carta absolutament FALSEJADES i d'altres que les trobo força lamentables.

Priemer de tot, intentaré ser imparcial. I dir també que respecte la seva opinió, però ni molt menys la comparteixo.

Primer de tot dir, que el Sabadell NO va mereixer guanyar a Manresa. Perdre tampoc i el mes just hauria de ser un empat a 0. Domini del Sabadell si, ocasions cap. En això estic d'acord amb el que diu.

Primer, trobo intolerable que digui i titlli als jugadors del Sabadell de "tetaristes". Vaja, no cal comentar-ho oi  :icon_question: El Manresa es va dedicar a donar patades tot el partit. El MAnresa, el Mataró, la Rapitenca......... CAP equip deixa jugar a futbol, i la presumible inferioritat tècnica es supleix amb duresa. Ho trobo lícit. No bé, però si que és l'única manera de parar el joc. Es pot analitzar a la perfecció que si el Manresa es queda amb algun jugador menys, no hauria passat res.
Segon, en TOOOOOOOOOOOOOOOOOO OTS els camps del món el públic s'esbrava i li diu de tot a l'arbitre. No diré si ho trobo just o no, però és el que hi ha. I a la Creu Alta estem CREMATS de rebre un tractament injustíssim des de fa MOLTS anys. Pretenem que se li canti lo guapo que és  :icon_question: PEr favor home  :icon_exclaim:

Tercer, com ja he dit abans i si es miren les entrades que fan els jugadors del Manresa per la televisió, no són per tirar-se a terra a perdre el temps i tirar el públic a sobre......... més aviat perque amb tanta duresa és el mínim que pot passar.

Quart, si empatant un partit a la jornada 6 saltem al camp............ tralarí tralará........... jo no vaig saltar al camp, però trobo MOLT lògic que la alguns ho féssin. Fa molts anys que no guanyem a ningú, fa MOLTS anys que no portavem 6 jornades sense perdre, fa MOLTS anys que la gent no deixa l'equip sol i que comença a estar cremada....... Gol al minut 94, i l'acte més humà i reflex va ser saltar al camp a celebrar-ho amb els jugadors. Ei, que no dic que estigui bé, però no criminalitzem tan.

I ja per acabar, també comentar-li al jugador del Manresa que baixa i escalfa l'ambient que s'ho faci mirar. Ell també va ser un dels partíceps directes del lio que es va muntar al final del partit.

NOMÉS, per mi, va passar una cosa greu --> el llençament d'una llauna a algú que no "pinchaba ni cortaba". És un fet lamentable i que s'ha de reconèixer que és molt lleig i que s'ha de demanar disculpes com ja s'ha fet. MAI s'ha de tirar res a ningú. La violència gratuita és un fet ABSURD.

PErò em CANSA i molt tot el que s'està dient de l'afició del Sabadell. Des de TV3 s'han passat i MOLT, i els mitjans de comunicació s'estan passant massa. Va ser un fet aillat...... que torno a dir que MAI més s'hauria de repetir, però aillat.

Veiam quants camps de regional, la gent no salta al camp........... veiam en quants partits aquest cap de setmana no hi ha hagut lios al túnel de vestuaris ............

Per favor, siguem seriosos........ i als qui vam ser a Manresa, vam veure que ni molt menys va ser el que sembla per televisió.

Demanem responsablitats a qui tirés la llauna.... la resta son fets que CADA setmana succeeixen a TOTS els camps d'Espanya  :icon_exclaim:

NO a la desinformació ----> SI a la informació objectiva.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #226 el: 10 de Octubre de 2006, 21:55:02 pm »
Perdoneu que insisteixi... pero es que no entenc com podeu "justificar" segons quines coses...

Aclarar-te que jo no estic justificant res, simplement estic cansat de sentir de tot sobre l'afició del sabadell, a alguns només els falta dir que som uns terroristes. Només fa aquestes coses l'afició del sabadell? NO. I amb majúscules que ho escric. Tu creus que jo estic content de veure que aficionats CONCRETS del sabadell fan akestes imbecilitats? Doncs logicament no estic content no, però no acceptaré que una cosa així es generalitzi a tota una afició. 

