Autor Tema: Hooligans Vallès  (Llegit 57493 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
Re: hools
« Respondre #40 el: 23 de Octubre de 2005, 23:10:07 pm »
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #41 el: 23 de Octubre de 2005, 23:19:09 pm »
no la puedo ver...la pagina markishool... :-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: hooligan valles
« Respondre #42 el: 23 de Octubre de 2005, 23:25:31 pm »
Jo tampoc Marc

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #43 el: 23 de Octubre de 2005, 23:34:20 pm »
doncs jo acabo d'entrar (farà 10 minuts) i l'he pogut veure.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

ferni20

• Visitant
« Respondre #44 el: 24 de Octubre de 2005, 00:31:54 am »
Continuo dient el mateix...... jo he anat a discoteques de lo pitjor que pots trobar per CAtaluña pel que fa a ambient i gent amb simbologia nazi i amb aquest aspecte MAIIII PERO MAAAAAI els han deixat entrar, i ja stic dient discoteques de lo pitjorrrr pero pitjor de fama eh.
Ja se que l'estadi no es una discoteca pero uns minims per favor.... no us penseu q soc de cap grup antifeixista ni histories d'aquestes pero gent aixi es impossible que tinguin cap bona intencio ni bona fe dins un camp de futbol, per tan es normal que no els deixin entrar.
Per tan senyors hools, si tan estimeu al club i tan sentiu els colors veniu al camp amb material i roba arlekinada i deixiu-vos de politiques i racismes... que perque no porteu el jersei d les SS durant dos hores cada 2 semanes tmp us passarà res dolent... ara no us reboteu amb el club ni us borreu del sabadell, mireu d'arribar  a un acord per a q pogueu entrar al camp tots d nou.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #45 el: 24 de Octubre de 2005, 00:48:50 am »
senyors hools, si tan estimeu al club i tan sentiu els colors veniu al camp amb material i roba arlekinada i deixiu-vos de politiques i racismes... que perque no porteu el jersei d les SS durant dos hores cada 2 semanes tmp us passarà res dolent...

:yes: Totalment d'acord  :yes:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #46 el: 24 de Octubre de 2005, 03:38:23 am »
Continuo dient el mateix...... jo he anat a discoteques de lo pitjor que pots trobar per CAtaluña pel que fa a ambient i gent amb simbologia nazi i amb aquest aspecte MAIIII PERO MAAAAAI els han deixat entrar, i ja stic dient discoteques de lo pitjorrrr pero pitjor de fama eh.
Ja se que l'estadi no es una discoteca pero uns minims per favor.... no us penseu q soc de cap grup antifeixista ni histories d'aquestes pero gent aixi es impossible que tinguin cap bona intencio ni bona fe dins un camp de futbol, per tan es normal que no els deixin entrar.
Per tan senyors hools, si tan estimeu al club i tan sentiu els colors veniu al camp amb material i roba arlekinada i deixiu-vos de politiques i racismes... que perque no porteu el jersei d les SS durant dos hores cada 2 semanes tmp us passarà res dolent... ara no us reboteu amb el club ni us borreu del sabadell, mireu d'arribar  a un acord per a q pogueu entrar al camp tots d nou.

En fi, no hi ha res ha afegir  :ok
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #47 el: 24 de Octubre de 2005, 09:31:21 am »
para wimpi cuan as vist cremar banderes catalanes?*****!!!!!!!