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #227 el: 10 de Octubre de 2006, 21:55:58 pm »
bueno senyor jo haig de dir que no vaig estar al camp pero he vist las imatges de tv3 i l´arlequinat i tots teniu part de rao, ara be cada vegada es fan post mes llargs i cada vegada es lia mes la troca pero jo em pregunto.
la pitjor consecuencia del partit va ser el llançament de la llauna al delegat del manresa i com tots estem d´acord es un senyor i a donat una lliço a tothom dons be resulta que ell intenta posar pau i deixar clar que l´aficio del sabadell no es nomes un desalmat id iota que tira una llauna i nosaltres ens dediquem a fer la pilota mes i mes gran, per que no deixem el tema de si saltar es licit o no de si insultar a l´aficio contraria es una vergonya i tal,i tal ,i tal......  si l´accio mes greu esta solucionada ¿per que no ens dediquem a demanar disculpas publicament i a intentar que no torni a pasar?.
vosaltres mateixos pero ja tenim bastants enemics (incluin les tv i els diaris..  :****  ) com per que ara ens dediquem a tirarnos merd a entre nosaltres.
aixo ja esta pasat i ara em de pensar en balaguer, anims companys  :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #228 el: 10 de Octubre de 2006, 22:06:02 pm »
He de dir que hi ha parts d'aquesta carta absolutament FALSEJADES i d'altres que les trobo força lamentables.

Priemer de tot, intentaré ser imparcial. I dir també que respecte la seva opinió, però ni molt menys la comparteixo.

Primer de tot dir, que el Sabadell NO va mereixer guanyar a Manresa. Perdre tampoc i el mes just hauria de ser un empat a 0. Domini del Sabadell si, ocasions cap. En això estic d'acord amb el que diu.

Primer, trobo intolerable que digui i titlli als jugadors del Sabadell de "tetaristes". Vaja, no cal comentar-ho oi  :icon_question: El Manresa es va dedicar a donar patades tot el partit. El MAnresa, el Mataró, la Rapitenca......... CAP equip deixa jugar a futbol, i la presumible inferioritat tècnica es supleix amb duresa. Ho trobo lícit. No bé, però si que és l'única manera de parar el joc. Es pot analitzar a la perfecció que si el Manresa es queda amb algun jugador menys, no hauria passat res.
Segon, en TOOOOOOOOOOOOOOOOOO OTS els camps del món el públic s'esbrava i li diu de tot a l'arbitre. No diré si ho trobo just o no, però és el que hi ha. I a la Creu Alta estem CREMATS de rebre un tractament injustíssim des de fa MOLTS anys. Pretenem que se li canti lo guapo que és  :icon_question: PEr favor home  :icon_exclaim:

Tercer, com ja he dit abans i si es miren les entrades que fan els jugadors del Manresa per la televisió, no són per tirar-se a terra a perdre el temps i tirar el públic a sobre......... més aviat perque amb tanta duresa és el mínim que pot passar.

Quart, si empatant un partit a la jornada 6 saltem al camp............ tralarí tralará........... jo no vaig saltar al camp, però trobo MOLT lògic que la alguns ho féssin. Fa molts anys que no guanyem a ningú, fa MOLTS anys que no portavem 6 jornades sense perdre, fa MOLTS anys que la gent no deixa l'equip sol i que comença a estar cremada....... Gol al minut 94, i l'acte més humà i reflex va ser saltar al camp a celebrar-ho amb els jugadors. Ei, que no dic que estigui bé, però no criminalitzem tan.

I ja per acabar, també comentar-li al jugador del Manresa que baixa i escalfa l'ambient que s'ho faci mirar. Ell també va ser un dels partíceps directes del lio que es va muntar al final del partit.

NOMÉS, per mi, va passar una cosa greu --> el llençament d'una llauna a algú que no "pinchaba ni cortaba". És un fet lamentable i que s'ha de reconèixer que és molt lleig i que s'ha de demanar disculpes com ja s'ha fet. MAI s'ha de tirar res a ningú. La violència gratuita és un fet ABSURD.

PErò em CANSA i molt tot el que s'està dient de l'afició del Sabadell. Des de TV3 s'han passat i MOLT, i els mitjans de comunicació s'estan passant massa. Va ser un fet aillat...... que torno a dir que MAI més s'hauria de repetir, però aillat.

Veiam quants camps de regional, la gent no salta al camp........... veiam en quants partits aquest cap de setmana no hi ha hagut lios al túnel de vestuaris ............

Per favor, siguem seriosos........ i als qui vam ser a Manresa, vam veure que ni molt menys va ser el que sembla per televisió.

Demanem responsablitats a qui tirés la llauna.... la resta son fets que CADA setmana succeeixen a TOTS els camps d'Espanya  :icon_exclaim:

NO a la desinformació ----> SI a la informació objectiva.

Totalment d'acord amb el mutio  :clap
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #229 el: 10 de Octubre de 2006, 22:07:00 pm »
dues cosetes molt importants...

el futbol necessita del merder: càntics contra l'altre equip, soroll, etc...   t'agradi o no és el que ha portat a ser un esport de masses. agressió en va haver una que, avui mirant el diari Regió 7, es veu clarament qui llença la llauna.

la llauna la va llençar un nen d'uns 10-14 anys mes o menys que hi havia a la grada. no es pot saber qui era en aquesta foto però si en una altra que es va fer i no surt publicada. no es pot veure per que surt molt pixelada.

saltar al camp a celebrar un gol ho he vist a molts camps de 2a B i de 3a.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #230 el: 10 de Octubre de 2006, 22:08:41 pm »
Això mateix, jo des de dalt vaig veure com invaïen el camp un grupet i vaig pensar que era una tonteria fer-ho però tampoc ho vaig veure com un crim. El que va llençar la llauna estaria a 1 o 2 metres de mí pq vaig veure l'objecte volant molt a prop meu. En aquell moment molta gent no sabia que el gol era vàlid, doncs els incompetents no van apujar el gol nostre al marcador i posava 1-0, a més em semblava que l'arbitre pitava el final com si suspengués la jugada en comptes de manar que pujessin a la grada la gent que sobrava.
Per mí va faltar informació al camp.
Honor al Sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #231 el: 10 de Octubre de 2006, 22:10:28 pm »

A Sabadell, nomes s'ha saltat al camp en la darrera jornada per celebrar el final de temporada i fer-ho a la sisena jornada, i en camp contrari, per celebrar un empat (!) es de primera... regional i un acte provocatiu per l'aficio de casa... Que pasara quan ens ho facin a la NCA,  Quan saltin els 10 o 15 aficionats visitants a celebrar un gol, que pasara? ens agradara? penseu en quina reaccio tindreu i el mes important potser, que en pensareu de l'aficio rival? Ja m'inmagino els crits de "pueblerinus, pueblerinus...", oi? doncs aixo deuen estar pensant de nosaltres mes d'un ara mateix...

Que si es va saltar pq m'ho va dir un jugador, que si vaig saltar pq no hi havia policia, que si vem cantar per tornar les botifarres, que si... que si... Nosaltres, som el Sabadell i no podem actuar com si fossim crius: "Es que el tete a començat abans". Acostumeu-vos a que us provoquin, pq per algo som el gallito de la divisio i si no sabem passar olimpicament d'aquestes provocacions sense tornar-nos-hi, no ens mereixem dir-nos que som una aficio de primera.

Es el que penso. Salut.

:beer2

Tens tota la raó del Món.... Imagineuvos que per exemple els aficionats del Prat ( es un dir ) salten a la NCA... ::) Imagineo el que passaria... Seria un desastre... i pensariem que sons uns CA*****, que si son uns Fills de tall.... doncs aixo ho han pogut pensar els del Manresa a  més m'estranya que no ho fagin per aixo dic que el Manresa té una aficio bona, pocs comparats amb nosaltres pero  bona!! Un 10 pel C.E.Manresa  :beer2

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #232 el: 10 de Octubre de 2006, 22:15:14 pm »
dues cosetes molt importants...

el futbol necessita del merder: càntics contra l'altre equip, soroll, etc...   t'agradi o no és el que ha portat a ser un esport de masses. agressió en va haver una que, avui mirant el diari Regió 7, es veu clarament qui llença la llauna.

la llauna la va llençar un nen d'uns 10-14 anys mes o menys que hi havia a la grada. no es pot saber qui era en aquesta foto però si en una altra que es va fer i no surt publicada. no es pot veure per que surt molt pixelada.

saltar al camp a celebrar un gol ho he vist a molts camps de 2a B i de 3a.

No es per possar més merder a l'olla pero podries posar la foto del dirari ???

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #233 el: 10 de Octubre de 2006, 22:23:39 pm »
no la puc posar, ja que l'he vist al bar del meu poble (sallent) fent el cafè aquest matí, el que si tinc és el diari d'ahir dilluns.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #234 el: 10 de Octubre de 2006, 22:26:09 pm »
un altre proba per demostrar el que he dit en un altre post (demanan tancar una miqueta el tema) son las paraules del senyor jose antonio sanchez a RS, aqui teniu el escrit de la web de RS.