Poca memòria pel què convé :icon_exclaim:

Ja no recordeu com ens vau prendre a la penya @rlekinats.com una senyera estelada :icon_question: Dues setmanes després, tot i una queixa formal per part nostra al club i una reunió entre penyes, hi vam tornar a ser, tot i que aquesta vegada el noi que anomeneu "Chino" es va encarregar de que deixés la senyera el qui l'havia agafat i el tema no anés a més... >:(
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

• Entrenador
« Respondre #48 el: 24 de Octubre de 2005, 09:44:05 am »
us penseu que algu que ve un partit pasa per alla agafa la p...... estelada  ya es del hhvv.no?aixo ho veiem alguns del grup i vaja si la torna yo estic alla i may se senten coses d'atacar a ningu,simplement no se quie es mes feixista,perque si veieu el video del resum de l ascenç a primera no es veuen esteledades si no banderes de catalunya i del sabadell .unas estelada es una bandera plenament politica (yo a casa en tinc)pero un cam de futbol no es per portar una estela i si lia porteu yo u respecto pero els tantas doy vosaltres yo preferixo la bandera del sabadell  per sobre de cualsevol altre aixi que deixem el tema de les banderes perque n acabarem mai porteui senyeres i el que volgueu yo  portare la meva bandera del sabadell i no mi fixo tant en el altres

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #49 el: 24 de Octubre de 2005, 10:11:14 am »
us penseu que algu que ve un partit pasa per alla agafa la p...... estelada  ya es del hhvv.no?aixo ho veiem alguns del grup i vaja si la torna yo estic alla i may se senten coses d'atacar a ningu,simplement no se quie es mes feixista,perque si veieu el video del resum de l ascenç a primera no es veuen esteledades si no banderes de catalunya i del sabadell .unas estelada es una bandera plenament politica (yo a casa en tinc)pero un cam de futbol no es per portar una estela i si lia porteu yo u respecto pero els tantas doy vosaltres yo preferixo la bandera del sabadell  per sobre de cualsevol altre aixi que deixem el tema de les banderes perque n acabarem mai porteui senyeres i el que volgueu yo  portare la meva bandera del sabadell i no mi fixo tant en el altres

Amb quedo amb aquest últim comentari. Com he dit sempre: per animar us mereixeu un 10, però per res més i et ben asseguro que no serà amb nosaltres que s'enganxarà aquella gentussa que va per la Nova Creu Alta a deixar pel terra el nom del Sabadell.

I ara em diràs que tampoc has perseguit a aficionats d'altres equips encabat un partit... comenceu a aprendre a pagar pel què feu, que ja toca.
VISCA CATALUNYA!!!

• Entrenador
« Respondre #50 el: 24 de Octubre de 2005, 13:13:32 pm »
tu ets molt valent, si que e perseguit algu  . i els motius els se yo, com man perseguit ami a molts altres llocs i afeccionats del sabadell per la cara tu ets un tio que tires la pedra i amgas la ma pero si mas de dir algu mho dius a la cara no testic amenaçant pero no es lap irmera vegada que dius coses de mi i aixo ya es per tenir problemes amb mi pero ignorarte es lo millor perque si et dic algu pel club o pel carrer diras que soc un feixista o algu aixi ,perque ets d'aquest que va tirar pedras al bustos i ets antisistema i no ets espanyol ni res,nomes veus be el que fan els teus i els que pensen con tu i el demes es escoria ,aixo tambe es ser un feixista yo soc catalanista tamber i no porto estelades a un partit de futbol  millor que ho deixem aixi

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #51 el: 24 de Octubre de 2005, 13:19:43 pm »
A veure, Markgsihool i Manelinho:

Ja esteu discutint :icon_question:
Aquí tots som del  :scut i trobo una xorrada discutir aquí d'altres coses.

I desprès, dir que a mi em sembla bé que la directiva no deixi entrar a depèn de quins individus que porten simbologia feixista a l'estadi, però també em semblaria bé que no deixès entrar a altres amb simbologia comunista a l'estadi.