CESabadell  10/10/2006  20:49

El cap de premsa del Manresa oblida l'incident de diumenge i torna a felicitar l'afició del Sabadell

Sergi Garcés / Difícilment ens ho haguèssim imaginat diumenge veient com sortia sang pel trau que José Antonio Sánchez tenia el cap després de rebre l'impacte d'un pot llençat per un seguidor del Centre d'Esports Sabadell. Però avui, escoltant les paraules del responsable de comunicació del Centre d'Esports Manresa hem tornat a quedar sorpresos pel seu anàlisi tan fred i tan intel·ligent dels fets. Lluny d'entrar en creuament de declaracions o de paraules d'atac cap als seguidors arlequinats, Sánchez ha preferit passar pàgina i ha assegurat que "es va tractar d'un incident aïllat i que, en cap cas, representa l'afició del Centre d'Esports". Ha recordat que ell ja havia valorat a la pàgina web del club del Bages i abans del partit el paper dels seguidors sabadellencs i "aquests van complir com jo esperava". De fet, la millor demostració de la "grandesa d'aquest club" són les mostres de suport i disculpa que, a títol personal "he rebut en aquests dos dies de gent de Sabadell".

Autor 'identificat'
Tantes són les ganes d'oblidar tot aquest passatge, que Sánchez ha insistit que tampoc té ganes de saber qui va ser el culpable de l'agressió. Fins i tot ha assenyalat que "tinc una foto dels companys del 'Més Manresa' en la qual es veu a un noi amb la llauna que després em va impactar al cap". "No vull dir que fos ell" ha afegit el cap de premsa manresà, però "sí que és el pot que posteriorment va volar". Sánchez no creu que el culpable es posi en contacte amb ell per demanar-li disculpes, però si tingués oportunitat de dirigir-se a ell "li diria que demani perdó a la resta d'aficionats del seu equip, als quals ha perjudicat amb la seva acció". Impressionant.

Homenatge merescut
José Antonio Sánchez també s'ha fet ressò de les peticions d'alguns usuaris del fòrum del Sabadell de fer-li un homenatge el dia que el Manresa visiti la Nova Creu Alta. El cap de premsa del club del Bages no vol protagonismes. No vol valorar si mereix que li facin res especial i només ha indicat que es conforma amb un regal ben simple, "una bufanda del Sabadell". Sánchez, que té família a la capital vallesana ha acabat deixant clar que si el seu atac ha de servir perquè mai més es torni a repetir "es dóna per satisfet". Tot un exemple de comportament senyor.

una vegada mirat aixo vull dir que jo li vaig enviar un email demanant-li disculpas i avergonyinme dels fets al camp i avui he rebut la seva resposta, no vull posar el missatge senser per respecte pero us puc asegurar que aquest senyor respecta i admira a la aficio del sabadell com abans de l´agresio i te molt clar que va ser un individu i no totes les persones del camp, inclus acaba el email donan-me sort al partit de balaguer, siguem justos i dediquem el temps a intentar que aixo no torni a pasar.

Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #235 el: 11 de Octubre de 2006, 00:53:32 am »
Cita de: MurcianoSBD en 10 de Octubre de 2006, 12:45:39
Por cierto, el perla este del jugador vestido de calle que estaba dentro del campo y que dicen que insultaba a nuestro público y que se encaró con nuestro míster, quien es? Como se llama, alguien lo sabe?

se llama Manolo
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #236 el: 12 de Octubre de 2006, 17:19:25 pm »
La verdad es que lo de este señor no tiene precio. Se le tendría que dar una bufanda y 100 artículos más, claro que sí. Y, como bien dice, a ver si vamos dejando el tema de banda, que ya cansa y creo que la opinión de la afición sabadellense en general ya ha sido dicha.

Saludos

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #237 el: 12 de Octubre de 2006, 17:42:20 pm »
Hemos tenido k pagar unos 111 €, segun RS...
K lo pague el k tiró el objeto!  :****

Desconnectat Cubeto

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
Vergüenza en la NCA
« Respondre #238 el: 13 de Novembre de 2006, 16:49:29 pm »
Ayer haciendo cola para entrar a la NCA pude ver como varios de los componentes de la Peña Hooligans Valles entraron al campo por la puerta de acceso pero por debajo de los arcos laterales y lo que mas me sorprendio de todo es que los porteros hicieron la vista gorda.

¿NADIE TIENE NARICES DE DENUNCIAR CIERTAS IRREGULARIDADES QUE DAÑAN LA IMAGEN DEL CLUB?

:scut

ferni20

• Visitant
Re: Vergüenza en la NCA
« Respondre #239 el: 13 de Novembre de 2006, 19:23:06 pm »
supongo q los dejaron porque ya los tienen clichados y ya saben q son socios del Sabadell, así q tmb es tonteria llamarles la atención a esta gente... lo q hacen algunos con tal d no hacer cola 2 minutos............ .. q triste!!