A l'estadi es va a animar al  :scut, no a fer política.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Entrenador
« Respondre #52 el: 24 de Octubre de 2005, 13:23:11 pm »
la moyoria de nosaltres no som nomes que del sabadell,yo no em fixo con van vestits,tens rao amb lo de les banderes, birrero tu ccreus que a de posar al public que si vaig perseguir algu d un altre equip?(es veritat) i denunciarme en public?d una cosa pasada no vaig pegar a ningu,saps a cuants camps porta anant amb el sabadell?doncs a uns cuants de petit man tret la bufanda o algu yo soc del sabadell i aquest mesies no para de provocar i tirar porqueries a sobre visca el sabadell i la m. la politca

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #53 el: 24 de Octubre de 2005, 13:29:25 pm »
El problema és que encara que un altre del teu grup hagi perseguit a algú (cosa que a mi no em sembla bé), la fama us la emporteu tots.

És com el dia del Sant Andreu. Algú del vostre grup va llençar pedres als seguidors del Sant Andreu. Per a ells qui van ser? els Hooligans Vallès. Si tu ara li dius a un del Sant Andreu que ets dels HH.VV., ell automàticament pensarà... aquest és un dels que em van tirar pedres. Tendim a generalitzar.

• Entrenador
« Respondre #54 el: 24 de Octubre de 2005, 13:32:53 pm »
si 4 o 5 hhvv son amics del del sant andreu  i el dimecres alguns van veure el partit amb ells a sant andreu van ser una que van venir a la mitja part pero es igual la cuestio es enmerdar a la gent tiu tampoc em reconeix cuan vaig posar les tires yo sol al gol sud i mes coses

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #55 el: 24 de Octubre de 2005, 13:40:04 pm »
tampoc em reconeix cuan vaig posar les tires yo sol al gol sud i mes coses

Això t'ho reconec jo... no et serveix :icon_question: :-*
Vinga, va, que per quatre que estem sempre animant a l'equip i ens discutirem.
A mi aquest diumenge, em van registrar la bossa, i no vaig tenir cap problema. Algun dels que no van deixar entrar, normal, que no el deixessin entrar.
Crec que els més 'legals' de la penya, tindrieu que entrar i desempellegar-vos dels que venen al camp a buscar problemes.

• Entrenador
« Respondre #56 el: 24 de Octubre de 2005, 13:41:50 pm »
 OK BIRRERO
VISCA EL SABADELL VISCA CATALUNYA FORÇA HOOLIGANS I L AFICIO DEL SABADELL

ANIMACIO SENSE REPRESSIO POLICIAL

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #57 el: 24 de Octubre de 2005, 13:57:57 pm »
Company Mark,

jo de problemes no els vull amb ningú, ni molt menys, però tampoc vull que el Sabadell tingui la imatge que té per segons quin individus i consti que sé que tu no ets un d'ells, perquè et conec de fa temps i no crec que hagis canviat tant com per arribat a fer el què es va dir dels totxos contra la pasma i altres barbaritat.

Només dic que espero que algun dia es reconegui que si el club te una mala imatge a nivell d'afició és per quatre personatges que estan amb els HHVV i tan hi fa si son socis d'aquesta penya o no, la cosa és que allà estan i que s'escuden sota el vostre nom.

Reitero: com a aficionats, HHVV es mereix un 12 sobre una escala de 10, però sobren els crits feixistes des d'aquella zona i les corredisses encabat els partits.

Ànims pels aficionats i perdona si t'he ofès.
« Darrera modificació: 24 de Octubre de 2005, 16:11:41 pm per Manelinho »
VISCA CATALUNYA!!!

• Entrenador
« Respondre #58 el: 24 de Octubre de 2005, 14:02:15 pm »
manel mai es pot generalitzar merci per contestar

Desconnectat DelPiero

• Aleví
  • Missatges: 39
Hooligans???
« Respondre #59 el: 24 de Octubre de 2005, 14:03:42 pm »
Una pregunta...que pasa con los hooligans?alguien lo sabe,despues del partido del Terrassa ya no han entrado más al campo,se kedan en el Bar y desde allí animasn,alguien sabe algo de esto?

PD: Por cierto ya puedo hablar ,como ya no esta el Gran Mora ya puedo comentar algo no?